זקוק לעזרתכם...
לאחר אינספור שאלות פה (מצטער), וקריאה חוזרת של 20 מאמרים (תודה ixmix) וכמה וכמה נסיעות מבחן הגעתי למסקנה שאני הולך על קטנוע מקורר מים. על הג'ילרה לא נסעתי משום שאני לא רואה את עצמי קונה כלי יקר כל כך. על NRG נסעתי סתם בשביל הכיף ואם הייתי יכול להוציא עוד כמה אלפיות הייתי הולך עליו כי הוא תותח. אבל הכלים העיקריים שבחנתי, והגעתי למסקנה שאחד מהם אני יקח הם הספידפייט 2 של פג'ו ו-GP1 של דרבי (ז"ל). הרשמים שלי מהכלים היו כאלה...ה-GP1 יותר חזק ומהיר (מה לעשות כשהמנוע מתוצרת פיאג'ו), יותר פרקטי מבחינת מקום אחסון, והרבה יותר נוח מבחינת מימדים וגובה מושב (אני 1.78) לעומת הספידפייט שהיה נוח למדי אבל מעט צפוף. היתרון היחיד שהצלחתי למצוא אצל הספידפייט שעולה על ה-GP1 זה המראה...אבל ה-GP1 גם כן נראה מעולה, לכן זה לא ממש משהו לשקול אותו... אז לסיכום ההשוואה הגעתי למסקנה ש-GP1 הוא הקטנוע בשבילי, הספידפייט 2 מעולה (באמת אחלה קטנוע) אבל ה-GP1 עולה עליו. אני מאוד קיוויתי שאני יותר יאהב את הפג'ו, בגלל בעיית היבואן של הכלי השני...אבל מה לעשות שזה לא קרה. עכשיו אני בבעיה. אני רוצה את ה-GP1, יכול להשיג GP1 במצב דומה לשל ספידפייט (פחות מ-4000 ק"מ) אפילו במחיר זול יותר (בשל העובדה שאין לו שוק), אבל מסתכן עם העובדה שאין לו יבואן...פלסטיקה לא מעניינת אותי. מעניין אותי הסיכון שפתאום חלק מכני ידפק ומשום שאין מחסן חלפים של היבואן אז אני לא יוכל להחליף אותו (האם זה נכון? לא נכון? אני מאוד מבולבל...). רציתי לדעת מה אתם חושבים, על איזה מהם ללכת, בעיקר רוצה לשמוע מה השלכות פשיטת הרגל של היבואן על השימוש שלי ב-GP1. ושוב תודה על כל העזרה - ביום מן הימים אני סופסוף יבחר קטנוע, יקנה אותו ויתחיל ליסוע (אם לא יפוג תוקף הרשיון שלי עד אז
).
לאחר אינספור שאלות פה (מצטער), וקריאה חוזרת של 20 מאמרים (תודה ixmix) וכמה וכמה נסיעות מבחן הגעתי למסקנה שאני הולך על קטנוע מקורר מים. על הג'ילרה לא נסעתי משום שאני לא רואה את עצמי קונה כלי יקר כל כך. על NRG נסעתי סתם בשביל הכיף ואם הייתי יכול להוציא עוד כמה אלפיות הייתי הולך עליו כי הוא תותח. אבל הכלים העיקריים שבחנתי, והגעתי למסקנה שאחד מהם אני יקח הם הספידפייט 2 של פג'ו ו-GP1 של דרבי (ז"ל). הרשמים שלי מהכלים היו כאלה...ה-GP1 יותר חזק ומהיר (מה לעשות כשהמנוע מתוצרת פיאג'ו), יותר פרקטי מבחינת מקום אחסון, והרבה יותר נוח מבחינת מימדים וגובה מושב (אני 1.78) לעומת הספידפייט שהיה נוח למדי אבל מעט צפוף. היתרון היחיד שהצלחתי למצוא אצל הספידפייט שעולה על ה-GP1 זה המראה...אבל ה-GP1 גם כן נראה מעולה, לכן זה לא ממש משהו לשקול אותו... אז לסיכום ההשוואה הגעתי למסקנה ש-GP1 הוא הקטנוע בשבילי, הספידפייט 2 מעולה (באמת אחלה קטנוע) אבל ה-GP1 עולה עליו. אני מאוד קיוויתי שאני יותר יאהב את הפג'ו, בגלל בעיית היבואן של הכלי השני...אבל מה לעשות שזה לא קרה. עכשיו אני בבעיה. אני רוצה את ה-GP1, יכול להשיג GP1 במצב דומה לשל ספידפייט (פחות מ-4000 ק"מ) אפילו במחיר זול יותר (בשל העובדה שאין לו שוק), אבל מסתכן עם העובדה שאין לו יבואן...פלסטיקה לא מעניינת אותי. מעניין אותי הסיכון שפתאום חלק מכני ידפק ומשום שאין מחסן חלפים של היבואן אז אני לא יוכל להחליף אותו (האם זה נכון? לא נכון? אני מאוד מבולבל...). רציתי לדעת מה אתם חושבים, על איזה מהם ללכת, בעיקר רוצה לשמוע מה השלכות פשיטת הרגל של היבואן על השימוש שלי ב-GP1. ושוב תודה על כל העזרה - ביום מן הימים אני סופסוף יבחר קטנוע, יקנה אותו ויתחיל ליסוע (אם לא יפוג תוקף הרשיון שלי עד אז