זקוקה לרשימת "מכולת" כדי להגיש למנהלת בי"ס

זקוקה לרשימת "מכולת" כדי להגיש למנהלת בי"ס

אני מעוניינת לעזור לבני להגיש הצעות למנהלת ביה"ס איך לשנות את פני ביה"ס הפספיצי הזה, ולעשותו למקום שיהיה אולי דוגמא לבתי ספר אחרים שבו יושם דגש על ערכים חברתיים יותר ופחות בית חרושת לציונים. הענין הוא לאו דווקא דוגמא לאחרים,זו לא המטרה, המטרה היא לעשות כאן ועכשיו לו ולחבריו ולכל התלמידים את החיים בבית הספר לערכיים יותר, טיפול באלימות מילולית של מורים ותלמידים כאחד, אלימות פיזית וכד'. אם יצליח אולי אז כן יוכל לשמש באמת דגל לבתי ספר אחרים שיידעו ויראו שאכן ניתן ואפשר ולמעשה הכל תלוי במנהל/ת ביה"ס. כי משר החינוך ומהממשלה, ראינו שאין למה לצפות.

יש הצעות ? רעיונות?

 

אביבקיץ

New member
זה מסוג הדברים שעדיף בנך יעשה בעצמו

או עם חבריו

הבן שלך ביקש ממך להכין עבורו רשימה כזאת?

הוא מעוניין לגשת למנהלת?
 
לעשות זאת נכון

אנו ההורים מעוניינים לעזור לו לעשות את זה נכון ומבלי להיפגע . כידוע לכולנו , ילדים בני שבע עשרה פועלים מתוך דחף רגעי ולא תמיד סופרים עד עשר לפני שפועלים גם אם מעוניינים לעשות דברים חיוביים . . אני רואה בכך שאעזור לו לפעול , חלק מחינוך לשיקול דעת/סובלנות/סובלנות/ לנסות ללמד אותו להיות "פוליטיקל קורקט" וזו הזדמנות .
 

אביבקיץ

New member
שהוא יכין את הרשימה, ואת תעברי איתו עליה

ואם את חושבת שהוא עומד לאמר דברים בגסות רוח - תסבירי לו
 

נומלה

New member
משוב לכולם

לאלה שמשקיעים, לאלה שפרווה, ולאלה שמשפילים ילדים.
לכווווולם. אבל לא נורא. המנהלת בטח שלחה אותו לעשות רשימה כדי שזה יעסיק אותו קצת. אני בספק אם היא ממש מתכוונת להתיחס אליה.
 
כן אה??

הכל יכול להיות. כפי שנאמר באיזה פוסט של אמא : ה"צרכנים" (התלמידים) נאלצים להסתפק בעובדים (המורים והמנהלים) תשושים, שפוכים, סתורי שיער וחסרי מוטיבציה. אז אולי , בני צודק , שנראה לו שזו ברכה לבטלה.
 

shani2

New member
את פותחת שרשור בנימה פסימית

ובוחרת מכל הציטוטים בעולם את המשפט ה"צרכנים" (התלמידים) נאלצים להסתפק בעובדים (המורים והמנהלים) תשושים, שפוכים, סתורי שיער וחסרי מוטיבציה"

אם מראש אילו המורים שאת מתארת, ולא מאמינה שבית הספר ייקרא את דברי הילד, אולי חבל שיטרח מלכתחילה??
 

Ronit FL

New member
זה תלוי במנהלת.

אם היא רוצה להביא שינוי, לדעתי זה יכול להגיע רק עם שיתוף פעולה מלא בינה לבין ההורים והתלמידים.
אם היא לא רוצה בשינוי, רשימה כזו יכולה להראות כביקורת עליה ועל בי"ס ולא נראה לי שמישהו יאהב את זה.
 
כבר בפולניה הייתי סקפטית

אני מניחה שאת באת עם הערות וטענות לבית ספר
ואז המנהלת הציעה לך שתכיני לה רשימת הצעות.

גם אם זה אינו התרחיש ,מאד מאד מוזר לי שמנהלת בית ספר מבקשת מהורה להכין רשימת הצעות .

אני בהחלט מבינה כשמנהלת בית ספר מחליטה שהשנה המוקד הוא "מניעת אלימות" נניח
בונה (לבד, מעתיקה מאחרים, עם צוות המורות, עם צוות מצומצם,עם ועד הורים...) תוכנית עבודה ורוצה את השיתוף של ההורים בתוכנית זו.
מאד תמוה לי מנהלת המבקשת מהורה להכין לה רשימה

נראה לי יותר ויותר כ"מס שפתיים" בלבד.
 
ודאי תמוה ! האם לא קראת את ההודעה?

כי אם כן, אז לא הבנת כלום. (סליחה , לא מתכוונת להעליב אלא להעמידך בפני עובדה)

ביני ובין המנהלת אין שום שיח וענין. מעולם לא הגעתי לביה"ס לשום שיחה מלבד לימי הורים וגם זה בקושי. ומנהלת ביה"ס לא החליטה כלום לגבי כלום. ובאופן כללי אינני מתערבת בכלל בכלל בנושאים חברתיים בבית הספר. ברוך השם טפו טפו , שיהיה בריא , ציוניו הגבוהים של הבן מורידים ממני את המטלה להכיר את כותלי ביה"ס והמורים ושלא לדבר על המנהלת. . אז או שבאמת לא קראת את ההודעה או ש.......... אני נוטה להאמין ולחשוב שלא קראת ולא משהו אחר.......
 
הפוסל במומו פוסל

כתבת בהודעה הראשונה :

אני מעוניינת לעזור לבני להגיש הצעות למנהלת ביה"ס איך לשנות את פני ביה"ס הפספיצי הזה, ולעשותו למקום שיהיה אולי דוגמא לבתי ספר אחרים שבו יושם דגש על ערכים חברתיים יותר ופחות בית חרושת לציונים. הענין הוא לאו דווקא דוגמא לאחרים,זו לא המטרה, המטרה היא לעשות כאן ועכשיו לו ולחבריו ולכל התלמידים את החיים בבית הספר לערכיים יותר, טיפול באלימות מילולית של מורים ותלמידים כאחד, אלימות פיזית וכד'. אם יצליח אולי אז כן יוכל לשמש באמת דגל לבתי ספר אחרים שיידעו ויראו שאכן ניתן ואפשר ולמעשה הכל תלוי במנהל/ת ביה"ס. כי משר החינוך ומהממשלה, ראינו שאין למה לצפות.

יש הצעות ? רעיונות?



אלא אם יש הודעה אחרת אליה את מתייחסת?

מאיפה מהההודעה הנ"ל הקורא אמור לדעת כי:
*בינך ובין המנהלת אין שום שיח ושיג- אולי את בכלל יו"ר ועד ההורים שם.
**. אינך מתערבת בנושאים חברתיים בבית הספר.
***ציוניו של הבן גבוהים ולפיכך אינך נפגשת עם כתלי בית הספר

אנא האירי את עיניי איפה בהודעתך למעלה אני אמורה לזהות אפילו רמזים למה שכתבת כעת?



כתבת 3 פעמים הערות בנוסח זה

"האם לא קראת את ההודעה"
"אם כן-אז לא הבנת כלום"
וגם""אז או שבאמת לא קראת את ההודעה....או ש... (ש...מה בדיוק? ) אני נוטה להאמין ולחשוב שלא קראת ולא משהו אחר.... (כמו מה בדיוק).

עד היום אין לי בעיה בהבנת הנקרא.
קראי בחזרה את ההודעה שלך והסבירי לי בבקשה, מאיזה חלקיק מילה אני אמורה לדעת מה אופי מגעייך עד כה עם בית הספר, או מהם ציוניו של בנך או מהי האינטרקציה שלך עם המנהלת עד היום.
 
וגם

1.הפסקה פעילה.
2. מפגש ארוחת בקר של נציגי כיתות עם המנהלת אחת לשבוע בשעה קבועה.
3. גישור של תלמידים בין תלמידים.
4. ביקורת ממקום משתף וקבלת חוות דעת של נציגי מועצת התלמידים לפני פרסום לוח מבחנים? (הם שומרים על זכויות הפערים בין המבחנים ושלא יהיו יותר משלושה בשבוע. )
5. תרומה כיתתית לקהילה אחת לשנה -מפרסמים בעיתון בית הספר ובטקס השנתי של יום התלמיד
6. יום התלמיד
... בהצלחה
 
למעלה