באמת רציתי לכתוב על זה - ארוך
ביום חמישי כהרגלי הגעתי להרקדה באוניברסיטה, ידעתי שיהיו הרבה אנשים כיוון שגדי החליט להפוך את לימוד הריקוד שלו מהתחרות בכרמיאל לאירוע המוני. כבר סיבה לקטר, למה צריך להפוך לימוד ריקוד למסיבה גדולה? בלי להעליב את היוצרים, בשנה האחרונה כל ריקוד שנלמד בחוג באוניברסיטה (אפילו עם גדי חיבר אותו) מחזיק מעמד בין שבועיים ל-8 שבועות, עד שהוא נדחק מהתור של כל הריקודים החדשים והמגניבים. נו טוב, כבר התרגלתי לשלם בשביל לרקוד עם כל עם ישראל על מגרש כדורסל, יש פרקט, יש מזגן ומרבית החברים שלי גם באים. הגעתי בסביבות שמונה וחצי, והזדעזעתי מכמות האנשים החריגה, זו היתה ההכנה הנפשית להמשך הערב. אחרי 10 גדי התחיל ללמד את הריקוד, אין לי מה לומר על הריקוד לא הצלחתי לראות כלום כי הסתירו לי (גובהי 1.75 מטר), אז התבססתי על שמיעה כמו מרבית הרוקדים, במהלך הלימוד גדי באמת דיקלם את הצעדים, כדי שמי שלא רואה ידע מה לעשות אז הסתדרתי, דבר אחד שלא ברור לי זה מדוע כשגדי רצה להסביר לנו איזה חלק הוא רוצה שנבצע הוא אמר לנו את המילים של השיר (עכשיו תעשו את הקטע של "אין סיכוי..."), למה הוא חושב שזה מסביר לנו איזה קטע צריך לרקוד עכשיו אם עוד לא רקדנו עם המוזיקה? כל זה טוב ויפה סיימנו "ללמוד" עכשיו רוקדים עם המוזיקה, מהרגע שהשיר התנגן גדי שכח בשביל מה יש לו מקרופון נייד, מילה הוא לא אמר שלא לדבר על דקלום הצעדים. הלו? רוקדים פה כמה מאות אנשים, 90% לא ראו אפילו צעד אחד אלא רקדו את הצעדים שאמרו להם. למען השם למה להתעלל בנו? כל הריקוד היה תגובת שרשרת למה שנרקד במעגלים הפנימיים, טעיתי ולא הייתי היחידה, 2 צעדים היו חסרים בריקוד (או אולי בכל הבלגן בלימוד פספסתי אותם), במילה אחת זוועה. מה שיפה זה שכשהמעגל סביב גדי התכווץ במהלך הלימוד, הוא התלונן שצפוף לא. באמת? כי לנו דווקא לא. אולי הריקוד הזה מאוד יפה, אבל אני קיבלתי רושם מכוער. מתייחסים אלי כמו אל עבד, ואני משלמת בשביל זה. התלוננתי לפני מספר שבועות, ירון בן-שמחון ענה לי בצורה מזלזלת ולא לעניין, קרובת משפחה שלי שלחה דואר אלקטרוני לגדי בנושא ולא קיבלה תשובה. אני פשוט לא מבינה למה חייבים ללמד בכוח? ולמה חייבים ללמד כל שטות ב-2 דקות למרות שאף אחד לא ירקוד את הריקוד (מי אמר סלט תיכוני?)? אין לי שום דבר נגד גדי, ואני מרבית הריקודים שלו (שאני יודעת) אני אוהבת, אבל שינסה פעם לרקוד מעגלים וזוגות רצוף בין תשע וחצי לאחת עשרה. ההופעה לעומת זאת היתה נפלאה, בשביל זה למשל היה שווה להזמין את כל עם ישראל להרקדה. אני לא מכירה את בארי אבידן, אבל נראה שהוא יודע את העבודה שלו