תגובה... כנראה שזה עניין של טעם
Black&White- אני לחלוטין חולק על דעתך. האפקטים במשחק (אורות, עשן...) נאים בהחלט ולפעמים אפילו מרהיבים. אבל לדעתי יחסית לזמן שבו הוא נוצר המשחק לא עומד בכלל תחת הסטנדרטים הגרפיים. הטקסטורות לא כל כך מרשימות לדעתי, הן נהפכות די מוזרות ומעוותות כאשר אתה מתקרב לאובייקטים, ובמיוחד האדמה שם נראת לפעמים פשוט כמו כמה כתמים צבעוניים. הדמויות שם נראות, וכאן דעתי כנגד דעתך (סלח לי), פשוט מאוד לא ראליסטי! הרגליים משולש חד, הדמויות מובנות מעצמים לא מפורטים מספיק, וזה פשוט לא נראה כמו צורה של בנאדם, אלא יותר כמו משהו ריבועי וחד יותר... מלבד זאת, כאשר אתה מתקרב ומתרחק מן האדמה, היא משנה לעיתים את הטופוגרפיה שלה לחלוטין! הרים צומחים לפתע, גבעות נופלות לעמקים, וכדומה... אני יודע שאת האפקט הזה יוצרים בדרך כלל במשחקים כדי לא ליצור עומס על הכרטיס הגרפי, אבל זה ממש ממש הפריע לי. Return to Castle Wolfenstein - מסכים איתך. Max Payne - אכן אני מסכים איתך, כבר נראו טקסטורות אמינות קצת יותר מכאן, אבל הפרטנות והמציאותיות של עצמים ושל חדרים במשחק בהחלט מרשימה. כמו כן פרטנות הדמות הראשית והטקסטורות שלה מאוד יפות ומרשימות. בהחלט יכול להיות שזו הבחירה שלי למשחק עם הגרפיקה הכי טובה שיצא אי פעם. Commandos 2 - מאוד מפורט ומרשים, למרות שאני לא יודע למה, כזו סוג של גרפיקה, שמוערבת בה גם המון אפקט של דו מימד, מעולם לא הצליחה להרשים אותי במיוחד, מפורטת ככל שתהיה. Halflife - אינני מסכים איתך. אומנם אי הסכמתי איתך אינה חזקה כמו בבלק אנד וויט, אולם אני ממש לא מצאתי בגרפיקה כאן משהו מיוחד כל כך. הטקסטורות, ככל שאמיתיות הן, לא הרשימו אותי במיוחד. כמו כן, לא ניתן לומר שפרטנות היא משהו שיש במשחק הזה הרבה (בניגוד למקס פיין - תמונות על הקיר, טלפונים, מנורות שולחן, שעונים... במשחק הזה לא ראיתי כזו פרטנות מיוחדת.) הגרפיקה כאן בהחלט יפה, אבל מרהיבה, כפי שהגדרת אותה, לפחות אני אינני סבור כך. טוב... כנראה שיופי של גרפיקה זה עניין גם של טעם, ידידי

אגב, מה עם UNREAL TOURNAMENT?