זו תלונה וזו שכרה.

בחודש פברואר נסעתי בקו שאני נוסעת בו הרבה, אבל עליתי בתחנה באמצע המסלול הרגיל, בה אני כמעט לא עולה/יורדת.
באותו יום שוב הרכבת דילגה על נסיעה. הפעם משום מה התלוננתי. היום (מאי) קיבלתי פיצוי בדמות נסיעה נוספת לטעינה על הרבקו מאותה תחנה, שכאמור איני עולה בה בדרך כלל. וגם לא משתמשת ברב קו.
האם יש אפשרות להשתמש בפיצוי באופן חלקי ולהשלים איכשהו את ההמשך?
 

Ccyclist

Well-known member
בחודש פברואר נסעתי בקו שאני נוסעת בו הרבה, אבל עליתי בתחנה באמצע המסלול הרגיל, בה אני כמעט לא עולה/יורדת.
באותו יום שוב הרכבת דילגה על נסיעה. הפעם משום מה התלוננתי. היום (מאי) קיבלתי פיצוי בדמות נסיעה נוספת לטעינה על הרבקו מאותה תחנה, שכאמור איני עולה בה בדרך כלל. וגם לא משתמשת ברב קו.
האם יש אפשרות להשתמש בפיצוי באופן חלקי ולהשלים איכשהו את ההמשך?

פיצוי כזה מראה שמי שמתכנן את המערכת לא נוסע בתח"צ.

עקרונית אסור "להרכיב" נסיעות ממספר כרטיסים שונים. אם נסיעת הפיצוי היא ספציפית מתחנת הביניים הזו - הדרך היחידה לממש אותה היא לעלות שם, או באמצעות הגעה לשם באמצעי אחר, או אחרי ירידה ויציאה מתחנת הרכבת - וכניסה חזרה (בזבוז זמן במציאות הישראלית עם האבטחה).

חבל שלא נתנו פיצוי שווה כסף שניתן להעלות לרב קו או לאפליקציות לצורך קניית כרטיסים תקופתיים / הטענה לערך הצבור / חשבון האפליקציה.
 
אפשר גם לפצות בצ'ק אמיתי, שמכיל כסף. בסופו של דבר אי ביצוע הנסיעה חסך לרכבת כסף, לא כרטיסים.
אבל גם ערך צבור היה עוזר יותר מה"פיצוי" הזה. כנראה בר"י לא ר
מעוניינים שהרבה אנשים יתלוננו על הרבה עיכובים וביטולים.
 
למעלה