זמן שווה יותר מכסף.....
כבעלי עסקים אנחנו חייבים להיות מאוד ממוקדים במשך היום כדי שנוכל לעמוד ביעדים ובמטרות ששמנו לעצמנו. אבל מי מאיתנו לא חוטא במשך היום ובודק את השינוייים של הנ"יע בבורסה? מה קורה בפייסבוק לאחרונה או שסתם פותחים אתר חדשותי מסוים.
האם קורה לך לפעמים שהרגשת שהיום עבר אך לא הספקת לעשות הרבה?
האם אתה מרגיש שהיום לא היה מספיק פרודוקטיבי עבורך?
האם אתה מרגיש שיכולת לעשות יותר?
בעל עסק קטן, אתה לא לבד ולמעשה כל בעל עסק מתמודד יום יום עם בעיית ניהול הזמן שלו. כבעל עסק אתה חייב להבין שאם אתה לא תוביל את הספינה, היא לא תגיע לנמל שרצית. בעלי עסק שנותנים שירותים עסקיים לא תמיד יודעים איך לנצל את זמן העבודה שבצורה נכונה. כנותן שירותים אתה מתרוצץ מלקוח ללקוח ולעיתים מתבטלות לך פגישות במשך היום שגורמות לך לאיבוד זמן יקר. כנותן שירותים עליך להיפגש עם הלקוחות הפוטנציאלים ולהסביר כל פעם מחדש את היתרונות והחסרונות של המוצר שלך.
כנותן שירותים עצמאי אתה גם מנהל את העסק שלך וצריך לשמור על קשר עם כל הלקוחות כנותן שירותים לעיתים אתה מוכר שירות מוזל לטווח ארוך וכמות הלקוחות שלך גדולה יחסית אבל כך גם כמות הפניות מאותם לקוחות שצריכים ממש מערך שירות לקוחות שלא תמיד משתלם לך להחזיק.
אז מה עושים?
משתדלים לקבוע פגישות של הצעות עבודה עם מספר לקוחות פוטנציאלים באותו איזור גאוגרפי.
קובעים פגישות עם לקוחות ומוודאים תמיד יום קודם האם הפגישה בתוקף כדי שלא תיסע לחינם והלקוח שכח שאתם נפגשים.
הכן מידע כללי ומתומצת על השירות שאתה מציע.
תן ללקוח לקרוא הצעת מחיר שמכילה לא יותר 10 משפטים במקום שתסביר כל היום.
תבקש לקבל מהלקוח מבעוד מועד מה המשירות המדויק שהוא מחפש כדי שתוכל להגיע מוכן לפגישה.
תשקיע כל יום לפחות שעה בשיווק ופרסום של עצמך. על תסתמך רק על שיטת פה לאוזן. אתה צריך לפחות 5 ערוצי שווק שונים.
תבדוק עם עצמך – מה אתה יכול להציע שהמתחרים שלך לא מציעים. אולי יש לך שירות מהיר, מענה מיידי לפניות, הצעות לשדרוג השירות ללא עלות נוספת ועוד.הכן מערכת דיוור שבה אתה שולח עדכונים מידי חודש לכל הלקוחות שלך וכך הם ידעו תמיד שאתה בקשר איתם ולא שוכח אותם.
הפעולה הכי הכי חשובה: שאל תמיד בכל מייל ובכל הזדמנות את הלקוחות שלך: האם אתה מרוצה מהשירות שלי? אם התשובה היא כן, בקש ממנו חמישה שמות של חברים או משפחה שאתה יכול לפנות אליהם.
אם התשובה שלילית – למד מה אתה צריך לעשות כדי להשתפר ואז תשתפר.
העסק שלך יוצר את העתיד שלך. תטפח את העסק שלך וכך תטפח את העתיד שלך ושל משפחתך.
בברכה,
מטי
זמן שווה יותר מכסף. זמן תמיד אתה מפסיד.......
כבעלי עסקים אנחנו חייבים להיות מאוד ממוקדים במשך היום כדי שנוכל לעמוד ביעדים ובמטרות ששמנו לעצמנו. אבל מי מאיתנו לא חוטא במשך היום ובודק את השינוייים של הנ"יע בבורסה? מה קורה בפייסבוק לאחרונה או שסתם פותחים אתר חדשותי מסוים.
האם קורה לך לפעמים שהרגשת שהיום עבר אך לא הספקת לעשות הרבה?
האם אתה מרגיש שהיום לא היה מספיק פרודוקטיבי עבורך?
האם אתה מרגיש שיכולת לעשות יותר?
בעל עסק קטן, אתה לא לבד ולמעשה כל בעל עסק מתמודד יום יום עם בעיית ניהול הזמן שלו. כבעל עסק אתה חייב להבין שאם אתה לא תוביל את הספינה, היא לא תגיע לנמל שרצית. בעלי עסק שנותנים שירותים עסקיים לא תמיד יודעים איך לנצל את זמן העבודה שבצורה נכונה. כנותן שירותים אתה מתרוצץ מלקוח ללקוח ולעיתים מתבטלות לך פגישות במשך היום שגורמות לך לאיבוד זמן יקר. כנותן שירותים עליך להיפגש עם הלקוחות הפוטנציאלים ולהסביר כל פעם מחדש את היתרונות והחסרונות של המוצר שלך.
כנותן שירותים עצמאי אתה גם מנהל את העסק שלך וצריך לשמור על קשר עם כל הלקוחות כנותן שירותים לעיתים אתה מוכר שירות מוזל לטווח ארוך וכמות הלקוחות שלך גדולה יחסית אבל כך גם כמות הפניות מאותם לקוחות שצריכים ממש מערך שירות לקוחות שלא תמיד משתלם לך להחזיק.
אז מה עושים?
משתדלים לקבוע פגישות של הצעות עבודה עם מספר לקוחות פוטנציאלים באותו איזור גאוגרפי.
קובעים פגישות עם לקוחות ומוודאים תמיד יום קודם האם הפגישה בתוקף כדי שלא תיסע לחינם והלקוח שכח שאתם נפגשים.
הכן מידע כללי ומתומצת על השירות שאתה מציע.
תן ללקוח לקרוא הצעת מחיר שמכילה לא יותר 10 משפטים במקום שתסביר כל היום.
תבקש לקבל מהלקוח מבעוד מועד מה המשירות המדויק שהוא מחפש כדי שתוכל להגיע מוכן לפגישה.
תשקיע כל יום לפחות שעה בשיווק ופרסום של עצמך. על תסתמך רק על שיטת פה לאוזן. אתה צריך לפחות 5 ערוצי שווק שונים.
תבדוק עם עצמך – מה אתה יכול להציע שהמתחרים שלך לא מציעים. אולי יש לך שירות מהיר, מענה מיידי לפניות, הצעות לשדרוג השירות ללא עלות נוספת ועוד.הכן מערכת דיוור שבה אתה שולח עדכונים מידי חודש לכל הלקוחות שלך וכך הם ידעו תמיד שאתה בקשר איתם ולא שוכח אותם.
הפעולה הכי הכי חשובה: שאל תמיד בכל מייל ובכל הזדמנות את הלקוחות שלך: האם אתה מרוצה מהשירות שלי? אם התשובה היא כן, בקש ממנו חמישה שמות של חברים או משפחה שאתה יכול לפנות אליהם.
אם התשובה שלילית – למד מה אתה צריך לעשות כדי להשתפר ואז תשתפר.
העסק שלך יוצר את העתיד שלך. תטפח את העסק שלך וכך תטפח את העתיד שלך ושל משפחתך.
בברכה,
מטי