חבר´ה בואו נתחיל להזיז דברים פה....

badboy3919

New member
חבר´ה בואו נתחיל להזיז דברים פה....

בואו נתחיל להשקיע קצת יותר בפורום לא חבל זה היה יכול להיות פורום טוב?!
 
../images/Emo13.gifכנראה שצדקתי שכתבתי פה שהפורום

גוסס רק כאלו דברים גורמים לאנשים להזיז פה דברים
 
תראו, אני מוכן לתת גיבוי...

להכל, אם תרצו, אוכל לארגן לכם כרטיסי פרסום לפורום, אני עומד להדפיס מודעות לתלייה, אם תעזרו לי ותתלו אותן, זה יהיה אחלה
 
../images/Emo188.gifחבר מביא חבר...

אם כל אחד מחבריי הפורום יספר לפחות לאחד מחבריו על פורום בשיטת חבר מביא חבר...אז הפורום יתפוס תאוצה
 
עומרי,

הוא די צודק. אם אתה מרגיש שאתה לא יכול לקחת את הפורום קדימה, אולי כדי להחליט לעשות משהו. אולי כדאי לשקול איחוד עם פורום הו"ש/רעננה, כדי להחיות את העסק.
 
../images/Emo46.gifחוץ מזה שאתה לא מזיז שום

עניין אתה גם מוחק הודעות בטרוף!כדאי שתראה איך ועל מה מוחקים הודעות בפורומים אחרים. על חופש הביטוי שמעתה?כל עוד לא פגעו במישהוא ישירות או עשו משהו חריג מאוד אין לך על מה למחוק הודעות. שנית תפעיל את הדמיון ואת היצרתיות שלך כדי לחשוב מה אתה עושה עם הפורום הזה חוץ מלחלק פקודות.
 
נ.ב ובענין חופש הבטוי

חופש הבטוי תקף, על פי חוק מאחד חוקי היסוד של מדינת ישראל, כל עוד הוא לא פוגע בזולת "כל הפריקים המסריחים יושבים בספיר" - זאת פגיעה חמורה בחופש הבטוי, זכותו של אדם להיות פריק, אני לא פריק, אני סתם רגיל, ואני חושב שאם אודם רוצה לשמוע מוזיקה כזו או אחרת, מותר לו, והוא רוצה להתלבש כך או כך, גם מותר לו. כנ"ל בענין שאר ה"קהילות" בכפר סבא...
 
צודק.גם אני היתי מוחק את ההודעה

הזאת,אבל אני חושב שאתה מוחק הודעות ללא אבחנה של הדברים לעומקם
 
תגובתי

כל מנהל בתפוז חותם על "הסכם ניהול" ובעצם, תפוז נותנת לכל מנהל את הכבוד לבחור איזה הודעות ישארו בפורום ואילו לא. כמובן שזה לא נותן למנהל להיות אלוהים, וכל משתמש, מוזמן לפנות למנהל במסרים האישיים, ולפרט בדיוק את טענותיו ומנהל חייב להתייחס לדבריו ולנמק בתשובה מלאה והגנת כלפי הגולש את סיבת המחיקה..
 

plomphy

New member
זה גם עניין של דעה.

מה הקטע של פגיעה בזולת פה? אנחנו באיזה כיתה ב´ או משו שהמורה אומרת לא לקלל? חוצמיזה לא נראה לי שאם פריק יבוא ויקרא את זה הוא יעלב, מי שכתב תהודעה לא אמר שאסור לו. זה ידוע שיש כאלה ששונאים פריקים.
 
עומרי,

קודם כל אני רוצה להדגיש שאין לי שום דבר נגדך. אני לא מכיר אותך ואף פעם לא שמעתי עליך. אני רק רוצה להגיד שצורת ניהול הפורום הזה פשוט לא טובה ונכונה. כמו שאמרתי כבר כמה פעמים לפורום יש המון פוטנציאל. אתה יכול לבקש מחברי הפורום להציע הצעות ולהזיז דברים, אבל רוב היוזמה וקידום הפורום צריכים לבוא מהמנהל- אתה. אם אתה חושב שאין לך מה להציע לפורום הזה מלבד להגיב להודעה פעם בשבוע ולמחוק הודעות (ואגב- מה שכתבת לא נכון. לפני שבוע היה פה שרשור דומה לזה על מצב הפורום שנעלם, מבלי שהייתה בו כל פגיעה במישהו), אולי כדאי לשקול צעדים. לא אמרתי שתעזוב את הפורום, אבל כמו שכבר אמרתי אולי כדאי לצרף מנהל נוסף, לאחד את הפורום עם הפורומים של אחת מהערים הסמוכות וכו´. בכל מקרה, לפורום במתכונתו הנוכחית אין זכות קיום. אני מבקר פה כמעט מדי יום כבר כמעט חודש, אבל אני מניח שגם לי ימאס מתישהו. הפורום הזה נטוש ומת. וחבל. אשמח לתגובתך!
 

Allon 8vD

New member
../images/Emo6.gif חופש הביטוי?! ../images/Emo6.gif

האינטרנט רחב מימדים, ומי שרוצה יכול לחפש פורום אחר או להקים אתר משלו כדי לבחון את גבולות חופש הביטוי. לעומרי ולתפוז יש זכות מלאה לקבוע רף יותר גבוה בפורומים שהם מנהלים (על אף שיש להם גם מחוייבות מוסרית מסויימת לחופש הביטוי, בה הם עומדים, לדעתי). אם מישהו פתח/יפתח פורום כפרסבאי עם מדיניות אי-מחיקה – אני אישית אמליץ עליה לכל כותבי ההודעות המחוקות בפורום אותו אני מנהל.
עומרי – תמשיך לשמור על הרמה! (בטווח הארוך זה ישתלם)
 
אוקי,

בענין ההודעה של Allon 8vD - צודק תראה, תפקיד המנהל, הוא באמת לקדם את הפורום, אבל בלי הגולשים, המנהל הוא כמו אומן ללא קהל, כך שגם הקהל (הגולשים) צריכים לעזור ולהביא חברים!
 
אבל הקהל לא יבוא אם אין מה לראות!!

אתה חייב ליזום פה דיונים ולעשות דברים כדי להחיות את הפורום. אני חושב שהיו פה הודעות של כבר 20-30 משתמשים שונים, אבל אין להם סיבה להשאר פה, כי הפורום נטוש ולא מעניין.
 
למעלה