חבילה חזרה

חבילה חזרה

שלום לכולם.
חבילה ששלחתי לגרמניה בסוף נובמבר חזרה אלי.
הלקוחה טוענת שהדואר הגרמני לא שחרר לה את החבילה ושאלה אם אזכה אותה על הסכום ששילמה במידה ואקבל אותה חזרה, מצד שני על החבילה הייתה מדבקה שאיש לא בא לקחת אותה.
אשמח לעצה איך לנהוג במקרה שכזה האם לזכות את הלקוחה? או האם לשלוח לה את החבילה שוב?
תודה
חגית
Dragonflyhm
 

criti2

New member
כדאי לפנות אליה, לשאול לרצונה ולפעול בהתאם

ובדגש על לשאול לרצונה!!
אין דבר כזה שהדואר לא שחרר את החבילה.
לבקש דמי משלוח אם היא תרצה את המוצר. ואם לא, להחזיר לה את כספה פחות דמי משלוח ששולמו ולהסביר, אולי לשלוח לה צילום, כי על החבילה כתוב שאיש לא דרש אותה.
באסרטיביות ובנימוס מירבי :)
 

שיינהלה

New member
אני מסכימה שכדאי לשאול אותה, ובאופן כללי -

בגרמניה הם מאוד מקפידים בכל ענייני המכס, תמיד להוסיף את המדבקה הירוקה (CN22) - את יכולה לרשום איזה סכום שבא לך (ובלבד שייראה הגיוני) או/וגם קבלה על החבילה.
יכול להיות שזה התעכב במכס, ולא היה להם למי להתקשר.
לפי דעתי, בוודאי כדאי לשאול מה היא מעדיפה, באופן רישמי - אצלי כתבתי ב Policies שבמקרה כזה אני מחזירה את הכסף לא כולל דמי משלוח.
אבל אם את יכולה לספוג את הסכום, אז זה שיקול של שירות לקוחות.
 
אני מחזיר כסף כולל דמי משלוח

לא צריך להתחיל לקבל פידבקים שלילים על 15-17 שח. סה"כ מרבית העסקאות עוברות חלק ואני מעדיף לקוחות מרוצים.

זאת בהנחה שהיא אכן לא רוצה את המוצר. גם היא עדיין רוצה אני שולח שוב בחינם, אולי בדואר רגיל ולא רשום.
לגרמניה כמעט כל חבילה שמעל 22 יורו נתקעת במכס, גם אם שמים CN22 וחשבונית מחוץ לחבילה. לא תמיד הם שמחים לשלם את זה.
 

criti2

New member
אתה משלם על משלוח 17 ש״ח אני משלמת 50 ש״ח ויותר

אמנם חזרו לי מספר קטן של חבילות אבל הלקוח תמיד היה נכון לשלם שוב או לוותר על דמי המשלוח
 
למעלה