זקוק לעזרא והדרכה!

  • פותח הנושא duby3
  • פורסם בתאריך

duby3

New member
זקוק לעזרא והדרכה!../images/Emo53.gif

אני מתגורר בישוב קטן בצפון השומרון מעל 5 שנים. ליפני 3 שנים רכשתי מזגן מיני מרכזי של חברת בלקור ב"אייס גן שמואל".ע"פ רוב המזגן עבד לשביעות רצוני אך כל פעם שהיתי צריך שרות זה עלה לי בהרבה טלפונים ועצבים.אכשיו כשהאחריות מסתימת ולא קיבלתי דרישה לתשלום לביטוח פניתי אליהם גם בע"פ וגם בכתב ותשובת מנהל השרות הארצי מר בילו ותשובת בעל הבית מר יוסי היתה שאין הם מתכונים לבטח לי את המזגןמאחר ואני מתגורר מעבר לקו הירוק. בעיה שניה:ליפני כשנה רכשתי מכונת כביסה של קריסטל גפ ב"אייס גן שמואל". בהזמנה כתוב במפורש היכן אני גר וכתנאי לעיסקה הוא לקבל שרות כנידרש. כעת יש לי בעיה עם מכונת הכביסה והם מסרבים להגיע כי אני מתגורר מעבר לקו הירוק.עלי להוסיף שהמקרר שלי מבוטח גם כן בקריסטל ל 3 שנים הצעה שלהם למחיר אטרקטיבי. אינני יודע מה ניתן לעשות נגד שתי החברות הנ"ל פרט לכך שלקרוא לציבור להזהר ולא!!! לא!!! לא!!! לקנות מוצרים של קריסטל ושל בלקור. אשמח אם מישהו יצליח לעזור לי.
 

odedg

New member
בעיות אחזקה שוטפות...

שלום duby3 ! לעניין המזגן, אין חובה להציע שירות אחזקה ("ביטוח שנתי") ועליך להסתפק באיתור טכנאי/מעבדה לפי קריאה או חוזה שנתי. בכל מקרה כדאי לבדוק טוב את טיוטת ההסכם המוצע. לגבי מכונת כביסה הסיםור הוא אחרת, ואם אתה עדיין באחריות, על החברה למצוא סידור הולם לבעיות האחזקה שלך, ויש כאלה סידורים סבירים, פחות או יותר!
 
למעלה