חברים יקרים

חברים יקרים

כולכם קיבלתם תגובה לפניות כאן לאימייל שלכם הרשום בתפוז.
אנו בהחלט עושים ככל הניתן להתגבר על תקלות החיבור והבלוגים

מתנצלים על חוסר הנוחות הזמנית ומודים על הסבלנות.

נעדכן ברגע שיהיה מידע חדש
 

RainBird

New member
המצב בבלוגים נמשך יותר מחודש.
לדעתי אם תפוז לא מקבלת שירות ראוי מהתמיכה הטכנית שלה, היא צריכה לשאול את עצמה האם היא עובדת עם החברות וספקי השירות הנכונים. המחויבות של תפוז למשתמשים שלה צריכה לבוא ראשונה. ההתמודדות עם תקלות טכניות (הכוללות את זה שלא היה ניתן להיכנס לתפוז בכלל כמה שבועות שנה שעברה) והמענה הלא מספק לא מקדם את העניין.
 

RainBird

New member
ברור שההנהלה מודעת לנושא.
האם ההנהלה מודעת לכמה חוסר השקיפות בפעולות פוגע במשתתפי האתר?
האם ההנהלה תודיע לנו כאשר היא מפסיקה לעבוד עם התמיכה הטכנית חסרת התועלת, ושוכרת חברה אפקטיבית יותר?
האם ההנהלה תיתן התנצלות רשמית ופומבית, עם שמותיהם של האחראים כאשר זה ייגמר?
 
ראה בפנים...

אנו שומעים את הקולות ומבינים לרחשי הלב של מי שהבלוג שלו נעלם.
יחד עם זאת, כבעלי עסקים, אנו יודעים שיש תמיד (לכל עסק) תקופות מאתגרות כאלו ואחרות.
כרגע אנו מוכוונים למציאת פיתרונות ולא מחפשים אשמים ומפעילים את כל המשאבים הנדרשים.
ונכון זה לא ירצה את כולם ב-100%.
 

RainBird

New member
אז את מי זה ירצה באופן חלקי?
אני מתכוון, אולי מה שקורה זה מאוד נוח לתפוז מסיבה כלשהי, אבל המשתמשים ממש לא מרוצים. זאת אומרת, זה לא שיש 50 אחוז מהמשתמשים שבלוגם נעלם שמרוצים מהעניין. אני מניח שתפוז כחברה הייתה יכולה לקבל יותר סימפטיה אם תהליך מציאת הפתרונות שלה היה יותר שקוף ונהיר למשתמשים שלה. זה הגיוני מה שאני אומר סך הכל, לא?
 

RainBird

New member
זה מאוד נוח לענות על מה שרוצים ולהתעלם ממה שלא.
זו לא דרך לנהל שיח נעים.
 

סבאוהב

New member
אפילו את ההודעה הזאת
לא קיבלתי למייל שלי כי כמה פעמים בעבר ביקשתי לשנות את כתובת הדוא"ל שלי ולא נענתם. אז אולי לפחות את זה תעשו עכשיו ותחליפו את הישנה שאינה קיימת עוד [email protected] לחדשה [email protected]
תודה
סבאוהב דודיק
 

סבאוהב

New member
האומנם?
כי כשפתחתי את הבלוג שלי בציפיה חשדנית, מצאתי שכתובת הדוא"ל הישנה שלי נמצאת עדין במלבן שלה.
לא מכובד לנהוג כך בחבר כבוד בקבוצת הסיכון.
שבת שלום
 

motior

Member
לא קיבלתי מכם דבר למייל שלי הרשום בתפוז

למה הכוונה "כולכם קיבלתם תגובות לפניות כאן"?
 

motior

Member
ב-5.4 כתבתי בפורום כאן שגם הבלוג שלי הפך לאיוריויזיון

לא קיבלתי תגובה ולא מייל. האם אני צריך לשלוח מייל על הבעיה?
תודה
 
אני לא קיבלתי שום תגובה באימייל.

כל הבלוג שלי הלך פייפן ומקווה שבכוונתכם להחזיר את המצב לקדמותו בהקדם. תודה!
 
למעלה