זקוקה להמלצה על קלינאית תקשורת

  • פותח הנושא Koru
  • פורסם בתאריך

Koru

New member
זקוקה להמלצה על קלינאית תקשורת

אני צריכה לקחת את הבובון לקלינאית תקשורת פרטית. כל ההמלצות שקיבלתי עד כה התגלו כעמוסות - אחת אמרה שיכולה עוד 3 חודשים, אחת עוד חצי שנה... אם למישהי פה יש המלצה על קלינאית מצויינת, רצוי בשרון הדרומי או ת"א הצפונית, אני מאד מאד אשמח. טיפים איך ללחוץ על מכבי לזרז את הטיפול שלהם יתקבלו בברכה גם (שלחתי שם הפניה בתחילת נובמבר, כבר היינו בשני שלבים אבל קלינאית עוד לא ראינו!) תודה!
 
ממליצה

על אניטה רום. מקבלת בת"א מאוד קרוב לגן העיר. חפשי את המס' שלה בגוגל. היינו אצלה כמה פעמים, היא מקסימה ומנוסה. גם אני לא רציתי לחכות לתור של מכבי ובדיעבד קבעתי פרטי - החזר הם לא נותנים לצערי (ניסיתי מכל מיני כיוונים ונתקלתי בחומה בירוקרטית). מה שכן, היא כותבת מסמך איבחון אחרי הפגישה הראשונה - בקשי ממנה ושמרי אותו. אם בעתיד תצטרכו מכל סיבה שהיא להגיע בכל זאת לטיפול במכבי, זה יחסוך לכם את האיבחון בהתפתחות הילד (כלומר על סמך האיבחון שלה אפשר ישר להתחיל טיפול אצלם. חוסך פגישה).
 

Koru

New member
תודה

אבחון פרטי עשינו אתמול (אבל לקלינאית הזאת ול-200 אחרות שהתקשרתי אליהן אין תורים פנויים... נראה לי שדיברתי עם חצי מהקלינאיות באיזור השרון
). אני באמת שולחת את הדוח שלה למכבי בתקווה שזה יזרז אותם - זו היתה המלצה של אחת הקלינאיות שדיברתי איתן.
 

judith4

New member
כידוע לא מתמצאת במכבי, אבל

מניסיוני האישי בקופה שבה אני חברה, יש לכל תחום במכון להתפתחות הילד אחראית. אצלנו לפחות יש שעות קבלה טלפוניות בהן אפשר לעשות בירורים. חייבת לשאול - הוא לא נורא צעיר בשביל קלינאית?, למרות שאינני יודעת מה הסיבה שבגללה את מחפשת
 

אד י

New member
אין כזה דבר צעיר מדיי בשביל קלינאית תקשורת

יש קלינאיות שלא יודעות לעבוד עם פעוטות ומתרצות את זה בכך שהילד צעיר מדיי. יש בעיות ספציפיות (בעיקר היגוי) שיש להן גיל מינימום לטיפול. אבל אין דבר כזה צעיר מדיי לקלינאית, אם ילד מאחר יחסית לבני גילו רצוי מאוד שיקבל טיפול, בלי להתייחס לילד הספציפי של קורו, יש מקרים שבהם "טיפול" הוא הדרכת הורים ומעקב ויש מקרים שבהם "טיפול" הוא ממש התערבות טיפולית, כל מקרה לגופו, אבל בכל מקרה אין גיל מינימום.
 

מייה3

New member
אפשר לנסות ביחדות לשמיעה ודיבור בבתי חולים

בתל השומר יש יחידה כזו שאליה פניתי (עדיין לא נפגשנו עם הקלינאית לכן אינני יכולה להמליץ על אופי ורמת הטיפול). בקופת חולים מאוחדת ישנו כיסוי לטיפול בבתי חולים, אינני יודעת מה קורה במכבי. (אני יודעת שיש יחידה כזו גם באיכילוב, ונראה לי שכדאי לברר על בתי חולים נוספים).
 
יש במאיר וגם בבית איזי שפירא ברעננה

כמו כן יש בבית לוינשטיין ברעננה. ככל הידוע לי מכבי כן נותנים הפנייה למאיר והתפתחות הילד במכבי כן עובדים עם בית איזי שפירא. בהצלחה!
 

Koru

New member
הם אמרו לי שעד גיל שנתיים מטפלים רק במכון

ולא נותנים הפניות החוצה. בינתיים כבר קבעתי עם קלינאית פרטית, אני מקווה שתהיה טובה (הגעתי אליה בדרך די ארוכה של קלינאיות עמוסות שכל אחת המליצה לי על עוד אחת). דווקא הקלינאית (המאד מנוסה) שאבחנה אותנו אתמול, אמרה שיש יתרון גדול לעבוד עם התפתחות הילד בגלל שיש שם עוד דיסציפלינות טיפוליות ואם הקלינאית רואה צורך היא מפעילה את מי שצריך. אז אני אמשיך במקביל לנסות לקדם את הדברים מולם אבל אני בפחות לחץ כיוון שכבר ביום ראשון נתחיל לעבוד.. (למעשה גם אתמול קיבלנו תרגילים ראשונים לעבוד עליהם). תודה לכל מי שניסתה לסייע
 

אד י

New member
בהחלט לא לוותר על התפתחות הילד

אבל אין כל רע בלהוסיף אליהם אנשי צוות פרטיים שמחויבים לך ולילדך בלבד ולא נדרשים לקחת בחשבון גם שיקולים מערכתיים כאלו ואחרים. אם כי, בתור מי שעבדה בהתפתחות הילד, אני יודעת שיש גם מטפלות שנוטות "לשכוח" את שיקולי המערכת ולהתעקש לתת שירות זהה הן למטופלים במסגרת הקופה והן למטופליהם הפרטיים. אז בהחלט יש מקום לבחון כל מקרה לגופו.
 

Koru

New member
זאת בדיוק הכוונה שלי

אני אתחיל בפרטי, כשנצליח להשתחל במכבי נישאר בהתחלה בשני המקומות, ולפי ההתקדמות ולפי רמת הטיפול שנקבל במכבי אני אחליט אם אפשר לוותר על הפרטי. גם הקלינאית המאבחנת אמרה שאין כל רע לתת boost ראשוני ע"י שני טיפולים בשבוע, כי יש ילדים שמשתפים פעולה מצויין אצל הקלינאית אבל הרבה פחות בתרגולים בבית.
 

פיפ4

New member
קלינאית

גילה ערבות. גבעת שמואל-מול אונברסיטת בר אילן לדעתי המתובת רח האורנים בהצלחה
 

Honey Annie

New member
ממליצה בחום

על רז טננבאום בנתניה דרום. מקבלת ממכבי ויש לה עדיין תורים לדעתי. עוד ממליצה על גילית מתוקי באבן יהודה שעובדת עם הכללית.
 
למעלה