זקוקה לעצה שתציל אותי מפיטורים
אני בבעייה גדולה..אני עובדת בעבודה עם לקוחות ועשיתי מעשה שיכול לגרום לפיטוריי. יש לקוח אחד שהביא פעם או פעמיים לעובדים שטר של 200 ש"ח מזוייפים. אחד הלקוחות דווח עליו והנהל פרסם במשרד דף .."לקוח בעייתי..נא להיזהר מביא שטרות מזוייפים".. היום יצא לי לטפל בו . מסתבר שזה לקוח נחמד שיוצא לי לפגוש מדי שבוע בדרך לעבודה..הוא מחייך אליי ..אומר שלום ואפילו מביא טיפים לפעמים. כשהוא הביא לי את השטר - הוא אמר תבדקי שזה לא מזוייף.. נזכרתי בדף שרשום ..רצתי מהר למשרד וכשיצאתי אמרתי לו שהוא רשום כלקוח בעייתי..לא חשבתי לרגע להשלכות .. הוא אמר שהוא רוצה לראות איפה הוא רשום, נכנס למשרד בעודו מחייך ..ויצא בצעקות לעובד האחר , שהוא יתבע את הבעל הבית , שהוא לא יבוא יותר ושהוא בן אדם צודק. שמישהו נתן לו פעם מזוייף בלה בלה. העובד נתן לו את הטלפון שלו..לפי הבעת פניו של הלקוח , התרשמתי ממנו שהוא לא באמת ניסה לדחוף מזוייפים ושהוא נפגע שככה מתייחסים אליו . הוא מתכוון לתבוע ואם ככה יפטרו אותי..מספיק למנהל שאעשה שטות הכי פשוטה והוא מעיר לי ועושה עונשים (למשל עכשיו לטפל לקוח אחד בכל פעם ולא כמה במקביל רק כי לקוח אחד אמר לי שהוא רוצה לשלם במזומן ובסוף שלף אשראי . לא משנה כמה ניסיתי להסביר למנהל שהלקוח בעצמו הטעה אותי לא עזר כלום והוא האמין ללקוח והעיר לי שזה חמור בעיניי ואני מבולבלת ואם אני רוצה להמשיך לעבוד אני חייבת להתעורר .. חוץ מזה תיכף נגמר לי החודש החוזה שחתמתי עליו ואני חייבת לעזוב, המנהל כמה שהוא מעיר לי בכל פעם ..אמר שינסה לגרום לי להמשיך את החוזה ושאני צריכה להגיש בקשה מיוחדת . עכשיו עם הטעות הזאת הוא יפטר אותי טרם נגמר החוזה.. אני לא מצדיקה את ההתנהגות שלי..באמת שפעלתי בטיפשות ורק שהוא עזב והעובד התחיל לצעוק עליי הבנתיח את חומרת המעשה..הוא אמר שבתור אחראי משמרת הוא ידווח לבוס ואני רועדת מפחד..העבודה הזאת חשובה לי מאוד ובאמת יש לי פה גדול ..המנהל יבוא אלי בטענות ואני כמו תמיד ישפיל מבט..אני חייבת לצאת מזה אבל לראשונה באמת שאני חסרת אונים.. חייבת עצה דחופה..
עצובה ..
אני בבעייה גדולה..אני עובדת בעבודה עם לקוחות ועשיתי מעשה שיכול לגרום לפיטוריי. יש לקוח אחד שהביא פעם או פעמיים לעובדים שטר של 200 ש"ח מזוייפים. אחד הלקוחות דווח עליו והנהל פרסם במשרד דף .."לקוח בעייתי..נא להיזהר מביא שטרות מזוייפים".. היום יצא לי לטפל בו . מסתבר שזה לקוח נחמד שיוצא לי לפגוש מדי שבוע בדרך לעבודה..הוא מחייך אליי ..אומר שלום ואפילו מביא טיפים לפעמים. כשהוא הביא לי את השטר - הוא אמר תבדקי שזה לא מזוייף.. נזכרתי בדף שרשום ..רצתי מהר למשרד וכשיצאתי אמרתי לו שהוא רשום כלקוח בעייתי..לא חשבתי לרגע להשלכות .. הוא אמר שהוא רוצה לראות איפה הוא רשום, נכנס למשרד בעודו מחייך ..ויצא בצעקות לעובד האחר , שהוא יתבע את הבעל הבית , שהוא לא יבוא יותר ושהוא בן אדם צודק. שמישהו נתן לו פעם מזוייף בלה בלה. העובד נתן לו את הטלפון שלו..לפי הבעת פניו של הלקוח , התרשמתי ממנו שהוא לא באמת ניסה לדחוף מזוייפים ושהוא נפגע שככה מתייחסים אליו . הוא מתכוון לתבוע ואם ככה יפטרו אותי..מספיק למנהל שאעשה שטות הכי פשוטה והוא מעיר לי ועושה עונשים (למשל עכשיו לטפל לקוח אחד בכל פעם ולא כמה במקביל רק כי לקוח אחד אמר לי שהוא רוצה לשלם במזומן ובסוף שלף אשראי . לא משנה כמה ניסיתי להסביר למנהל שהלקוח בעצמו הטעה אותי לא עזר כלום והוא האמין ללקוח והעיר לי שזה חמור בעיניי ואני מבולבלת ואם אני רוצה להמשיך לעבוד אני חייבת להתעורר .. חוץ מזה תיכף נגמר לי החודש החוזה שחתמתי עליו ואני חייבת לעזוב, המנהל כמה שהוא מעיר לי בכל פעם ..אמר שינסה לגרום לי להמשיך את החוזה ושאני צריכה להגיש בקשה מיוחדת . עכשיו עם הטעות הזאת הוא יפטר אותי טרם נגמר החוזה.. אני לא מצדיקה את ההתנהגות שלי..באמת שפעלתי בטיפשות ורק שהוא עזב והעובד התחיל לצעוק עליי הבנתיח את חומרת המעשה..הוא אמר שבתור אחראי משמרת הוא ידווח לבוס ואני רועדת מפחד..העבודה הזאת חשובה לי מאוד ובאמת יש לי פה גדול ..המנהל יבוא אלי בטענות ואני כמו תמיד ישפיל מבט..אני חייבת לצאת מזה אבל לראשונה באמת שאני חסרת אונים.. חייבת עצה דחופה..