"זמני המענה היום ארוכים מהרגיל." - חברת yes

SicTransit

Active member
אם זה היה תלוי בי, כל חברה שמוציאה הודעה כזאת היתה מחויבת להגיד גם מהו זמן המענה ה"רגיל". המענה הטלפוני או הווטסאפי הפך להיות משהו בלתי נסבל לגמרי, למרות שמאז תילת המגפה עברה כבר כמעט חצי שנה והשוק מוצף במובטלים שהיו שמחים לעבוד כמוקדנים.
 

GoldenEyes

Well-known member
אם זה היה תלוי בי, כל חברה שמוציאה הודעה כזאת היתה מחויבת להגיד גם מהו זמן המענה ה"רגיל". המענה הטלפוני או הווטסאפי הפך להיות משהו בלתי נסבל לגמרי, למרות שמאז תילת המגפה עברה כבר כמעט חצי שנה והשוק מוצף במובטלים שהיו שמחים לעבוד כמוקדנים.
רק היום ?
זאת רעה חולה , שפושה בכל החברות כמעט, מן סוג של עקיפת החוק הקיים שמחייב לענות בפרק זמן סביר .
תתקשר ללאומי קארד בשעה 8.33 בדיוק , 3 דקות אחרי שפותחים את מוקד שירות הלקוחות , וכבר אתה מקבל את התקליט הזה,
לא ענין של חסרים מוקדנים , אלא של מקסום רווחים ע"י החברות החזיריות האלה שמצטיירת התמונה ששמים שני מוקדנים במשמרת בחברה.
 

דיברגנט חדש

Well-known member
רק היום ?
זאת רעה חולה , שפושה בכל החברות כמעט, מן סוג של עקיפת החוק הקיים שמחייב לענות בפרק זמן סביר .
תתקשר ללאומי קארד בשעה 8.33 בדיוק , 3 דקות אחרי שפותחים את מוקד שירות הלקוחות , וכבר אתה מקבל את התקליט הזה,
לא ענין של חסרים מוקדנים , אלא של מקסום רווחים ע"י החברות החזיריות האלה שמצטיירת התמונה ששמים שני מוקדנים במשמרת בחברה.
זה תקליט שבור שחוזר על עצמו כל יום.
 

evike

Well-known member
מנהל
אני פתרתי חלקית את הנושא המעצבן הזה.
רוב החברות מחזיקות חשבון פייסבוק, ואם פונים אליהם שם, המענה מהיר ואפילו מאד. כולם רואים, אז לא נעים להם, ובד"כ הם מבקשים לעבור לשיחה פרטית דרך המסנג'ר, אבל זה עובד מעולה. (הסיבה העיקרית בגללה הצטרפתי בזמנו לפייסבוק)
ולמי שאין חשבון פייסבוק, ו/או רוצה לדבר איתם פיזית, יש את אפליקציית ROBOHOLD המצויינת. רק חבל שלא כל החברות נמצאות שם.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.robohold.mobile&hl=iw
 
למעלה