זכויות בעלי חיים בבתי ספר
יש לי שני ילדים אחת בכיתה ז' ואחד בכיתה ה' עד היום שמעתי פעם על עונשים לתלמידים שהתעללו בבעלי חיים ושיחת מחנכת על כך. למרות שמידי פעם הילדים מספרים לי על התעללות בציפור חתול ועוד. כל ל"ג בעומר אנחנו נחשפים לסיפורים על גורים שנזרקים לאש. הפעם היחדה ששמעתי זה השנה כאשר בכיתה של ביתי בת 12 התעללה תלמידה בצפרדע המורה שלה דיברה עם התלמידים על כך שגם לבעלי חיים יש רגשות והענישה את התלמידה. כאשר העבירתי לה את החומר של אננימוס כדי הם יעבירו בבית הספר הרצעה לא נעשה דבר. לדעתי זה צריך להיכנס כנושא כמו מורשת או חגים. מערכת החינוך יכולה לתת שלוש שעות בשנה לצורך הפרויקט. אפשר לגייס ארגונים למען בעלי חיים ואת הויטרנרים העירונים לנושא. היום היפנתי שאלה בנושא לשרת החינוך שהתארחה ב YNET אבל היא לא ענתה. טוב יש דברים יותר חשובים צריך לטחון את הועדה הזאת שלא יצא ממנה כלום הרי אנחנו מכירים את המערכת. הבעיה הגדולה ביותר של מערכת החינוך זאת האלימות ! והאלימות נגד בעלי חיים זה חלק מהעינין. אורלי
יש לי שני ילדים אחת בכיתה ז' ואחד בכיתה ה' עד היום שמעתי פעם על עונשים לתלמידים שהתעללו בבעלי חיים ושיחת מחנכת על כך. למרות שמידי פעם הילדים מספרים לי על התעללות בציפור חתול ועוד. כל ל"ג בעומר אנחנו נחשפים לסיפורים על גורים שנזרקים לאש. הפעם היחדה ששמעתי זה השנה כאשר בכיתה של ביתי בת 12 התעללה תלמידה בצפרדע המורה שלה דיברה עם התלמידים על כך שגם לבעלי חיים יש רגשות והענישה את התלמידה. כאשר העבירתי לה את החומר של אננימוס כדי הם יעבירו בבית הספר הרצעה לא נעשה דבר. לדעתי זה צריך להיכנס כנושא כמו מורשת או חגים. מערכת החינוך יכולה לתת שלוש שעות בשנה לצורך הפרויקט. אפשר לגייס ארגונים למען בעלי חיים ואת הויטרנרים העירונים לנושא. היום היפנתי שאלה בנושא לשרת החינוך שהתארחה ב YNET אבל היא לא ענתה. טוב יש דברים יותר חשובים צריך לטחון את הועדה הזאת שלא יצא ממנה כלום הרי אנחנו מכירים את המערכת. הבעיה הגדולה ביותר של מערכת החינוך זאת האלימות ! והאלימות נגד בעלי חיים זה חלק מהעינין. אורלי