זו רק אני

זו רק אני ../images/Emo12.gif

או שניקולס משתבח עם הזמן?!
ועליזה, תנסי לדייק בספויילרים שלך. שרון חזרה היום...
 

nimix

New member
ראיתם איך היא חזרה?

זוחלת על ארבע כמו הכ*בה שהיא ( אופסי..) מנסה להתגנב לבית בלי שאף אחד יראה אותה ! מזל שלה שהיא נראית טוב אז בטח ניק יסלח לה .. damn
 
מה, היא חזרה?../images/Emo2.gif

בדיוק פספסתי את הדקות האחרונות. תמיד אני מפספסת את הקטעים המעניינים
מה התחדש אצלה? היא עשתה גוונים בשיער או משהו? וניק באמת נראה פחות גרוע עם השיער על הפנים, אבל בצח"מ זה לא בדרך כלל סימן שלילי? (שהדמות בדרך לאלכוהוליזם, אשפוז כפוי, מחוסרות-בית וכדומה) אולי פשוט תקועה לי התמונה הנוראית של ניל המזוקן בגילופין...
 
לא יודעת אם זה מסמל משהו רע...

אבל זה בהחלט עושה לו רק טוב "הרעמה" הזו על הפנים. אצל ניל זה נראה גרוע כי בנוסף לשיער על הפנים גדל גם השיער על הראש מעבר לפרופורציות נורמליות.
 
../images/Emo6.gif

זה נכון... המראה של ניל בהחלט היה מצמרר למשך כמה חודשים. אבל ניק נראה קצת... לא יודעת, מלוכלך? כאילו הוא מנצל את היעדרותה של אשתו לחפף בהרגלי ההיגיינה שלו. שלא לדבר על מה שקורה לבית שלהם, כמו לא היה כעור דיו, עכשיו אנחנו נחשפים לעיצוב המחריד בחדרה של קאסי האומללה. לפחות שיחליף את המצעים, שנראים כאילו הושאלו מארונה של קתרין צ'נסלר, הילדה בסך הכל בת 12 או משהו, לא?
 

nimix

New member
חח קרועים אתם

וקאסי לא תפסיק להדהים אותי איך היא משחקת פי 100 יותר טוב משרון "אמא" שלה ...
 

sharona78

New member
../images/Emo8.gif בהחלט...

ניק באמת מדהים והוא רק משתבח עם השנים.... ראיתי אותו גם בפרקים כמה שנים טובות קדימה והוא כנראה שוב פעם מתחיל להתאמן בחדר כושר או משהו כזה והוא נראה פיגוז ! גם השיער יהיה יותר ארוך וזה ממש מתאים לו..... ושרון סוף סוף חזרה..... באמת הגיע הזמן !
 
למעלה