חבר'ה וויליום ערד תכינו את עצמכם

חבר'ה וויליום ערד תכינו את עצמכם

http://music.walla.co.il/?w=/4516/1542985 כתבה מלאה "בתל ערד ייערך ערב "הלהקות חוזרות" עם הרכבים שצמחו בשנות ה-90 כמו איפה הילד, היהודים, מוניקה סקס, מופע הארנבות של ד"ר קספר ושב"ק ס'. תל ערד תארח גם את "רוח מזרחית" עם דודו אהרון, ליאור נרקיס, משה פרץ, שלומי סרנגה ושלומי שבת. בקרית האמנים של ערד ייערכו שלושה מופעים שונים ביום הפתוחים לקהל הרחב. האמנים שיופיעו עם הג'ירפות, התקווה 6, מאור כהן ופיטר רוט, עלמה זהר, סינרגיה ושירי מימון".
 

vc15

New member
וואי נשמע בן זונההההה!!!

אחד הדבריםםם!!!!!!!!!!! 99 אחוז אני שם! (האחוז ה-1 זה אם אני ימות!!) נשמע מטורףףףףףףףףףף!!! חול המועד סוכות יהיה שמחחחח!!
 
לגבי ערד -

זוגתי שתחיה היא במקור מערד, אז אני מכיר את העיר מצויין יש אוטובוס מת.מ ת"א לערד, זה בידוק שעתיים על השעון, שימו לב - אין הרבה אוטובוסים ביום. למי שמגיע עם רכב - זה כמו ליסוע לבאר שבע, עד שמגיעים לצומת שוקת (יש שם מקדונלדס, אי אפשר לפספס) ואז לפי השילוט פונים ימינה ומייד שמאלה לערד (או רק שמאלה, תלוי מאיפה באים). מצומת שוקת לערד זה בדיוק 45 דקות, אבל שימו לב בבקשה - זה מרחק של 35 ק"מ, ויש רק בדואיים סביב הכביש הזה. אין תאורה, אין ישובים של יהודים, אין תחנות דלק, כלום. בלילה זה מסוכן לנסוע שם למי שלא מכיר את האיזור כי זה חושך אימים. עשו טובה, יש שם שלטים של "סיבוב מסוכן". הראשון לא כזה מסוכן, השני מסוכן מאוד מאוד. תסעו בזהירות, אין סיבה לעבור שם את ה 100 קמ"ש, ובסיבובים תרדו ל 80. אפילו אופנוענים שמגיעים לערד בשביל להמשיך לים המלח ולהינות מהסיבובים המסוכנים, בכביש הזה נוסעים מאוד רגוע (אם כי בכנות, הירידות לים המלח מסוכנות הרבה הרבה יותר). נסיעה טובה.
 
למעלה