חבר'ה אחלה פורום יש לכם פה...

נופר, בפורומים אחרים יש חוקים אחרים וזה בסדר.

בפורום הזה אנחנו שומרים בקנאות (עד כמה שאפשר כמובן) על הפרטיות של החברים בכלל ושל גילת בפרט ,משום שחוץ מאיתנו הגולשים שלוקחים חלק פעיל בפורום, יש עוד אלפי גולשים סמויים שלא לכולם יש כוונות טובות והיות שזהו פורום שברובו מורכב מחבר'ה צעירים, אני מקפידה על כך מבחינת הבטחון האישי של כל אחד ואחת מכם, קל וחומר של גילתי. אני לא מוכנה לאפשר לאף פדופיל או מישהו אחר עם כוונות זדון לפגוע במישהו מכם והאמיני לי שיש לא מעטים כאלו בנט בכלל ובפורומים של בני הנוער בפרט. לא אצלי ! אני לא אתן יד לדבר. לכן אני מאוד מקפידה על שחרור פרטים אישיים ומזהים בפומבי פה. אתם חשובים לי כמו שהילדים האישיים שלי חשובים לי ולא אפתח פתח לשום דבר שכזה. ושיהיה ברור: אני לרגע לא חושדת שפטריק הוא אחד כזה, אני מדברת בכלליות על התופעה ועל החוקים הנוקשים שלי לגבי הנושא הזה. אני אמא לילדים ורמת הרגישות שלי לחשיבות הנושא בשיאה. אסור להירדם לרגע בשמירה. בקשר לתכנים שמתפרסמים :אין לי שום בעייה עם מה שמתפרסם במדיה, ידוע לכולם שכל כתב וכל עיתונאי כותב מה שבא לו, זה ליגיטימי, פה אני לא נותנת יד לזה ושוב בגלל הפן הבטיחותי שמתלווה לזה. כן, גם לגילת אני דואגת. אוקיי? חוץ מזה שלעניות דעתי בדיוק לשם כך נועדו תיבות המסרים האישיים. בפלטפורמה הזאת של התיבות תעבירו מה שבא לכם, אבל בגלוי - לא! ושוב... אני מאוד מכבדת את החוקים של הפורומים האחרים , אבל פה זה אחרת. בקשר למידע שאנחנו מפרסמים בפורום על גילת: כל מידע שמפורסם על ידי עובר אישור של ההפקה, משרד יח"צ וכו'... יש לזכור שיש הסתייגויות בקשר למידע שמשוחרר לפרסום. יש מספיק אנשים שקורעים את עצמם בעבודה על מנת לסווג מה נכון ומה לא נכון לגילת מהפן המקצועי והאישי ואני מכבדת מאוד את דעתם ומאמינה בהם ובהחלטותיהם. השאלה שפטריק שאל היא סופר אישית, מה גם שאח"כ ביקש גם טלפון ... זה הכי אישי שאישי יכול להיות, אבל זהו, הנושא נסגר. לא מעבירים פרטים ומידע ללא אישור שלי [ שגם אני מקפידה לקבל עליו אישור מלמעלה] ודי נסגר סיפור. משמח אותי לראותך פה פעם באף פעם נופר. אשמח לראותך יותר. שולחת לך ברכת ליל מנוחה ונשתמע מחר. ארי.
 
ועוד דבר:לא ראיתי שום התקפה או שליפת ציפורנים

הבנות אמרו דעתן, זה הכי בסדר מבחינתי בעולם. כל אחד פה בפורום יכול להביע דעתו בתנאי שזה אינו פוגע או מעליב את האחר בכוונה תחילה. לילו המדהימה כתבה בדיוק מה שהיא חושבת והתייחסה יפה לכל תגובה שלו. הבנות פה מכירות את החוקים של הפורום ומכבדות אותם וזה ליגיטימי שהן יענו בצורה כזאת. בכל מקרה, אף מילה שאינה במקומה לא נאמרה, לפחות לעניות דעתי. בגדול הבהרתי את נקודת המבט שלי בתגובה הסופית. שום דבר לא קרה, מותר היה לו לשאול, אבל הבנות עשו נכון שלא ענו, רק התייחסו בתגובה , כי לא זזים מהחוקים הנוקשים של הפורום.
 

פטריק 22

New member
קיצר חבר'ה ...

אהבתי את הפורום שלכם ואת היחס וההגנה שלכם לחייה האישיים צודקים טעות שלי וסליחה ביכלל ששאלתי לגביה
 

לילו BD

New member
שמחים שאהבת את הפורום :)

ואתה מוזמן להיכנס מתי שאתה רוצה ! אתה לא צריך להצטער ששאלת בכלל עליה זה בסדר,פשוט הפורום לא נוגע לחייה האישים של גילת [עם מי היא יוצאת וכו'..] יום טוב
 

Nofar1607

New member
הפחדתם אותו כמו שהפחדתם אותי...

אבל ניתן למנהלת להחליט... וכן אני יודעת שזו אמא שלך אבל עדיין... אני חושבת שהיא תהיה אובייקטיבית בעיניין או לפחות ככה אני מאמינה... לא השמצתי ולא עשיתי שום דבר רע. את צריכה להבדיל... ובכל אופן, אני אשמח לדעת למה כן נוגע הפורום...?
 

doshie

New member
חחחחח

חמודה אז מה אם אמא שלי המנהלת זה אומר שהיא תחשוב כמוני?!?!אז מה שאני חושבת זה מה שאני חושבת ..והפורום לפי דעתי נוגע לגבי הודעות שאלות מה עובר עלינו אמממ דירוגים וכאלה אממ מה שרוצים תשמעי זה מה שאני חושבת נשמה...ואנלא באה בשביל לריב מצטערת..
 
*** מה פה קורה פה ?????

כולם קודם כל להירגע ! כולה נכנס בחור, שאל האם לגילתי יש חבר וזהו. אז לכאורה אנחנו לא מפרסמים פרטים אישיים של אף אחד פה, כי זה אחד מחוקי הפורום, בשביל זה יש תיבות מסרים, איי סי ומסן. א-ב-ל... כולה שאל שאלה , אז לא צריך לחטוף חום. אפשר לענות שז הלא נהוג, או כן נהוג ונגמר סיפור. אז ככה... אם לגילתי יש או אין חבר, זה עסק שלה ואם היא תמצא לנכון היא תספר בעצמה, כי היא קוראת כאן הכל, סבבה? בנוגע למסירת מספרי טלפון: ממש לא ! זה אחד הדברים היותר חסויים אצל כל חברי הפורום ושלא נדבר עליה, גם סבבה? ועכשיו... הרשה לי לברך אותך על הצטרפותך אלינו, גם אם זה לשאלה אחת בלבד. מבחינתינו אתה כמובן מוזמן להישאר. אני שמחה שהתלהבת ממנה, כי היא אכן מדהימה ולא רק במישור החיצוני שלה. אני מציעה לך להבא, כשאתה נכנס לאחד הפורומים, פשוט לכתוב הודעה שבה אתה מציג את עצמך, את גילך ומהי מידת התעניינותך בנושא הפורום. זה גורם לאנשים לחוש פחות מאויימים, כי הנה יש אדם מאחורי הניק ולא סתם איזה אורח פורח. זהו בגדול.... אנ מבינה את תגובת הבנות כאן, כי יצרנו לעצמנו כאן יחסים של משפחה והן קמו ל"הגן" על גילתי, אבל זה דבר שלא ממש צריך לעשות, כי בגדול גילתי בסדר גמור. מי כמוכם וכמוכן יודעים שאני מרשה לדבר פה על ה-כ-ו-ל , כולל הכל, ואין לי שום בעייה עם כל נושא, כי זה אמנם הפורום של גילתי, אבל הרבה לפני כן זה הבית של כולנו, אז חופשי על הבר, תגידו מה שבא לכם, כמה שבא לכם וכש- בא לכם. רק לא להעביר פרטים אישיים שיכולים להוות סיבה לחוסר נוחות לכל אחד מאיתנו ואו לגילתי. סבבה? זהו. המשיכו כעת בדיון...
 
למעלה