אתה צודק שזה שירות בסיסי נחוץ ומתבקש, אבל כל עוד הוא לא קיים
אתה צריך להיות חכם (ולא רק צודק). האינטרס שלך כלקוח הוא לדאוג לאינטרס שלך, כלומר לדאוג שדברים יקרו, ואם הם לא קורים "להרים דגל" ולפעול כדי שהם יקרו. לא אידאלי, נכון, אבל העולם לא אידאלי וודאי שלא הדואר...
אגב, גם כש-USPS איבדו חבילה ששלחתי מישראל הם לא עשו שום דבר... אני עקבתי, בדקתי, התקשרתי, התלוננתי... היה נחמד לו הם היו שמים לב לפאשלה, יוצרים איתי קשר ואומרים "מתנצלים, פישלנו, קבלי פיצוי". לצערי זה לא עובד כך.