זמן משלוח ממוצע של EMS לארה"ב ?

MegaMan4

New member
זמן משלוח ממוצע של EMS לארה"ב ?

אני יודע שבאתר הם מציינים 2-3 ימי עסקים, השאלה היא האם מנסיונכם הם באמת עומדים בזה ?
אני רוצה להוציא חבילה ב-16 לחודש וצריך שהיא תגיע עד ה-25.

תודה
 

panayotiss

New member
שלחתי EMS ב 2/10 . נמסר לידי הלקוח ב NY ב 5/10

מנסיוני הם עומדים בזמנים.
לאחרונה שלחתי הרבה EMS אז זה עקבי הביצוע הזה.
 

איבי5101

New member
זה כמו בלוטו יכול להגיע מהר, או יכול לקחת לדואר חודשים לשלוח

דוגמא של משלוח EMS שהדואר לוקח לו מעל חודש להוציא מהארץ:
EE169709962IL
 

panayotiss

New member
אתה מסיק מן הפרט אל הכלל. הפריט שלך נתקע כבר ב 12/09

עליך לבדוק תוך 3 ימים מה קורה עם הפריט ולהתקשר ולהזיז את זה מה שנקרא.
אתה משלם הרבה כסף ואמור לקבל שירות VIP . לא פחות.
תדאג שזה יקרה. אם צריך ליסוע למרכז מיון ולבסוף גם לתבוע אותם בבית משפט על אבדן יום עבודה ועל הדלק לשם.
להגיד EMS לא עובד על כל פוסט פה שמדבר על EMS זה לא נכון כי זו החוויה האישית שלך עם משלוח 1 כזה.
שלחתי לפחות 5 משלוחי EMS החודש לארהב כולם הגיעו perfect תוך 3 ימים.
 

איבי5101

New member
למה המחשב שלהם לא מתריעה שהם איבדו את EMS ויוצרים איתי קשר?

אם כמו שאתה אומר שהמשלוח EMS נשלח תוך 3 יום, למה אחרי 7 יום או אחרי חודש המחשב לא מתריע שיש בעיה, כי אולי לא אכפת להם, וזה כמו לוטו?

למה אני צריך לבדוק את זה אם הכל ממוחשב והמחשב אמור לבדוק את הדברים האלו, יש לי הרגשה שזה רק פה אצלינו.
 

panayotiss

New member
אתה מפתח ציפיות שתתממשנה בדואר ישראל בשנת 2150 אולי

מערכת שמתריעה על אבדנים ותתקשר אליך זה כבר בינה מלאכותית.

זה אולי הנינים שלי ייהנו מדבר כזה.

תעשה ניסוי, תשלח דואר רשום אליך , תראה שזה יגיע אליך תוך כשלושה שבועות - זה מצבנו. אז אתה רוצה תוכנה שתתריע על אבדנים?

רגע...... מרטי זה אתה?

 

Sanchez

Member
למה בינה מלאכותית ?
אם החבילה נקלטה במערכת עם מספר מעקב, מה הבעיה לעקוב אחריה ולראות שהיא תקועה ולא מופצת ? זה מאוד פשוט.
&nbsp
זה בדיוק המקרה הקלאסי שלי.
חבילה שנקלטה ב 11/9 ומאז "ממתינה לשחרור המכס".
גם הוראת מנכ"ל הדואר למנהליו עדיין לא הצליחה לשנות את הסטטוס שלה.
 

איבי5101

New member
סה"כ המחשב יבדוק שEMS התקבל לפני 7 ימים ועדיין לא נשלח לחו"ל

הוכחה הכי פשוטה
1. אם חברות בלדרות יאבדו את החבילה שלך, הם כבר יצרו איתך קשר (כי המחשב מתריע שיש בעיה).
2. אם החבילה ביבוא (דואר ישראל) והיא מחכה לשחרור הם יתקשרו עליך ללא הפסקה כי המחשב מתריע להם.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אתה צודק שזה שירות בסיסי נחוץ ומתבקש, אבל כל עוד הוא לא קיים

אתה צריך להיות חכם (ולא רק צודק). האינטרס שלך כלקוח הוא לדאוג לאינטרס שלך, כלומר לדאוג שדברים יקרו, ואם הם לא קורים "להרים דגל" ולפעול כדי שהם יקרו. לא אידאלי, נכון, אבל העולם לא אידאלי וודאי שלא הדואר...

אגב, גם כש-USPS איבדו חבילה ששלחתי מישראל הם לא עשו שום דבר... אני עקבתי, בדקתי, התקשרתי, התלוננתי... היה נחמד לו הם היו שמים לב לפאשלה, יוצרים איתי קשר ואומרים "מתנצלים, פישלנו, קבלי פיצוי". לצערי זה לא עובד כך.
 

איבי5101

New member
אני מדבר על חברות ששולחות מהארץ כמו חברות בלדרות לא USPS

אני מרגיש שאם תשלח עם USPS בשירות הכי יקר שלהם ליצוא, הם יצרו איתך קשר אם הם איבדו את החבילה בתחומי ארה"ב.

אני חושב שזה אינטרס של הדואר לא לדווח על זה שהם מאבדים חבילות, ואני מדבר על EMS שהם יכולים לעקוב אחריו בקלות במיוחד שהוא בתחומי בארץ.

אם "תיהיה חכם" ותייצור איתם קשר, הם ימצאו את החבילה אחרי חודשים שבתקופה הזאת תפסיד את העסקה עם פידבק שלילי, ואם תשלח את המוצר שוב כדי לא להפסיד את העסקה, תיתקע עם מוצר שאין לך מה לעשות איתו של מאות או אלפי שקלים אחרי שיחזירו לך את החבילה אחרי חודשים רק כדי לא לשלם פיוצוי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
אבל שלחת דרך EMS שהוא שירות של הדואר...

ולא ידוע לי ש-USPS יוצרים איתך קשר. גם כשיש מעקב (ויש) הם לא עוקבים אחריו... הם רק סורקים וזהו.
&nbsp
לא יודעת לגבי אינטרסים, אבל אני כן חושבת שזה חכם לעקוב ולפנות אליהם. בכל מקרה זה יעיל יותר מלהתלונן כאן בפורום...
 

Amiram_e

New member
כל החבילות שהוצאתי לארה"ב הגיעו תוך חמישה ימים מקסימום

 

איבי5101

New member
מספיק שיאבדו משלוח אחד ותפסיד את כל מה שהרווחת עד עכשיו

כי הלקוח יקבל את כספו + פידבק שלילי + וגם תתקע עם מוצר שאתה לא צריך (אם הדואר ימצא את החבילה ב 2018/2017 ויחזיר לך אותה רק כדי לא לשלם פיצויים).
 

Amiram_e

New member
אני מבטח את המוצר שאני שולח

אני משלם תוספת עבור הביטוח הזה.
מדובר במוצר שנמכר ב 400 דולאר.
 
למעלה