חברים - סיבוב שני.

חברים - סיבוב שני.

בבחירות אף מועמד לא הצליח לעבור את אחוז החסימה ולכן יהיה סיבוב נוסף. בהצלחה למועמדים.
 

badboy3919

New member
ראיתי היום בבוקר....בן חמו 39.7%

ויעקב אוחיון 23.9%....ככה שיש סיבוב שני בשעות הקרובות יהיה קישור
 

Klinger

New member
סיימון גולדמן 0 % !!!

הוא בטוח מנצח...
 

BanjoKazooie

New member
לעזאזל עם בן חמו

בקרוב כפר סבא תהייה מנוהלת עם איש שמזוהה עם עבריינים
 

badboy3919

New member
גם אני שמעתי את אותו הדבר

אבל לא היה לזה שום בסיס ככה שלא ממש האמנתי לזה.
 
זה מזכיר לי סיפור

3 מסננות סוקרטס: איש אחד בא לסוקרטס ואמר: "האם שמעת כבר מה שמספרים על הידיד שלך"? "לא" ענה סוקרטס, "אבל לפני שאתה מספר, תגיד לי: האם העברת את השמועה על ידידי דרך שלוש המסננות?" "אילו מסננות"? , שאל האורח. "הראשונה-מסננת האמת". אמר סוקרטס, "האם אתה בטוח שהדבר שאתה עומד לספר לי על ידידי אמת"? האורח היסס: "בעצם, אני לא בטוח. אני רק שמעתי את הסיפור מפי אחר. ומה המסננת השניה?" "המסננת השניה", אמר סוקרטס, "היא מסננת הטוב, האם הדבר שאתה עומד לספר לי על ידידי הוא דבר טוב?" "להיפך", אמר האורח, "זה משהו איום ונורא. והשלישית?" "השלישית היא המסננת של הנחוץ" המשיך סוקרטס, "האם זה נחוץ לספר לי את הדבר הנורא על ידידי, שספק אם הוא אמת?" אחרי הפסקה אמר האורח: "לא, אין זה נחוץ כל-כך". "אם כך" אמר סוקרטס" כדאי שתשתוק".
 

מאור 87

New member
../images/Emo45.gifדוגרי..

ההשמצות של אוחיון כבר הושרשו אצל כולם, אני מבין..
 
אתה טועה הוד גבריאלי...

אמנם בן דודך עמוס לא נבחר, אבל זאת לא סיבה ללכלך על יהודה בן חמו, איש שיכול לתרום הרבה יותר לעיר שלנו מאשר עמוס גבריאלי...
 

xc

New member
בן חמו מאפיונר.

שימו לב חבר'ה מאיפה בידיוק לבן אדם יש מיליון וחצי (!!) ש"ח לתעמולת בחירות כמו שהוא עשה? אני לא יודע מה איתכם אבל אני מתחיל לפחד. ד"א כול החבר'ה במצא שלו, הוא תפר לכולם תפקידים בעירייה, זה בדוק. המאפיה משתוללת וזו רק ההתחלה זיכרו מה שאני אומר לכם.
 

מאור 87

New member
איך בדיוק../images/Emo35.gif../images/Emo12.gif

איך בדיוק אתה יודע מה התקציב שלו לתעמולת בחירות?? אתה לא חושב שזה קצת חצוף מצידך לשער מה התקציב שלו, ועוד מאיפה הוא מגיע. זוהי השמצה לשמה. אישית, לא שמתי לב לשום תעמולה מיוחד מצידו של בן חמו. להיפך, מי שדאג להוציא המון כספים על תעמולה היו בעיקר אוחיון וגבריאלי.
 

BanjoKazooie

New member
לא נכון לבן חמו יש הכי הרבה כסף

כי לבן חמו יש כל מיני תחבולות ותעלולים שמהם הוא משיג כסף את עמוס ואוחיון מממנות מפלגות!
 

BanjoKazooie

New member
ואני הוד גבריאל לא גבריאלי

הם שינו את שם המשפחה לגבריאלי כי זה ניראה להם יותר יפה אבל אני גבריאל לא גבריאלי ולעמוס היו חסרים רק 616 קולות כדי להיכנס לסיבוב השני כל המתמודדים שגם ככה לא היה להם סיכוי כמו גרנות ורינה ודני אלדר ובני כברה ושירלי היו צריכים לפרוש!
 
למעלה