חבל שאורנג´ לא יכולים להיות החבר

Noaal

New member
חבל שאורנג´ לא יכולים להיות החבר

שלי... היום קיבלתי מהם עוד כמה מתנות גימיק... כל זה כי לפני שבוע וחצי שיתפתי פעולה עם אחת מבנות יחסי לקוחות שהתקשר לוודא שהכל בסדר איתי... שוב, אם למישהו יש בעיות איתם והוא צריך עזרה, אני פה... אני גם אשמח לשמוע על תקלות שקרות לאנשים...
 

Noaal

New member
איילוש´, אני לא מנסה ולא צריכה

להוכיח שום דבר... פשוט ציינתי כמה זה נחמד לקבל מתנות... רוצה כובע, חולצה, מחמם אוזנים משהו??? וחוצמז´ה אני מציעה את עזרתי (לאור נסיוני הרב עם החברה) לאנשים... זה הכל...
 

eyal2953

New member
אוקיי אבל...../images/Emo11.gif

מאז שהגעת את משבחת ומהללת את אורנג´ ואפילו את רוצה שהוא יהיה חבר שלך (אם זה היה אפשרי)... אין לי שום בעיה אם את משבחת וכו´ אבל בצורה כל כך מוגזמת כמו שאת עושה את זה - זה דיי מוזר ומשאיר אותי עם 2 גבות למעלה... אז דוגרי... מה את מנסה להשיג בזה ? אייל.
 

ashomer

New member
אייל

היא מנסה פשוט להראות לך שלדעתה מה שהיא בחרה זה הכי טוב. עמו שאני מהלל את פלאפון (לפעמים) ואתה את אמיגו אין בזה כל פסול.
 

Cellwiz

New member
להרגע עם המתנות...

אל תשלי אנשים בקשר למתנות כי הם עוד עלולים להגיע למרכזי שירות ולחשוב שמחלקים מתנות ללקוחות. את כנראה מקרה חריג ולא מייצג והחברה ממש משתדלת לרצות אותך - סבבה לך. ה"מתנות" נמכרות בתשלום סימלי לכל דורש. במקרים מסויימים הן אכן מתנות אבל צריך סיבה טובה... רכישת מכשיר היא לא אחת מהן !
 

idan3k

New member
גם אני קיבלתי... אז זה לא רק היא

אמנם מוכרים אותם בתשלום במרכזים אבל אם אתה קצת נחמד ומוצא חן בעיני המוקדן או זה שקורא את האימיילים אתה עלול למצוא בדואר חולצה או כובע...
 

LordNor

New member
תשובה...

אני חריג.. וקניתי את המכשיר שבשרותי בדיל מיוחד שהוכן עבורי רק בגלל המגבלה שלי... ומאז לא קיבלתי טלפון או משהו בדואר מאורנג.. ממש חוצפה לשמוע שאתם כן מקבלים.. לפני זמן לא רב, חבר שלי שעובד שם נתן לי סעיף של אורנג ואמר לי: הייתי בפגישת עובדים ותראה מה קיבלתי,קח במתנה, לפחות יש אחד שמתחשב ורק בגלל שהוא חבר שלי. ואיך בדיוק אני זכאי לקבל חולצה או כובע ודברים אחרים במתנה???
 

Noaal

New member
אני משבחת ומהללת את אורנג´../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

אני ממש לא משבחת ומהללת את אורנג´ נהפוכו, כל מחמאה שכזו היא בציניות... היום שוב הייתי במרכז שירות כי הפלאפון ה"נהדר" שלי (נוקיה 6210) שוב החליט לכבות את עצמו לפי רצונו (פעם שישית שמתועדתאצלם שאני במרכז)והודות להתעקשות שלי ולהכרות שלי (ולא לחיוב) עם בעלי התפקידים הנכונים, החליפו לי לערכה חדשה... אני מקווה שהפעם כמות הביקורים שלי במרכזי שירות תפחת... לגבי המתנות, מדי פעם אורנג´ עושים מבצעים במקומות שונים (לדוגמא יום הסטודנט, שוק האוכל וכו´) שבהם היא מקימה דוכנים ומחלקת מתנות למנוייה (מדוכנים כאלה קיבלתי 2 כובעים (שלדעתי הכלב שלי אכל), תיק ו-2 חולצות), שאר המתנות (מגבת, עוד תיק, צעיף, מחמם אוזנים וכו´) קיבלתי מיחסי הלקוחות שלהם כי התלוננתי כשלדעתי קיבלתי טיפול לא הולם, (ידעתי גם לתת מילה טובה כשכן קיבלתי טיפול הולם)... המתנות הן מעין מתנות "השתקה" ו"חיזור" (ומכאן ההקבלה לחבר) היות והייתי לקוחה די כבדה (עכשיו ירדתי חזק בשימוש) ויש להם אינטרס להשאיר אותי....
 
לצערי הרב...

לא פתרו לך ב100% את הבעיה...המכשיר עוד יתכבה... תעשי לעצמך טובה-גשי(שוב) לנקודת שירות ותדרשי מהם שידביקו מעין "מרווחונים" על הפנל האחורי... מדובר ב2 סופגיות דקיקות שמונעות מהסוללה לנוע בחופשיות על המכשיר(ובכך זה מונע ב99% מהמיקרים את תופעת המכשיר הכבה).
 
למעלה