זכיתי בקניה אך גיליתי שהמשלוח יקר מאוד...

זכיתי בקניה אך גיליתי שהמשלוח יקר מאוד...

לאחר שזכיתי בקניה, גליתי שהמוכר לא שולח לארץ ו בארה"ב הוא ירק מאוד, אני שולח הודעות למוכר אך הוא כבר כמה ימים לא עונה לי, האם אני חייב לשלם לו בכל מקרה ?
 

ozitex

New member
כעיקרון אתה חייב

רק המוכר יכול לשלוח לך בקשת ביטול בהסכמה. חבל שלא מבררים את כל הפרטים הללו לפני שלוחצים BIN.
 
האם אני יכול לבקש שינוי כתובת...

האם הוא יכול לשלוח לי מבלי ליצור איתי קשר ? מה קורה אם אני לא משלם לו כבר עברו יומיים ?
 

noam weissman

New member
מוכרים לא פריירים ולא ישלמו סתם עמלות

ברגע שהסכמת לקניה המוכר מחוייב לשלם עמלת סיום לאיביי. זה לא משנה לאיביי אם שילמת למוכר. המוכר מן הסתם לא ירצה לשלם עמלה על משהו שלא נמכר בעצם... מתי שהוא הוא יגיש תלונה על פריט שלא שולם או בקשה לביטול עיסקה.. במידה ויגיש תלונה על פריט שלא שולם ולא תשלם התלונה תיסגר, המוכר יקבל את עמלת הסיום שלו אבל אתה תקבל סטרייק מאיביי.... 3 סטרייקים ואתה תהיה חסום מקניות באיביי לכל החיים... תחפש קצת בפורום ותראה כמה הגיעו למצב הזה וכרגע לא יודעים כיצד לצאת מזה. הדרך הנכונה היא ליצור קשר עם המוכר ולבקש ממנו לבטל את העיסקה. עשה זאת לפני שהמוכר מגיש תלונה.. במידה והמוכר הגיש בקשה לביטול עסקה בהסכמה אתה תסכים ותאשר את הבקשה. המוכר יקבל זיכוי על עמלת הסיום והכל יבוא על מקומו בשלום. במידה והמוכר יהיה עקשן/חמור וכו ויגיש תלונה על פריט שלא שולם אתה יכול לשלם... לאחר שהחבילה תגיע אתה תסרב לקבל אותה. לאחר שסירבת תוכל להגיש בקשה להחזר בטוענה שלא קיבלת את הפריט.. למוכר לא תהיה ברירה ... זאת דרך מלוכלכת אבל אם המוכר יתעקש ואתה לא תרצה זאת הדרך היחידה לדעתי לא לקבל סטרייק וגם לא לשלם.. בשורה התחתונה עדיף לתקשר עם המוכר ולהגיע להסכמה בלי מאבקי כוח מיותרים.. בהצלחה.
 

noam weissman

New member
סוף שבוע תחכה ליום שני..

במידה ולא יגיב לא תהיה לך ברירה אלה לעשות מה שהצעתי כלומר לשלם ואז תהיה מוגן בפני סטרייק אבל לאחר מכן אם לא תרצה לקבל את המוצר פשוט תסרב ותגיש תלונה... בוא נהיה אופטימיים ונראה אם יגיב בכלל.. אם הוא חמור כמו שנראה אולי בכלל לא ישים מספר מעקב ולך יהיו חיים קלים יותר ? תתקדם שלב שלב... חכה עוד כמה ימים..
 
יש פה משהו מוזר

היום גליתי שהמוכר מוכר אותו מוצר (משומש) עם אותם תמונות תחת Item number שונה זה 350436206167 וזה 350435696421 והוא עדין לא מתיחס להודעות שלי, האם אני יכול להתלונן עליו ?
 

noam weissman

New member
אולי תבדוק את הפידבקים שלו ../images/Emo10.gif

אני לא הייתי קונה ממוכר כזה.. הפידבקים שלו לא טובים.. הרבה מתלוננים שהוא לא ישר וכו... לדעתי במידה ולא יענה לך תנקוט בגישה העקומה משהו והיא לשלם על המוצר כדי להימנע מסטרייק. במידה ויסכים לביטול יופי... במידה ולא יסכים תחכה שהמוצר יגיע ופשוט תסרב לקבל אותו.. כמה ימים לאחר מכן תפתח תביעה בפיפאל שלא קיבלת את המוצר.. המוכר יכול לומר מה שהוא רוצה אתה תגיד שאתה לא רוצה לחכות יותר ואתה רוצה את כספך בחזרה..
 
תן לי להבין כמה דברים....

1. כמה ימים אני עוד יכול לחכות לפני סטרייק ? 2. מה זאת אומרת לחכות למוצר, המוכר לא שולח לישראל ואם ישלח זה בטח יעלה הרבה כסף האם הוא מחויב ליצור עימי קשר לאחר שאני משלם לו ?
 

noam weissman

New member
התהליך הוא כזה..

הסברתי אבל אני אסביר שוב... כאשר מתבצעת מכירה ולא משנה אם המוכר קיבל את הכסף על המוצר או לא הוא מחוייב ע"י איביי בתשלום עמלת סיום (מכירה) בעגה המקצועית FVF. העמלה יכולה להיות במקרים של מוצר יקר גם עשרות דולרים. אף אחד לא מוותר בקלות על עשרות דולרים סתם ככה. המוכר יכול לקבל את עמלת הסיום שלו בחזרה בשלושה דרכים. 1. המוכר מגיש בקשה לביטול עיסקה בהסכמת הקונה. במקרה כזה אם הקונה מסכים המוכר מקבל מיידית את העמלה ובא לציון גואל
2. המוכר פותח תלונה על הקונה "פריט לא שולם". במידה והקונה משלם המוכר יכול לסגור את התלונה לאחר שבוע מיום הגשתה ושוב בא לציון גואל. אמממה במידה והקונה לא משלם ולאחר שבוע המוכר סוגר את התלונה בגלל שהקונה לא שילם המוכר מקבל את עמלת הסיום ... אבל הקונה מקבל סטרייק. 3. המוכר פונה לתמיכה של איביי ומבקש ישירות זיכוי על עמלת הסיום שלו. ברוב המקרים יאמרו למוכר קודם תגיש בקשה לביטול עיסקה או תלונה על קונה שלא משלם. יש מקרים שלא ניתן להגיש או סיבות אחרות שבהן יש צורך לפנות לתמיכה. אם המוכר לא שולח לישראל הוא אמור להגיש בקשה לביטול עסקה.. אם הוא לא יגיש בקשה לא יקבל את עמלת הסיום שלו. אולי הוא לא יודע שניתן לבקש זיכוי או שהוא כל כך עסוק שהזמן שלו יקר יותר.. לך תידע ?? מוכר לא חייב ליצור קשר עם לקוח אבל אם יש בעיה הוא מזמין צרות. שוב תנדנד לו עד שיגיב... במידה ויגיש תלונה על פריט שלא שולם קודם כל תשלם ואח"כ תתחיל במהלכים אחרים. כמו שהוא צובר שליליים לא נראה לי שהוא יבהל ממך... חכה שהוא יגיב.
 
תודה על האינפורמציה

הסברת המון, רק עוד דבר אחד, לא יתנו לי סטריק לפני שאני מקבל אזהרה נכון ?
 

noam weissman

New member
לא יזהירו אותך..

אם קנית אתה צריך לשלם... אם לא תשלם ויגישו תלונה והיא תיסגר ללא תשלום אתה תקבל סטרייק !
 
קיבלתי הודעה מ ebay ...

i shahar07, eBay opened an unpaid item case for Saris Bones 2 Bike Trunk Mount Bicycle Rack, because jlldll either hasn't recorded your payment or didn't receive it yet. The seller needs to receive your payment no later than Friday, Feb 11, 2011 20:07:17 PST. If the seller doesn't receive your payment, an unpaid item will be recorded on your account and your account privileges may be limited or suspended. Remember, when you place a winning bid or click the Buy It Now button in a listing, you've committed to paying for that item. Learn more about our policy. If you forgot to pay, please pay now so that we can close this case and the seller can ship the item to you. If you paid for the item already or have questions, please contact the seller. If you have proof that you paid for the item, don't worry. You can appeal to remove the unpaid item after the case closes. אני מבין שזה עדין לא סטרייק, אבל זה גם לא נראה שהוא התלונן עליי, נכון ? הוא עדין לא ענה לי ובטח לא מתכוון לענות, לפי מה שאמרת כדיי שאשלם לו בכל מקרה ואחרי זה אפעל לקבל חזרה את הכסף, ebay יעזרו לי בזה ?
 

noam weissman

New member
בוא נראה...

תבדוק אם יש ב RESOLUTION CENTER קייס... לדעתי צריך להיות... יש גם מצב שאיביי פתחו אוטמתית קייס.. הם הוסיפו אופציה כזאת שאם המוכר הגדיר אותה שתהיה אוטמתית יכול להיות שלא הוא פתח את התלונה אלה המחשב של איביי פתח באופן אוטמתי.. אם זה המצב אין לך ברירה אלה לשלם כדי להימנע מהסטרייק.... אם המוכר לא מגיב זאת בעיה שלו... לאחר ששילמת אתה תפנה למוכר שוב ותבקש ממנו לבטל את העיסקה. תסביר לו שלאחר שקנית ראית שאינו שולח לישראל וכבר רכשת מוצר אחר. אינך צריך את המוצר !. אם הוא יתעקש לשלוח השאלה כיצד יעשה זאת... אם הוא ישלח ללא מספר מעקב גם אם תקבל את המוצר אין לו דרך להוכיח שקיבלת ואתה תזכה בתביעה מול פיפאל. אם ישלח עם מספר מעקב אתה פשוט לא תיקח את החבילה ומתי שהוא תגיש תלונה שאתה דורש החזר בגלל שהפריט לא הגיע.... אם לא קיבלת הוא לא יכול לחייב אותך שוב על משלוח ואם ישלח שוב שוב תסרב.. אני מקווה שלא תגיע למצב שהמוכר עד כדי כך חמור ויתעקש לדחוף לך מוצר שאתה לא רוצה... בהצלחה
 
יש בעיה....

אני לא מצליח לשלם לו כי בגלל נושא המשלוח, הדף מפנה אותי ליצור קשר עם המוכר בשביל לברר דמי משלוח, בקיצור אני בלופ כי המוכר כמובן לא עונה, האם אני יכול לשלוח מייל ל ebay ולדווח להם על הבעיה ?
 

noam weissman

New member
לדעתי צור קשר עם איביי

או שתתקשר אליהם בטלפון או שתעלה לשיחה בצ'ט.. בהחלט מבוי סתום שהם אמורים לתת מענה. תהיה אסרטיבי ותגיד שלא יכול להיות שיש תלונה על אי תשלום כשאתה בכלל לא יכול לשלם .. תפנה אותם לדף המכירה של הפריט ושיקראו שאין משלוח לישראל.. אתה יכול לשלוח מייל אבל מנסיון זה לא יגמר בזה... אתה תקבל איזה מענה חצי אוטמתי שרק יעצבן אותך ועד שיגיבו ותענה כבר יגיע ה 11 לחודש... חבל על הזמן פשוט תעלה לשיחה או צ'ט.. בהצלחה
 

noam weissman

New member
אתה נכנס לאתר של איביי...

יש לך מצד ימים צור קשר.. אתה מקליק על זה.. משם אתה בוחר שאלה וכו ולאחר שתאשר תקבל מצד ימין צור קשר טלפון או צ'ט..
 

noam weissman

New member
תשובה מוזרה ?

בד"כ הם לא מסירים סטרייק ולמה שבמקרה שלך כן יסירו ?? מקווה שיסגר לטובה... הרי אתה במלכוד, מצד אחד לכאורה רוצה לשלם ומאידך לא יכול ? מה הם מצפים שתעשה ?
 
למעלה