זכויות יוצרים על-Banner ad

NorthGlide

New member
זכויות יוצרים על-Banner ad

לא יודע אם זה הפורום הנכון, אבל יש יותר מידי פורומים בנושאים כל-כך קרובים, למה אין מערכת שממיינת את ההדעות למיקום הרלוונטי באופן אוטומטי? אוקי, סטיתי מהנושא קצת...
שאלה בנושא זכויות יוצרים על שמות חברות (שמות)שנמצאים במילון. האם מותר לי להשתמש בשם של חברה בתוך באנר פרסומת אם השם, שכולם יודעים למה אני מתכוון, הוא למשל : HEAD ונניח אני משתמש בשם HEAD כבדרך אגב, בלי לכוון לשם חברת HEAD, אבל בשביל לחזק את הקונוטציה למוצר, למשל: Use X it's good for your HEAD יצא קצת מסובך מקווה שהבנתם...
 
בהחלט הבנתי

לפני התשובות, שאלה: למה הפורום הזה קרוב? והתשובות:אין מערכת שממיינת את השאלות לפורומים, כי חלק מהפורומים הן קהילות וירטואליות ולא מקומות לשאלות ותשובות. נניח שאתה רוצה לדבר על שיר של שלמה ארצי, אך אתה לא רוצה לעשות זאת בפורום המאריצים שלו אלא בפורום שעוסק במוזיקה עברית או בכלל בפורום אקטואליה כי הנושא של השיר שלו מתחבר לך לנושא אקטואלי, איך יחליט האתר בשבילך? עכשיו לנושא המהותי. הבעיה שאתה מעלה היא לא כל כך בעיה של זכויות יוצרים כמו בעיה של סימני מסחר רשומים. head הוא מן הסתם סימן רשום וכך גם palm אלתך? נכון שאלה מילים מהמילון אבל ברגע שהפכו לסימנים רשומים הם מוגנים. ברגע שאתה משתמש בבאנר ובתוכו שם של חברה שהוא סימן רשום, אתה עלול להפר את הגנת הסימן הרשום. הכי טוב הוא לנסות לקבל הסכמה מבעל הסימן הרשום. זה לא תמיד הולך, אני אתן לך דוגמא. דוגמנית פלונית התפרסמה בעיתון playboy והיתה playmate מילים אלה הן סימני מסחר רשומים. היא הקימה אתר פרטי ובאתר זה רצתה לפרסם את ה cv שלה ולהתפאר ב"השגים האומנותיים" שלה. לכן היא כתבה שהיתה פליימייט מטעם פלייבוי בשנת תרפפ"ו. חברת פלייבוי לא אהבה זאת ומייד הגישה תביעה ובקשה לצו מניעה זמנית. החברה הזאת מאד חרדה לנכסיה והיא יודעת שהשם שלה בכל אתר אחר מושך גולשים כמו שאור חזק מושך פרפרים. בסופו של דבר, בית המשפט חייב את הדוגמנית לציין כי פלייבוי ופליימייט הם סימני מסחר רשומים ולציין שהאתר שלה אינו שייך לקונצרן פלייבוי. כל זה באתר. בבאנר אינני יודע אם תוכל לדחוס את כל המידע הזה ובמיוחד יש בעיה כי אתה רוצה שהגולשים יבואו אליך ולא ילכו לhead אם תכניס היפרלינק לhead בתוך הבאנר, ירית לעצמך ברגל.
 

NorthGlide

New member
קודם כל תודה על התשובה המלומדת

מיון אוטומטי ע"פ תוכן השאלה רק הזכיר איזה סטארט-אפ נחמד מהמאה שעברה (1998). כן, הסימן (שם רשום) הוא Palm, אך השאלה שלי הייתה יותר בשביל לדעת, לכן השתמשתי ב-HEAD. שאלת המשך: עם אני מכניס TM צמוד ל-HEAD האם זה "פותר" אותי מהמחויבות? כי באתרים שונים, תמיד תראה משהו כמו:
X is a trademark of Y other name brands are trademarks of their respective owners.​
 

NorthGlide

New member
ובכלל מדובר על פרסום

החברה ששם המותג שלה מוזכר רק מרוויחה (לא כמו מקרה פלייבוי).
 

NorthGlide

New member
שאלה נוספת בקשר ל-Trademarks

מה ההבדל, ואם יש, בין Registered Trademark ל- Trademark (ללא "רשום") דוגמא (או דוגמה, כמו שצריך
), ציטוט מאתר, למרות שלא בטוח שהם מיודעים בהלכי החוק:
All other brands and product names may be trademarks or registered trademarks of their respective owners.​
 

NorthGlide

New member
תודה על ההפניה, השאלה

היא מי חתום על האמנה הזו (אני מודה שאולי זה כתוב ואני סתם שואל...כבר בודק) ועוד שאלה, נגיד שיש לי (אתה יודע מה, יש לי) לוגו, אך הוא מחולק לכתב ולציור, על מה אני רושם את הסימן? או יותר נכון, מה הגבול (הגרפי) שעליו מגן ה-Trademark? ושוב תודה על העזרה.
 

NorthGlide

New member
עוד שאלה...עוד מעט נגמר ../images/Emo13.gif ...

איך אני אמור למלא את השורה הבאה: איפה שה-Xים, האם צריך לכתוב -רק- מספרים, או שמות של התאריכים?)
This Agreement is entered into this _X_ day of _X_, 200_ (the "Effective Date") by...​
 

NorthGlide

New member
אני יודע,

פשוט : I was on a roll... זה היה שניה לפני ששלחתי את מה שהייתי צריך לשלוח. (אתה רואה למה זה טוב ה"מיון אוטומטי ע"פ תוכן ההודעה"?
, במקרה שאתה שולח הודעה, המערכת מנתחת אותה ו"רומזת" שיש להודעה הזו "רק" 60 אחוזי התאמה לפורום..., אבל שוב, זה מהמאה שעברה...)
 
למעלה