חבל על הפורום....

quawax

New member
חבל על הפורום....

אין ספק שלמדתי המון מהפורום הזה, הוא בעצם ליווה אותי מתחילת דרכי בתחום העישונים.. אך אני חושב שהפורום בהחלט מיצה את עצמו, הוא ממש לא כמו שהיה פעם (בתקופה של אנשל וTIGER ובתקופה שברקו עוד היה בצבע חום ולא כחול) ואני חושב שיסכימו איתי הוותיקים יותר בפורום.. לא שאני חושב שזאת סיבה לסגור אותו, אבל אני בהחלט חושב שהוא צריך שינוי.. ראיתי פה שהרבה (יותר מדיי) אנשים הציעו כל מיני תחליפים לפורום כמו לפתוח קומונה ולפתוח פורום בהייד פארק וכ'ו בדאגה שהפורום לא התפזר.. אני חושב שמישהו צריך לקחת יוזמה ולארגן משהו שיהיה התחילף ה"רשמי" של הפורום, שלא יהיה מצב שכל אחד יתחיל להיכנס למקום אחר וככה הפורום באמת התפזר.. אני גם חושב שיהיה טוב לכתוב כמה מדריכים, FAQ מתחילים השפעות הTHC מדריך מעשי לצעיר (הכנסת קססה, פתיחת בוף, הכנת באנג) ועוד כל מיני מדריכים במטרה לעלות את הרמה של הפורום וששאלות "כמה כיף צריך לפתוח על סיגריה!?" לא יחזרו על עצמם מדי יום.. גם ממש חבל על המילון מושגים של הפורום כי הוא אחד הדברים היפים שעשו פה וחבל לאבד את זה בגלל הטיפשות של תפוז.. אני אתחיל לכתוב כמה מדריכים בתקווה שנמצא תחליף טוב לפורום במקום אחר.. שיהיה לכולם בהצלחה,
 

j i m m y

New member
כל המילון שכתבתי במו ידי ../images/Emo7.gif

מילון הפורום היקר שישבתי עליו בימי האבטלה העליזים שלי כתבתי, אספתי תמונות.. אייכה??
 

j i m m y

New member
תזכיר לי מי אתה?

ריקי גל חיפשה אותך. תוציא קצת את הראש מהתחת, לא ידעתי שאני או כל בנאדם אחר חייבים לך דין וחשבון ו/או דו"ח שעות חודשי.
 

quawax

New member
לא נורא, לא נורא....

אנחנו עוד נפתח לנו פורום חדש, ובעזרת כולם נכתוב מילון יותר יפה... לא צריך את הממשק של תפוז החארות האלה
 

THC MaN

New member
לאאא חייבים לשמור על המילון הזה

הוא מממממש טוב.. ד"א ג'ימי באמת ח"ח על המילון הזה.. הוא מעולה. תנסה איכשהו למצוא דרך לגבות אותו.
 

lo dr ganga

New member
קומונה זה הרעיון הכי טוב. כי

הממשק של תפוז זה הממשק הכי נורמלי שיש. כל השאר סתם חרא. אני פתחתי כבר קומונה ושלחתי לכולם הזמנות במסרים. אני מקווה שיתפוס. חבל שכולם יתפזרו. למרות שנכון, סטלנים לא מתים רק מתחלפים. אבל עדיין יהיה יותר נחמד לשמור על ה"קבוצה" כמו שהיא.
 

KokaiNe

New member
צודק 100 %

חשבתי לעצמי ככה לתפוס דיבור עם תפוז להסביר להם שאבא שלי האקר והוא בנה את האינטרנט בעצמו ואם לא יעשו מה שאני רוצהההההההההההה אז אבא שלי ינתק אותכם מהאינטרנט ויעשה לכם ברית מילה מספר 2.
 
למעלה