חבילה שנשלחה מחדש והתנהלות מול מוכר
הזמנתי מוצר והמוכר נתן מספר מעקב.
מהמספר מעקב נראה שזה נשלח לאירלנד.
אבל חיכיתי כי חשבתי שזו טעות.
לפי המספר מעקב המוצר לא יצא בכלל מסין וחזר למוכר בגלל כתובת לא נכונה.
כשהמוצר היה בדרך חזרה למוכר, פניתי אליו ואמרתי לו שזה חוזר אליו.
הוא ביקש ממני לחכות ואמר שיביא החזר כשזה יחזור אליו.
הסכמתי.
בינתיים הזמנתי את המוצר ממוכר אחר.
לפי המספר מעקב המוצר חזר אליו כבר לפני שבוע.
פניתי אליו בקשר להחזר והוא אמר שמייד כשהוא קיבל את החבילה הוא שלח אותה שוב.
עכשיו זו בעיה.
הוא הבטיח לי החזר ובינתיים קניתי את המוצר ממוכר אחר.
בכל מקרה, אם הוא שלח שוב, אין סיכוי שהמוצר יגיע לפני שההגנת קונה שלי נגמרת.
אמרתי לו שהוא הבטיח לי החזר ולא הסכמתי לשליחה שוב וכבר קניתי את המוצר ממוכר אחר והוא אמר שהוא ינסה לדבר את החבילה בחזרה מהדואר.
נראה שהוא לא רוצה לתת לי החזר.
מה הדרך פעולה שלי עכשיו?
אם אני אפתח קייס הוא יגיד שהוא רק עכשיו שלח שוב ואני צריכה לחכות.
איך אני יכולה לקבל ממנו החזר?
הזמנתי מוצר והמוכר נתן מספר מעקב.
מהמספר מעקב נראה שזה נשלח לאירלנד.
אבל חיכיתי כי חשבתי שזו טעות.
לפי המספר מעקב המוצר לא יצא בכלל מסין וחזר למוכר בגלל כתובת לא נכונה.
כשהמוצר היה בדרך חזרה למוכר, פניתי אליו ואמרתי לו שזה חוזר אליו.
הוא ביקש ממני לחכות ואמר שיביא החזר כשזה יחזור אליו.
הסכמתי.
בינתיים הזמנתי את המוצר ממוכר אחר.
לפי המספר מעקב המוצר חזר אליו כבר לפני שבוע.
פניתי אליו בקשר להחזר והוא אמר שמייד כשהוא קיבל את החבילה הוא שלח אותה שוב.
עכשיו זו בעיה.
הוא הבטיח לי החזר ובינתיים קניתי את המוצר ממוכר אחר.
בכל מקרה, אם הוא שלח שוב, אין סיכוי שהמוצר יגיע לפני שההגנת קונה שלי נגמרת.
אמרתי לו שהוא הבטיח לי החזר ולא הסכמתי לשליחה שוב וכבר קניתי את המוצר ממוכר אחר והוא אמר שהוא ינסה לדבר את החבילה בחזרה מהדואר.
נראה שהוא לא רוצה לתת לי החזר.
מה הדרך פעולה שלי עכשיו?
אם אני אפתח קייס הוא יגיד שהוא רק עכשיו שלח שוב ואני צריכה לחכות.
איך אני יכולה לקבל ממנו החזר?