זקוקה לעזרה מנסיונכם...

זקוקה לעזרה מנסיונכם...

ואנסה לקצר, בפאריל קניתי מזגן מתצוגה בבסט ביי. במהלך 4 חודשים השימוש הראשונים נזדקקתי ל3 פעמים של שרות (לא קרר). השרות של פמלי ליין היה מתחת לכל ביקורת (האשימו את המתקין מבסט ביי, אף פעם לא חזרו אלי הביקור היה הפתעה, בשיא החוצפה חיכיתי שבועיים בחום אימים לשרות וכו..) בהתחלה תיקנו את ענין הגז, אחרי החליפו חלק.. אחרי הכל (ולמה לא קודם, לא יודעת) שלחתי מכתב עצבני לבסט ביי עם כל הסיפור. (הפקס לא הגיע, שלחתי שוב.. בקיצור עבר זמן) התקשר אלי בחור בשם דני שמאוד התנצל, אמר שהענין יבדק והבטיח לי הנחה משמעותית בקניה הבאה. בנתיים המזגן לא היה בשימוש כי היה נעים. ו.. לפני כשבועיים ניסיתי להפעיל אותו ו.. נדה. עכשיו כבר שבוע אני מדברת עם אותו דני, שאומר שהענין בטיפול ושבפמילי ליין אמרו "שהלקוח בעייתי" ושהוא עצר את הכספים אליהם והוא מנסה לדבר עם הבעלים (תרשו לי בענין הכספים לא להאמין) מה אני יכולה לעשות? התשלומים על המזגן לא הסתיימו (למרות שהרוב שולם( ואני מתכוונת לנסות לעצור אותם למרות שאני בספק כי המוצר סופק. יש סיכוי לדרוש מהם לקחת את המזגן בחזרה? אני אפילו מוכנה להיות "לארג´ית" ולקנות מזגן אחר מהם ולא ממקום אחר. האחריות תגמר באפריל הבא ובקצב הזה אני אזדקק להרבה ביקורים של אנשי השירות. רעיונות? עיצות? תודה
 

מוטקה

New member
לליאת בנוגע למזגן ו..בסט ביי...

שלום לך, למרבה הצער את לא המיקרה הראשון שאינו מרוצה בלשון המעטה מקנייה ובמיוחד משירות הלקוחות של "בסט ביי". בעבר פורסמו במדור זה ופורומים לצרכנות נוספים תלונות רבות בנושא. עצתי לך לא לוותר! לפי הפרטים שמסרת אכן ניגרם לך עוול וטירדה מיותרת בכל הקשור למזגן. האפשרויות: 1. להתעקש על טיפול יסודי למזגן והארכת האחריות!כן את הבנת נכון, על החברה להאריך לך את האחריות בשנה נוספת ללא תשלום נוסף גם אם המזגן יתוקן "כרגע" לשביעות רצונך!(זה אומנם "לא מחייב " את בסט ביי וחברת המזגנים אך בהמשך תביני את כוחך...). 2.דרישה להחלפת המזגן במזגן חדשסיפור ה"קפקאי" שעברת איתו עד היום. 3.במידה ולא תיעני ברצינות ו/או תתיתקלי בזילזול/חוסר התייחסות,הגישי תביעה לבית הדין "לתביעות קטנות" באיזור מגוריך,פרטי את כל הסיפור וצרפי את כל המיסמכים המוכיחים את גירסתך(חשוב מאוד!)והוסיפי סכום של 600 ש"ח בגין טירדה ,סבל ועוגמת נפש שניגרמה לך מעבר לנזקים הישירים והדרישה להחלפת המזגן ו/או השבת כספך. אשמח לעזור לך בנושא באם תיזדקקי לסיוע נוסף, במיוחד בכל הקשור להגשת תביעה ל"בית המישפט לתביעות קטנות". פני אלי באמצעות האימייל שלי,והשאירי פרטים להתקשרות חוזרת. בכל מיקרה, בהצלחה! מוטי.
 

odedg

New member
להכות על הברזל בעודו חם!

צודק מי שיעץ לך לא לוותר. הסיפור שלך נראה מוכר לכולנו ומרגיז. אסור ממש לוותר, ורק אחרי שהצרכנים ידעו להילחם על זכויותיהם (הכלים פחות או יותר כבר קיימים), ילמדו המוכרים מה זה אחריות, ונותני השירות כנ"ל. תביעה בתביעות קטנות, פניה לתקשורת, לאחד מארגוני הצרכנים, רק לא לוותר. ולא לחכות הרבה, כי לזמן יש משמעות וחשיבות. בהצלחה ועדכני אחר כך את כולנו!
 
עדכון זמני..

אחרי שחיכיתי שבוע לתשובת בסט ביי ואמרתי שאני לא מתכוונת לחכות עוד הרבה, והצעתי שאולי המזגן לא בסדר אבל דני מבסט ביי צריך לקבל אישור מפמילי ליין שהם יקבלו אותו חזרה.. הוא חזר אלי באותו יום ואמר שהם יתקנו אותו ביומיים הקרובים. הם התקשרו אחרי יומיים להודיע שיבואו מחר (ז"א סה"כ שבועיים המתנה) לא אמרו מתי, בשעות הבוקר.. אז קודם כל שיתקנו. אח"כ אני לא מתכוונת לוותר. כנראה אתחיל בבקשה לטרייד אין (ואנחנו צריכים עוד מזגן אז אולי הם יסכימו, ואז נקנה פירמה יותר טובה, רק שלא בא לי לקנות בכלל יותר מבסט ביי,מן הסתם) או שישר נתבע שיקחו אותו חזרה (או שקודם נחכה שהוא יתקלקל שוב?) או.. שמיד נתהע הארכת אחריות. מה דעתכם? ואח"כ נעשה רעש צרכני, לפי התגובה.
 
למעלה