חבר'ה שלום לכם- התעוררה אצלי בעיה

stardust19

New member
חבר'ה שלום לכם- התעוררה אצלי בעיה

קטנה- כשאני מנסה לחבר את ה H320 שלי למחשב אחר שמריץ XP SP2 הוא לא משזה אותו. אני רציתי להפעיל אותו כ DOK אבל המחשב האחר פשוט לא מזהה את הנגן בור כונן נוסף. בדקתי אם הפורטים פתוחים והם כולם פתוחיפ, זה ממש מענין כי נתקלתי בזה רק במחשבים שמריצים SP2 ולא SP1 כמו שאני מריץ. אם מישהו יודע איך לפץור את הבעיה מוזמן להגיב, בתודה לכולם. נ.ב. זה פשוט לא הגיוני ללכת לכל לקוח שלי ולהתקין אצלו את הדריברים של H320 שלי, זה מגוחך, ככה אני חושב לפחות.
 

weird dust

New member
צריך ללחוץ על הפליי

פעם אחת או פעמיים. בזמן שהוא מחובר. זה בגלל איזה עידכון בSP2.
 

weird dust

New member
כן, אני בבית

שוחררתי לסוף שבוע. היה די טיפשי אבל נגיד.
 

weird dust

New member
עבר בקושי יום ../images/Emo6.gif

אני עשיתי רק בדיקות ולא היה מה להשאיר אותנו שם, בכל מיקרה יום ראשון אני צריך להמשיך בדיקות. סיפור לא נורמאלי
 

stardust19

New member
לא עוזר, נסיתי כבר הכל, אפילו לפתוח

את הפורטים ולנתק את הפיירוול של SP2
 
מישהו אמר לי

שיש שני סוגים של SP2 אחד זה שזה בא ביחד עם הוינדוס כלומר מותקן אוטומטי בהתקנה של הWIN ואחד שבא בהתקנה לבד וכל הבעיות קורות בההוא שמותקן ביחד . זה נכון? מישהו שמע על זה?
 

stardust19

New member
אז זהו שהוא בא ביחד עם ההתקנה

ומי שכן שמע על הבעיה הזו מוזמן להגיב פה ,תודה
 

weird dust

New member
הקטע זה שהאס פי מנתק את הנגן כל עוד

הוא יכול כדי למנוע ממנו פגיעה. בזמן שהנגן לא מחובר יש בעיה - יש צורך שהוא יתחיל לפעול. תיקח את הנגן, תיפתח אותו. תחבר למחשב מאחורה! (לא בהב לא מקדימה). תלחץ פים פעמיים על הפליי וזה בטוח יפעל.
 
פיירוול לא קשור כלל

זה התקן USB מסוג Mass Storage Device, אין שום קשר לפיירוול, או הגדרות רשת אחרות. שום קשר שבעולם. תנסה את הדבר הבא: לך למנהל ההתקנים, סביר שתמצא שם התקן USB שאינו מתפקד - הסר אותו והרץ סריקה דרך מנהל ההתקנים. סביר שעכשיו ההתקן יזוהה היטב. לפתרון יסודי יותר של הבעיה יש לוודא כי כל התיקונים שמיקרוסופט שחררו מאז SP2 אכן עודכנו במחשב. פרט לכך כדי לבדוק בפורט USB נוסף, וכמובן לוודא כי מחובר ישירות למחשב\USB Hub עם ספק כח ולא דרך USB Hub פאסיבי (ללא ספק). זאת בעיית החומרה הנפוצה הגורמת לבעיה שתיארת. ציינתי זאת למרות שסביר יותר כי מדובר בבעיית חומרה, פשוט שווה לוודא שלא נעשה שום שינוי כאן. בהצלחה!
 

stardust19

New member
ננסה מחר עוד פעם אצל הלקוח

אם לא אצטרך כנראה לקחת איתי חבילה של דיסקים
 
למעלה