זקוקה ליעוץ

tinkerbel23

New member
זקוקה ליעוץ ../images/Emo101.gif

שלום לכם! בדר"כ אני לא נוטה להוועץ בכוחות על טבעיים בסוגיות של יום יום, אבל אתמול קרה לי משהו מאוד מוזר. לכן אשמח אם תוכלו לעזור לי. אני בת 23, נשואה. בגלל היותי נשואה אני לא נוטה להסתכל על בני המין השני במובן המיני בכלל. יש לי עבר מיני עשיר מאוד, הגעתי לשובע בתחום הזה עוד הרבה לפני שהחלטתי להתחתן. כך שבנים חתיכים לא מהווים אצלי בכלל מוקד לעניין. כל זה היה עד אתמול בצהריים. התקלקל לי משהו בבית, והזמנתי איש מקצוע שיבוא לתקן. ברגע הראשון שראיתי אותו עברו לי גלים מוזרים ונעימים בגוף. לא היודעת מה זה היה. זה היה פרפרים בבטן + פיק ברכיים + צמרמורת קלה ועוד כמה דברים. לא יודעת מה גרם לזה. אולי העיניין הגדולות והכחולות שלו שהסתכלו ישר אל תוך העיניים שלי, אולי היד הגדולה והרכה איתה הוא לחץ את ידי כשהציג את עצמו. הוא הפנט אותי מהרגע הראשון. בחיים לא חוויתי משהו דומה לזה. לא הייתי מוכנה לזה נפשית בכלל. לא חשבתי שזה יקרה לי אי פעם. אגב, הוא לא כזה חתיך הורס. בסה"כ בן אדם די ממוצע, אבל משהו בו גרם לי לרדת לגמרי מהפסים. מאז אתמול אני לא מפסיקה לחשוב עליו. כ"כ הייתי רוצה להכיר אותו יותר לעומק. אין לי מושג איזה רושם עשיתי עליו, חוץ מהעובדה שנראה לי שהוא קצת התבאס כששמע שאני נשואה. הוא השאיר לי כרטיס ביקור, אבל אני ממש לא מתכוונת לעשות עם זה כלום. רוצה (אולי כמו ילדה בת 16) שהוא יהיה הראשון שיתקשר במידה והוא מעוניין. עשיתי פריסת שאלה: האם - 4 גביעים קיים - 2 מטבעות פוטנציאל - מיזוג רומנטי - האיש התלוי ביני - 9 גביעים לבין X - מלך הגביעים ב-3 חודשים הקרובים - אס המטות סיכום - 4 חרבות אולי תוכלו לפרש? תודה מראש!
 

צ ל י ל 8

New member
בוקר טוב טינקרבל ../images/Emo140.gif

לא
אני לא רואה שום פוטנציאל בינכם. גם קלף הפתיחה וגם קלף הסיכום מראים כי אותו בחור לא ראה בך פוטנציאל מסויים. תישארי עם מה שיש לך וטוב לך איתו. אין ספק שהוא בחור כובש, אבל אולי אפילו בעל משפחה משלו. לדעתי, תהני מהחוויה ותו לא.
 

tinkerbel23

New member
תודה, צליל!

לא, הוא לא בעל משפחה. הוא גרוש. קצת קשה לי לחשוב עכשיו במושגים של "לזרוק אותי מהראש", אבל כנראה אין מה לעשות. בתור איש מקצוע הוא כנראה רואה עשרות כמוני כל יום, ולא מתרשם במיוחד...
 

צ ל י ל 8

New member
../images/Emo13.gif

גם גרוש מבחינתי נקרא בעל משפחה... קורה לפעמים שההורמונים שלנו מתרגשים, אבל זה יעבור...
 
למעלה