זכר <-> נקבה
בני בן 4.5, מאובחן PDD-NOS בתפקוד גבוה מאוד. הוא מדבר שוטף, משפטים מורכבים, וניתן לנהל איתו שיחות די ממושכות. הוא משתמש בפעלים ותארים בזכר גם עבור נקבה, כאשר מעירים לו על שגיאה הוא מתקן ונכון. לדוגמא: מתן: "אמא תבוא". אמא: "מתן, אמא בן או בת?", מתן: "אמא בת...אמא תבואי". הוא משתמש בגופים, ראשון, שני ושלישי נכון למעט המין. יכול להיות להיות שהוא השנה בגן (אבחוני/טיפולי בדגש שפתי) שבו רק בנים משפיע? נשוא של יחיד רבים הותע אצלו תוך שבועיים. מחפשת רעיונות, כיצד לצאת מהמעגל הזה?
בני בן 4.5, מאובחן PDD-NOS בתפקוד גבוה מאוד. הוא מדבר שוטף, משפטים מורכבים, וניתן לנהל איתו שיחות די ממושכות. הוא משתמש בפעלים ותארים בזכר גם עבור נקבה, כאשר מעירים לו על שגיאה הוא מתקן ונכון. לדוגמא: מתן: "אמא תבוא". אמא: "מתן, אמא בן או בת?", מתן: "אמא בת...אמא תבואי". הוא משתמש בגופים, ראשון, שני ושלישי נכון למעט המין. יכול להיות להיות שהוא השנה בגן (אבחוני/טיפולי בדגש שפתי) שבו רק בנים משפיע? נשוא של יחיד רבים הותע אצלו תוך שבועיים. מחפשת רעיונות, כיצד לצאת מהמעגל הזה?