קמפיין זה טוב
אבל כדאי שגם המוצר שמפרסמים יהיה טוב. הייתי מנוי ליום ליום ואני מוכן לשוב ולעשות מנוי רק בגלל קריאתו של מרן הגרע"י שליט"א, אבל לא ניתן לבסס עיתון רק על קריאות קודש. הוא צריך להיות אטרקטיבי. העיתון המכונה "יתד נאמן" (שיש לי הרבה כעס על הרבה דברים שנכתבים שם ועל פגיעתם בכבוד התורה) הוא גם עיתון מפלגתי, אבל הם קלטו שאם הם רוצים שאנשים יקנו את העיתון לא מספיק לצעוק שרב זה או אחר קורא לקנות את העיתון, אלא צריך פשוט לשדרג אותו, ומהבחינה הזו אפשר לראות שהם משתפרים מזמן לזמן. יום ליום צריך לעבור מקצה שיפורים כדי להפוך לעיתון מעניין באמת. זו דעתי, והיא באה מלב אוהב ומתוך רצון שהעיתון הזה יהיה מה שהוא ראוי להיות כעיתון החדשות המשמש גם כשופרם של גדולי התורה ובראשם מרן הגרע"י שליט"א.