זקוק לעזרה בנושא דיספיוט

Yaki J

New member
זקוק לעזרה בנושא דיספיוט

עד היום קניתי כבר כ-250 פריטים באיביי ואף פעם לא היתה לי בעיה. כולם הגיעו בזמן, הפידבקים שנתתי וקיבלתי תמיד היו חיוביים, וסה"כ מדובר בחווית קניה מאד חיובית. אבל לכל דבר יש פעם ראשונה... ראיתי ביד על מוצר שמאד רציתי, יצרתי קשר עם המוכר באשר לשאלת דמי המשלוח וכו' (הוא הציע כמה פריטים למכירה), הוא שלח לי תשובה, ואז הצעתי על המוצר. אחרי כמה דקות הוא שלח חשבונית ושילמתי לו. מאז עברו כמעט חודשיים ואין שום קשר ממנו. הוא לא עונה למיילים ומסרים שאני שולח לו, ושמתי לב שהוא ממשיך למכור את אותו המוצר (שכיביכול היה " אחרון במלאי"). ואם זה לא מספיק אז החצוף העלה לי את הסעיף לחלוטין במעשה האחרון שלו - הוא הוסיף אותי לרשימת התפוצה שלו ושלח לי מייל שבו הוא מזמין אותי להרשם לחנות המקוונת החדשה שלו (שהיא פחות או יותר אותה חנות שהיתה לו באיביי, רק שהיא לא באיביי) ונותן לי הנחה של 5 פאונד. ניצלתי את ההזדמנות לשלוח לו שוב מייל, לכתובת החדשה של החנות שלו, ושוב הוא מתעלם. אני מעוניין לפתוח נגדו דיספיוט לפני שעוברים חודשיים מיום הקנייה, אבל אין לי מושג איך עושים את זה. מעולם לא היתה לי בעיה עם אף מוכר, והפכתי היום את אי-ביי (אני גולש רק באיביי אנגליה) ולא מצאתי כלום. מישהו יכול בבקשה (ולא בציניות) להפנות אותי לאיפה אני מגיש את הדיספיוט, מה הפרוצדורה, מה אני צריך לשלוח להם וכו'.
 
אתה לא רציני נכון?

כנס לMY EBAY כנס מצד שמאל ל Dispute Console אח"כ ל Items Not Received or Not as Described ותמשיך משם אתה יכול גם דרך פיי פאל אם שילמת דרכם
 

ranzz

New member
כמובן לפני זה מומלץ לבקש Contact Information

ופשוט להרים טלפון למוכר. הלינק הישיר לדף ארוך מדי, אבל זה כאן בסעיף 5.
 
למעלה