חבילה שנשלחה מחדש והתנהלות מול מוכר

jen711

New member
חבילה שנשלחה מחדש והתנהלות מול מוכר

הזמנתי מוצר והמוכר נתן מספר מעקב.
מהמספר מעקב נראה שזה נשלח לאירלנד.
אבל חיכיתי כי חשבתי שזו טעות.
לפי המספר מעקב המוצר לא יצא בכלל מסין וחזר למוכר בגלל כתובת לא נכונה.
כשהמוצר היה בדרך חזרה למוכר, פניתי אליו ואמרתי לו שזה חוזר אליו.
הוא ביקש ממני לחכות ואמר שיביא החזר כשזה יחזור אליו.
הסכמתי.
בינתיים הזמנתי את המוצר ממוכר אחר.
לפי המספר מעקב המוצר חזר אליו כבר לפני שבוע.
פניתי אליו בקשר להחזר והוא אמר שמייד כשהוא קיבל את החבילה הוא שלח אותה שוב.
עכשיו זו בעיה.
הוא הבטיח לי החזר ובינתיים קניתי את המוצר ממוכר אחר.
בכל מקרה, אם הוא שלח שוב, אין סיכוי שהמוצר יגיע לפני שההגנת קונה שלי נגמרת.
אמרתי לו שהוא הבטיח לי החזר ולא הסכמתי לשליחה שוב וכבר קניתי את המוצר ממוכר אחר והוא אמר שהוא ינסה לדבר את החבילה בחזרה מהדואר.
נראה שהוא לא רוצה לתת לי החזר.
מה הדרך פעולה שלי עכשיו?
אם אני אפתח קייס הוא יגיד שהוא רק עכשיו שלח שוב ואני צריכה לחכות.
איך אני יכולה לקבל ממנו החזר?
 

Amiram_e

New member
נשמע שכל הסיפור פה בלגן

את מתארת ששלחו לך מוצר שעל פי מספר המעקב הוא נשלח למדינה אחרת.
אז לא מדובר במספר המעקב של המוצר שלך.
האם המוכר סיפק לך מספר תקף שמאתים למשלוח לישראל?
המוצר חזר למוכר עקב כתובת לא נכונה. זאת אומרת שהוא שלח למקום אחר במקום אלייך?
מה זה קשור אלייך שהמוצר יחזור אליך? מדוע את צריכה לחכות?
המוצר לא נשלח אלייך ושלחת אליו חזרה. הוא נשלח בטעות ליעד אחר.
תפתחי קייס קודם כל. מדוע כל ההתכתבויות האלה? שלא תפספסי את הזמן.
אם את רואה שהוא לא מגיב תוך שבוע, את מסלימה לאיביי. המוכר יצטרך להוכיח ששלח אליך לכתובת שלך לישראל. תצייני בקייס שהמשלוח הזה הוא פעם שנייה אחרי טעות שלא קשורה אליך ושלא ביקשת שישלח שוב. ביקשת החזר.
כל ההתכתבויות שלכם מתועדות במערכת המסרים, כך שלא יהיה קשה להוכיח את מה שאת טוענת.
אם המוכר לא יצליח להוכיח לאיביי את טענותיו, תקבלי את הכסף חזרה ולא תהיי גם מחוייבת כלפיו להחזיר את המוצר שיגיע אחר כך.
 
למעלה