חברה שמנהלת דיור ציבורי מסרבים לטפל בתקלות

Borisyo

Member
שלום,

לאחרונה אצל שכנה שגרה בדיור ציבורי הייתה נזילת מים מצנרת והיא נאלצה לשלם למומחה שטיפל בתקלה.

שאלתי למה היא לא פנתה לעמיגור והיא אמרה שכאשר פנתה אליהם מספר פעמים לפני, הם אמרו שהם לא יטפלו בתקלות בדירה שלה.

קראתי באתר של עמידר שמרגע שדייר מיידע על תקלה, הם עונים לפנייה תוך 30 ימים ומטפלים בתקלה תוך 60 ימים.

את המידע הזה לא מצאתי באתר של עמיגור אבל לדעתי חברה אמורה לפעול לפי אותם נהלים.

בנוסף, רשום שכל תקלות מטופלות אך ורק על ידי חברה. מה קורה במצב של נזילת מים בצנרת או מצבים שמחייבים טיפול מהיר? לא ייתכן שצריך לחכות חודש או יותר?
 

תמר שרוני

Active member
ראשית , לדעתי אתה לגמרי צודק כשאתה אומר שמים , חשמל , ביוב , גז וכדומה , צריך לתקן מיד ולא להמין חודש או חודשים . אני חושבת שכדאי לברר בהנהלה של עמיגור , או בחברת עמידר , לא באתר אלא עם החברה עצמה , בטלפון או לגשת אליהם . אם גם זה לא עוזר לפנות לסיון כהן סבן בערוץ 13 יש לה תוכנית יומית בשעה 16.00 עד 17.00 מטפלת בכל מיני בעיות של בירוקרטיה שרלטנות , ניצול לרעה וכדומה .
לידע כללי , יש המון המון תלונות על החברה / חברות של הדיור הציבורי . החברה מנצלת את מצבם הקשה של הדירים ,שרובם ככולם עם בעיות כלכלית , קשישים , עולים חדשים , חסרי דיור , אמהות חד הורית . בהצלחה .
 
למעלה