זקוקה לעצה

דליה.ד

New member
בצעדים שלי...

שיטה מוצלחת במיוחד לחינוך המיוחד, הדגש הוא על מודעות פונולוגית. עכשיו המחברות מוציאות חוברות תמיכה וסיפורים קצרים. הן עורכות השתלמויות בשיטה חינם אין כסף ולחוררות מצורפת קלטת וידאו ומשחקים. אני מוסיפה תמיכה מרבקה כהן, משתמשת באלמנטים של ה"כח לקרוא" ועובדת בעיקרון אקלקטי מאוד. גם שיטת זבורוב הוכיחה עצמה בחינוך המיוחד אם כי היא איטית מאוד ומשעממת, עדין היא מבססת היטב כל תנועה ותנועה. גם אני מחנכת א´cp בשנה הבאה. אשמח לשמוע על סדר היום שלך ואלמנטים ארגוניים בכיתה. תודה מדליה.
 

קוגי

New member
זקוקה לעצה../images/Emo28.gif../images/Emo51.gif

אני מורה חדשה לכיתה א קטנה האם משהיא יכולה ליעץ לי עם אילו ספרים לעבוד בקריאה. התלמידים התחילו עם יש לי סוד וזה הולך לאט אך טוב. התלמידים יודעים לקרוא רק קמף פתח . האם הקצב תקין לתלמידים שהתחילו לקרוא מ01\12 תודה רבה ושבת שלום
 

Diana M

New member
היי קוגי

וברוכה הבאה אלינו
אני מבינה כי את מחנכת (או מורה מקצועית?) בכתה א´ בחינוך המיוחד.(?) אנא יותר פרטים, מי אוכלוסיית התלמידים בכתתך? האם הכתה בבית ספר רגיל? האם מדובר בכתה א´ מעבר, הסתכלות, גנית? או שמדובר בכתה א´ מקדמת אשר מיועדת להמשיך גם לב´ באותה מתכונת? על פי המידע שקיבלת מהפסיכולוגית/יועצת, האם תלמידך מוגדרים כבעלי יכולת קוגנטיבית תקינה, ליקויי למידה ? או שמדובר בילדים גבוליים ובעלי פיגור קל? נסי להרחיב ככל הניתן מבלי למסור כמובן פרטים מזהים, על מנת שאוכל להתייחס ביסודיות. דיאנה
 
למעלה