זריקת atx להמסת שומן

זריקת atx להמסת שומן

היי
מישהו/י עם נסיון בזריקת atx101 להמסת שומן בסנטר?
אשמח לכמה שיותר פרטים.
תופעות לוואי, תוצאות, מחירים... תודה מראש
 
המסת שומן על ידי ATX101

שלום לך ותודה על שאלתך,
atx101 הינו פטנט סינתטי של חומצה deoxycholic. הוא מיוצר ללא שימוש בחומרים הנגזרים מבעלי חיים. חומצה Deoxycholic הינה חומצת מרה טבעית שמקורה בכבד ומעכלת שומן תזונתי במערכת העיכול.
כאשר הוא מוזרק לתוך רקמת השומן, הוא ממיס טיפות שומן ותאי השומן. השומן ששוחרר אז נסחף על ידי מערכת הלימפה. תוצאות הטיפול הן הורדת שומן תת עורי. יש לציין שהFDA (איגוד התרופות האמריקאי) אישר את הטיפול להמסת שומן מתחת לסנטר בלבד.
מדובר בסידרה טיפולית בין 2-6 הזרקות בהתאם למצב המטופל.
תופעות לוואי שכיחות הן, שטפי דם, נפיחות, אודם וכאב באיזור. פחות שכיחות אך חמורות יותר פגיעה בעצבים, אסימטריה בפנים, בעיות בליעה בין היתר.
חשוב מאוד בחירת המטופל המתאים לטיפול לקבלת תוצאות אופטימליות ולקחת בחשבון האם הוא הטיפול אשר יותר יתאים לך באופן אישי, כי קיימות מספר אפשרויות טיפוליות לבעיה הזאת.
בהצלחה
 
פגיעה בעצבים,אסימטריה ובעיות בליעה

היי ותודהרבה על התשובה

התופעות הקשות הנ"ל ידועות ככאלה שקרו או שעלולות לקרות?

תודהרבה
 
תופעות לוואי

הן מתוארות אך באחוזים נמוכים. זאת אומרת שהסיכון שזה יקרה הוא קטן, לפני כל טיפול רפואי על הרופא המטפל להסביר ולתאר את תופעות הלוואי וסיכונים כדי שתוכלי לבחור לבצע אותו או לא במודעות שלמה.
 

oksiraminov

New member
המסת שומן את מתכוונת לעשות את זה בעצמך??

הייתי ממליצה לך בחום בתור אחת שחקרה ומה זה חפרה ..לא לעשות המסת שומן בעצמך. לכי ותשלמי פעם אחת כמו שצריך. זה לגמרי שווה את ההשקעה. אני עשיתי לפני ארבע שנים והתוצאות נשמרות פגז. השומן הבעייתי שהיה לי בישבן לא חזר שוב. ברור שאני שומרת עם האוכל ולא מגזימה. בקיצור כנסי לכאן ותמצאי את מה שחיפשת https://www.drshabshin.com/המסת-שומן-בקור/
 
למעלה