זיאולייט - מי מכיר ? (Zeolite)

זיאולייט - מי מכיר ? (Zeolite)

לאוטיסט שלנו (בן 5) יש גם קצת בעיית קשב וריכוז. הגעתי מפה ומשם לקריאה על זיאולייט (יש נוזלי ויש באבקה) ומאחר שדיטוקס זה ממילא משהו שאנחנו אמורים לעשות לו אז חשבתי שזה יכול להועיל. האם מישהו מכיר ? שמע ? למען האמת כבר הזמנתי את המוצר הבא : http://10teva.com/pro/gold-zeolite.shtml ולא אכפת לי לנסות אותו על עצמי קודם ... אבל רציתי לדעת אם למישהו יש ניסיון שלילי עם העניין. תודה מראש. חנת"ר.

razgalili

אל תבזבזו זמן וכסף על זאולייט

זאוליט (זאולייט, זיאולייט zeolite) נידון כאן בעבר מספר רב של פעמים. מדובר בחומר חסר ערך שנמכר כתרופה לכל מחלה אפשרית. ד"ר בויד הילי נחשב בעיני כאחד המומחים המובילים בעולם בתחום הרעלת מתכות כבדות והוא ביצע שורה של בדיקות כדי להראות מה היכולות של זאולייט (שהן רק כדי שיהיה ברור - שום דבר, אפס מאופס, כלום, אין לזאולייט שום יכולת) אנא קראו את המכתב הבא מפרופסור בויד הילי I thought I would share this information with you. A week ago I received two vials of NCD, or zeolite from two suspicious mothers who thought it might contain mercury. We have tested it. The good news is that it does not contain any detectable mercury. The bad news is that it does not significantly remove mercury from an aqueous solution. This was tested by centrifuging down the zeloite and adding to it a 1 ppm mercury solution, re-suspending the zeloite and letting it set for several minutes, centrifuging it back down and re-testing the mercury content of the water. It did not decrease which it should have if the zeolite material bound Hg2+ tightly. Therefore, if zeolite is having a positive effect it is not by removing mercury from the body. Additiionally, it seems very unlikely that a water insoluble material would have any direct effect on removing mercury from cells, mitochondria or the brain. How would it cross the intestinal wall, enter cells and mitochondria and do this? It would be good to read the data referred to in a recent email I received that stated "Further, since other animal and human studies with zeolite have demonstrated the ability for zeolite to remove heavy metals, a portion of the participants will receive a series of urine excretion tests designed to detect levels of heavy metal excretion." How exactly will a non-water soluble material like zeolite cause urinary mercury excretion as shown in previous studies? If the negative charges on the insoluble zeolite really did bind mercury it should take it out via the fecal route. I would like to see the data from these studies and find out where it was published. I am not suggesting other not do this study, but this looks very much like many previous "miracle mercury cures" that just takes a lot of money from the unsuspecting parents who are looking for any help for their child---I have seen several of these----and they all had studies showing how well they worked, but this data was never published in a decent journal. Feel free to share these comments with others. Boyd

דטוקס זה לא רק כספית

זאוליט, במיוחד בשילוב עם חומרים נוספים, כן טוב לסילוק רעלנים מסויימים. עיקר העבודות המפורסמות מדעית בתחום נעשות לגבי סילוק רעלני פטריות כגון אפלטוקסינים כאשר מדובר ביישום בדרך של תוספי מזון לחיות. היות וישנה סבירות של בעיות כאלו אצל חלק מהאנשים בכלל (ראה ריצ'י שומקר ואחרים), להם יש קושי בפינוי רעלים כאלו אם הם נחשפים להם (כנראה על רקע של גנטיקה), זה עשוי להיות רלבנטי לגבי חלק מהילדים האוטיסטים. ברור שנשארות שאלות רבות, והראשונה הנה כמובן אם טיפול כזה או אחר רלבנטי לגבי אדם ספציפי, אבל יש לפחות להכיר בכך שיש לפחות בסיס לשקול גישה של להתנסות (בדומה למה שנעשה כבר לפני עשרות שנים עם ויטנין בי 6 ומגנזיום) על רקע העובדה ששימוש בזאוליט ובנטוניט וחומרים סופחים בכלל כתוסף הנו בעל היסטוריה ארוכה. כמובן, כל אחד צריך להחליט בעצמו לאחר הבנת החומר והתייעצות עם גורמי הרפואה הרלבנטיים לו.

למעלה