זקוקה לעצה מבעלי דוכנים ותיקים

קניקי

New member
זקוקה לעצה מבעלי דוכנים ותיקים

שלום לכולם, אני בעלת דוכן שפועלת כבר למעלה משנה (לא חושפת פרטים נוספים ומיד תבינו למה). לפני כשלושה שבועות קיבלתי הודעה במייל ממפיקת אירועים ודוכנים שעבדתי איתה בעבר ומעולם לא היתה לי בעיה איתה, שמודיע על דוכן שיכול לעניין אותי. יצרתי קשר עם המשרד שלה וביקשתי להירשם. למרות שהיה מדובר באירוע של יומיים ביקשתי להירשם ליום הראשון ובמידת הצורך להוסיף את היום השני. חתמתי על הטפסים המתאימים, ציינתי את הבקשה שלי שאושרה בע"פ לתשלום יום אחד ושלום על ישראל. יומיים לפני האירוע דחו אותו בגלל מזג האויר. קיבלתי הודעה שהאירוע ידחה בשבוע ולא ראיתי בעיה בכך. שבוע לאחר מכן הוא נדחה שנית בגלל מזג האויר. כרגע אין בכלל תאריך יעד לקיום האירוע. בבדיקה שיגרתית של כרטיס האשראי התברר לי שכבר חוייבתי על יומיים של פעילות. פניתי למשרד וביקשתי שיבטלו את החיוב - גם ביקשתי שיחייבו אותי על יום אחד (והסכימו) וגם האירוע טרם התקיים ואני לא מבינה מדוע אני מחוייבת על שרות שטרם קיבלתי. לא עזרו חלופות במיילים ושיחות הטלפון. אני שומעת התחמקויות על גבי התחמקויות ואת הכסף אני לא רואה. מה עושים? מעולם לא נתקלתי במצב כזה ומדובר בסכום כסף לא קטן
אשמח לעצות מהניסיון שלכם.
 

kalanit23

New member
תשלחי מכתב איום לפני תביעה מעו"ד

אשמח לדעת מי זו את מוזמנת לשלוח לי בפרטי
 

bartal4

New member
למה בכלל למשרד ?

תתקשרי לחברת האשראי ותבטלי דרכם תודיעי להם שמדובר על עסקה שלא בוצעה .התהליך יכול לקחת מספר שבועות אבל את מקבלת אתהכסף .
 
אבל בחברת האשראי ישאלו את בעל העסק

זה לא תמיד נכון , אם בוצעה עיסקא טלפונית באשראי והיה מקובל על הלקוח לשלם ולו חלק מהסכום אזי שלא ניתן לבטל את יתרת החיוב. גם במקרה אחר קשה מאוד לבטל דרך חברת האשראי שכן במקרה כזה צריך אישור ממנהל היריד או זה שקיבל את הכסף שלא קיבלת שירות ובחינתו אין בעיה ללא זה לא יעזור לך ואת תשלמי כמומ טטאלה את כול הכסף. מזכיר לי משהו שהיה לי בעבר עם מנהל יריד ששילמתי ולא קיבלתי כסף (היו מקרים שלא הגעתי והיו בסדר והחזירו) היה מקרה שלא הסכימו להחזיר ואמרו לי תקבלי אצלנו דוכן פעם הבאה בחינם. אז מה את צריכה לעשות? לכתוב מכתב מפורט על השתלשות המקרה. את צריכה ראשית לדרוש קבלה על מה ששילמת . את הקבלה תצלמי ושילחי מכתב לתלונות הציבור בירושלים לרחוב שלום ציון 1 (תבדקי כתובת באינטרנט) יש שם כמה מחלקות חפשי את המחלקה מתאימה. במקביל תכתבי עורך דין שלך לתפוצה במכותבים העתק אל החברה שניהלה את היריד. העתק נוסף לאגף מס הכנסה בירושלים תוך כמה ימים תיראי איך הכול מסתדר רק הפחד יהרוג אותם את תקבלי הכול ומה שמגיע לך אבל לנפי שאת מתחילה עם התהליך תתקשרי אליהם ותודיעי להם שאם הם לא מחזירים לך את יתרת הכסף ששולם על ידך את הולכת לעשות את מה שכתבתי למעלה. תאמיני לי זה עובד!!!! בהצלחה תעדכני אם זה באמת עבד.??!!!
 

yaelsh5

New member
לא חייבים קבלה בשביל לבטל עסקה בחברת האשראי.

יש מקרי זיוף של כרטיסים ולא צריך להציג קבלה...במקרים אחרים. בד"כ ניתן לפתוח "תביעה" לגבי העסקה וחבת האשראי בודקת.במקרה שלהם הלקוח הוא הצודק ולא בעל העסק מנסיון במקרים רבים יבטלו את החיוב והדבר לוקח שבועיים-חודש.יוכלו לתת לך מידע מדוקי בחברת האשראי שלך. בהצלחה
 
למעלה