קואלה המקורית
New member
זלזול שכזה מצד מנהל
אנחנו ניגשים למכרז.
לא יודעת אם הייתם אי פעם חלק מהגשה כזו, אבל מדובר באופרציה שלמה. מעבר לעובדה שצריך לדאוג לחדרי ישיבות, צריך לדאוג שיהיו פה אמצעים שוטפים, כמו חשמל ומזגנים, כמו חשמל, שתייה חמה וקרה, אוכל, מדפסות על כל המשתמע מכך.
לכן ההגשה עצמה כרוכה בתפעול של לא מעט אנשים מאחורי הקלעים שידאגו לדברים הקטנים (נייר למדפסת, אמבטיות שקעים, מנעולים לדלת, הזמנה של יותר חלב וקפה).
אלו שלא מורגשים שהם חלק מזה, אבל בלעדיהם, ההגשה יכולה ליפול.
אני אחראית על כל נושא התפעול. מעבר לעובדה, שאני דואגת לכל הנ"ל ועוד יותר, אני גם אמורה להישאר וללוות את כל הסגירה עד סופה, וזה יכול להיות גם כל הלילה. (בפעם שעברה הייתי פה משעה 7 בבוקר עד השעה 6 בבוקר למחרת)...
אין בעיה, כבר כיסיתי את רוב הדברים, האנשים האמורים מיודעים ופועלים למען. אבל....
היום הייתה ישיבה אחרונה בנושא, שאחת מההחלטות שנפלו בה, היא מתי תהיה הסגירה הסופית. האם ביום חמישי וביום ראשון, או שמא רק ביום ראשון?
תסכימו אתי שאני צריכה לדעת? תסכימו אתי שיש אנשים נוספים שצריכים לדעת? תסכימו אתי שאם אני צריכה להישאר גם בין חמישי לשישי וגם בין ראשון לשני, כדאי שאדע כדי לתכנן בהתאם?
(סתם לדוגמה, המזגנים ואורות כבים אוטומטית בשעה 20:00. בשביל להאריך אותם, צריך להודיע מראש לבקרת הבניין.
עלות של שעת מזגן לאזור בקומה היא 100 ש"ח.
רצוי שאדע להזמין מזגנים לזמן שבאמת נהיה פה, כדי שלא נשלם סתם?)
אז למה, בשם האל, למה. אחד המנהלים שחזר מהישיבה, כששאלתי מה קורה בסוף ביום חמישי, הסתכל עלי בזלזול, במבט שאומר "כאילו, למה את צריכה לדעת?"
ומלמל משהו על זה שהוא צריך עוד לבדוק את הנושא...
כל מה שהתחשק לי באותו הרגע, זה לצרוח עליו - אין בעיה, אדוני, אל תגיד לי, לא צריך, תזמין לעצמך את ההמבורגר של אותו הלילה.... ותמות בלילה מחום ובחושך....
אנחנו ניגשים למכרז.
לא יודעת אם הייתם אי פעם חלק מהגשה כזו, אבל מדובר באופרציה שלמה. מעבר לעובדה שצריך לדאוג לחדרי ישיבות, צריך לדאוג שיהיו פה אמצעים שוטפים, כמו חשמל ומזגנים, כמו חשמל, שתייה חמה וקרה, אוכל, מדפסות על כל המשתמע מכך.
לכן ההגשה עצמה כרוכה בתפעול של לא מעט אנשים מאחורי הקלעים שידאגו לדברים הקטנים (נייר למדפסת, אמבטיות שקעים, מנעולים לדלת, הזמנה של יותר חלב וקפה).
אלו שלא מורגשים שהם חלק מזה, אבל בלעדיהם, ההגשה יכולה ליפול.
אני אחראית על כל נושא התפעול. מעבר לעובדה, שאני דואגת לכל הנ"ל ועוד יותר, אני גם אמורה להישאר וללוות את כל הסגירה עד סופה, וזה יכול להיות גם כל הלילה. (בפעם שעברה הייתי פה משעה 7 בבוקר עד השעה 6 בבוקר למחרת)...
אין בעיה, כבר כיסיתי את רוב הדברים, האנשים האמורים מיודעים ופועלים למען. אבל....
היום הייתה ישיבה אחרונה בנושא, שאחת מההחלטות שנפלו בה, היא מתי תהיה הסגירה הסופית. האם ביום חמישי וביום ראשון, או שמא רק ביום ראשון?
תסכימו אתי שאני צריכה לדעת? תסכימו אתי שיש אנשים נוספים שצריכים לדעת? תסכימו אתי שאם אני צריכה להישאר גם בין חמישי לשישי וגם בין ראשון לשני, כדאי שאדע כדי לתכנן בהתאם?
(סתם לדוגמה, המזגנים ואורות כבים אוטומטית בשעה 20:00. בשביל להאריך אותם, צריך להודיע מראש לבקרת הבניין.
עלות של שעת מזגן לאזור בקומה היא 100 ש"ח.
רצוי שאדע להזמין מזגנים לזמן שבאמת נהיה פה, כדי שלא נשלם סתם?)
אז למה, בשם האל, למה. אחד המנהלים שחזר מהישיבה, כששאלתי מה קורה בסוף ביום חמישי, הסתכל עלי בזלזול, במבט שאומר "כאילו, למה את צריכה לדעת?"
ומלמל משהו על זה שהוא צריך עוד לבדוק את הנושא...
כל מה שהתחשק לי באותו הרגע, זה לצרוח עליו - אין בעיה, אדוני, אל תגיד לי, לא צריך, תזמין לעצמך את ההמבורגר של אותו הלילה.... ותמות בלילה מחום ובחושך....