ליאת של בר
New member
זקוקה לעזרה מנסיונכם...
ואנסה לקצר, בפאריל קניתי מזגן מתצוגה בבסט ביי. במהלך 4 חודשים השימוש הראשונים נזדקקתי ל3 פעמים של שרות (לא קרר). השרות של פמלי ליין היה מתחת לכל ביקורת (האשימו את המתקין מבסט ביי, אף פעם לא חזרו אלי הביקור היה הפתעה, בשיא החוצפה חיכיתי שבועיים בחום אימים לשרות וכו..) בהתחלה תיקנו את ענין הגז, אחרי החליפו חלק.. אחרי הכל (ולמה לא קודם, לא יודעת) שלחתי מכתב עצבני לבסט ביי עם כל הסיפור. (הפקס לא הגיע, שלחתי שוב.. בקיצור עבר זמן) התקשר אלי בחור בשם דני שמאוד התנצל, אמר שהענין יבדק והבטיח לי הנחה משמעותית בקניה הבאה. בנתיים המזגן לא היה בשימוש כי היה נעים. ו.. לפני כשבועיים ניסיתי להפעיל אותו ו.. נדה. עכשיו כבר שבוע אני מדברת עם אותו דני, שאומר שהענין בטיפול ושבפמילי ליין אמרו "שהלקוח בעייתי" ושהוא עצר את הכספים אליהם והוא מנסה לדבר עם הבעלים (תרשו לי בענין הכספים לא להאמין) מה אני יכולה לעשות? התשלומים על המזגן לא הסתיימו (למרות שהרוב שולם( ואני מתכוונת לנסות לעצור אותם למרות שאני בספק כי המוצר סופק. יש סיכוי לדרוש מהם לקחת את המזגן בחזרה? אני אפילו מוכנה להיות "לארג´ית" ולקנות מזגן אחר מהם ולא ממקום אחר. האחריות תגמר באפריל הבא ובקצב הזה אני אזדקק להרבה ביקורים של אנשי השירות. רעיונות? עיצות? תודה
ואנסה לקצר, בפאריל קניתי מזגן מתצוגה בבסט ביי. במהלך 4 חודשים השימוש הראשונים נזדקקתי ל3 פעמים של שרות (לא קרר). השרות של פמלי ליין היה מתחת לכל ביקורת (האשימו את המתקין מבסט ביי, אף פעם לא חזרו אלי הביקור היה הפתעה, בשיא החוצפה חיכיתי שבועיים בחום אימים לשרות וכו..) בהתחלה תיקנו את ענין הגז, אחרי החליפו חלק.. אחרי הכל (ולמה לא קודם, לא יודעת) שלחתי מכתב עצבני לבסט ביי עם כל הסיפור. (הפקס לא הגיע, שלחתי שוב.. בקיצור עבר זמן) התקשר אלי בחור בשם דני שמאוד התנצל, אמר שהענין יבדק והבטיח לי הנחה משמעותית בקניה הבאה. בנתיים המזגן לא היה בשימוש כי היה נעים. ו.. לפני כשבועיים ניסיתי להפעיל אותו ו.. נדה. עכשיו כבר שבוע אני מדברת עם אותו דני, שאומר שהענין בטיפול ושבפמילי ליין אמרו "שהלקוח בעייתי" ושהוא עצר את הכספים אליהם והוא מנסה לדבר עם הבעלים (תרשו לי בענין הכספים לא להאמין) מה אני יכולה לעשות? התשלומים על המזגן לא הסתיימו (למרות שהרוב שולם( ואני מתכוונת לנסות לעצור אותם למרות שאני בספק כי המוצר סופק. יש סיכוי לדרוש מהם לקחת את המזגן בחזרה? אני אפילו מוכנה להיות "לארג´ית" ולקנות מזגן אחר מהם ולא ממקום אחר. האחריות תגמר באפריל הבא ובקצב הזה אני אזדקק להרבה ביקורים של אנשי השירות. רעיונות? עיצות? תודה