חבל שאתה חורץ דעה בלי לבחון את הדברים לעומק
א. לא טענתי לרגע שהחיישנים של פוג׳י מפיקים תוצאות טובות יותר בתאורה גרועה. הם מפיקים תוצאה אחרת. אני לא בטוח שאני אוהב אותה... בעוד בחיישני באייר אפשר לראות את הרעש גם כשהתמונה לא בהגדלה של 100%, בחיישני פוג׳י המרקם נראה חלק, אבל כשמגדילים ל-100% הרעש של פוג׳י מאד לא נעים לעין. כך שיש פה טרייד-אוף.
ב. מבחינתי זה לא מהווה כבר מדד של ממש. כפי שציינתי, המירוץ אחר נקיון בתנאי תאורה קלושים הסתיים מבחינתי בניצחון של ניקון D3s ו-D700. זה היה לפני כמה שנים ומאז שהבנות שלי סיימו את קריירת לימודי הבלט ומופעי הריקוד לא נזקקתי ליכולות הללו. המדליות תלויות עד היום על קירות הסטודיו למחול והמצלמות מזמן יצאו לפנסיה. אחר כך שידרתי אותן ל-D800e ול-Df אבל כבר לא נזקקתי ליכולות העל האלה. הציוד נשאר בארון וניסיתי את עולם המירורלס ומאז לא הבטתי לאחור.
ב. לא מתייחס להילה סביב פוג׳י. מאד אוהב את הצבעים שמתקבלים ישר מהמצלמה ואת העינית. כל השאר - גודל, משקל, תפעול, פוקוס - מתרגלים. לפני כמה חודשים פשוט הגדלתי תמונה שצילמתי בפוג׳י בתנאי תאורה ״לא משהו״ וראיתי את הרעש בהגדלה וזה די הפתיע אותי. המרקם אחר ממה שהיכרתי בחיישני באייר. ״אחר״ זה לא בהכרח טוב יותר או רע יותר. זה פשוט אחר.