חברים, היום יום הולדת

Nechi Nech

New member
חברים, היום יום הולדת

לאחד האנשים שאני הכי אוהב, בנאדם שפיץ, תקליטן ענק, פרסי מהולל - רמי גראמי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! איחלתי לך כבר בפורום בוואלה, אבל אני אאחל שוב.. מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!! בנאדם ענק, שדואג ומשקיע ביוט' דם.. בין אם זה להקליט אותם בספיישלים או להביא אותם לנגן בדאנסים או סתם לפרגן ולתת כבוד, בנאדם שחי את המוזיקה יותר מכל בנאדם אחר שאני מכיר. אצל החבובצ'יק הזה קניתי ב20 שקלים חדשים לפני שנתיים-שלוש שנים בערך את המיקסטייפ הראשון ששמעתי של רגאיי ודאנסהול. בזכות הבנאדם הזה נכנסתי לרגאיי. בזכות הבנאדם הזה התחלתי לתקלט ועם הרבה מהעזרה שלו גם התחלתי לשיר ראגא. רמי אוהבים אותך סילקטה!!!!
 

rudeboy sound

New member
RESPECT MY YOUTH ../images/Emo152.gif

כבוד סלקטה, כיף לקרוא כאלה דברים. אם השפעתי במשהו על האהבה שלך למוזיקה - אז עשיתי את שלי........... bless up nechi original dancehall youth u grow good star, u grow 2 be a star truss mi
 

ב ז ו ק ה

New member
Big up Grami!

שיהיה שנים של הצלחה סלקט, אושר שגשוג וים דאבפלטים שישרפו כל סאונד. מזל טוב ועד 120!
 

K C

New member
massive respect to the one called rami!

אם רביד נזכר בעבר, רמי הוא הראשון שהציא לי לשמוע רגאיי מזל טוב ואושר מהיום הולדת הזה והלאה. כבוד!
 

SaBaGMaN

New member
מזל טוב..

סלקטה!!
עד 120 אלף דאנסים! שמור על אש דולקת..
RRRRESPECT
 
רציתי לפתוח בעצמי...

רמי גראאאאמי! אלפי ברכות ואיחולים ליום ההולדת יא מלך! תמיד כיף לשמוע אותך מתקלט, ממליץ, מספר, יחיד במינו, TRUST ME! מקווה שחגגו לך כמו שצריך ברוקסי, צר לי שלא התאפשר לי להגיע... בכל מקרה עד מאה ועשרים שנים של תקלוטים מדהימים ולא נגמרים :) מכל הלב, שיידי.
 

yaarasta

New member
כבוד ומזלטוף!!!

לאחד האנשים שלמדתי מהם הכי הרבה על האהבה לרגאיי-מיוזיק!!!!!!! רמי, אני לא אשכח איך נכנסת לקיוב, במסיבה השניה שהיית אז עם איימר סאונד (21.7.04), בשביל לבדוק מה זה בדיוק ה"ראסטה ליין" הזה של מני ראסטה-ליון, ושלושה אנשים לא קשורים (אנוכי, חגי רבי, ויהונתן שגב) שבועיים אחרי זה שרפת את המקום, היה סט פגז (אני עדיין שומע אותו פעם ב בשביל להכנס לוויבז...!!)
כבוד אחינו המלך
! בשנה הבאה בירושלים הבנויה (המבין יבין!) -יער
 

סידי77

New member
בייייים!הרבה כבוד ראסטה ואם כבר מעלים זכרונות

אז אני זוכר שהייתי קונה מרמי קלטות של מיקסים! כן כן אני מדבר על קלטות לא דיסקים! כשרמי עוד היה לובש ירוק ואני הייתי לפני הגיוס הרבה כבוד אחי הגיבור ודבר איתי יש לנו כמה ספיישלים להוריד...
 
למעלה