"חבריקו" לידיעתך, גדי ביטון יש רק אחד !

rak dan

New member
"חבריקו" לידיעתך, גדי ביטון יש רק אחד !


חבריקו, אתה יכול להיות יוצר מוכשר, אתה יכול להיות מרקיד מוצלח. אבל גם וגם ? ישנו רק אחד כזה בעולמנו הדל. גדי ביטון האחד ויחיד בדורו ! מה שהגדי הזה יכול להרשות לעצמו, בהרקדותיו וביחסו לרוקדיו וקטן עליו, ממש לא מומלץ לך לנסות אפילו. רק שלא תתלהב יותר מדי מ"ילדות נשכחת", ותתבלבל חלילה בכישוריך.

'חבריקו' מרקיד נכבד, לכאורה מגיעה לך ברכה להרקדה החדשה שפתחת ביום ד' ב-"לה פארק" בחולון (פארק פרס). לא יודע אם נהוג לברך על הרקדה חינמית וכניסה חופשית. איך כתב כאן לאחרונה צעד פולני: "יש שנהנים להרוס הרקדות" נדמה שהדיבור שלו מתלבש עליך בול, כפותח וסוגר הרקדות סידרתי. אז שיהיה באיחולי הצלחה חינמית לפתיחה.

כל זה היה בגדר קדימון לעיניננו. רפרטואר ריקודים מאוס החוזר מדי שבוע אצלך.
יש כאלה שילדהם גדלו ובגרו. ואין כל עול מוטל על כיתפהם . ואילו אתה, שאני. האם באמת ובתמים אתה מאמין ש"עגילי דמאר" שבועיים, הם שמביאים פרנסה לילדים קטנים לעולם ועד. או ש"אלף נשיקות" חוזרות, יממנו את הפאן החודשי של הזוגית אצל הספרית שלה. כמרקיד תשכח מזה אם יש לך ביד פרנסה חליפית ? באם לאו כדאי שתחשוב על זה.

זה שרב הרוקדים אצלך הם נמושות ושותקים, לא לעולם חוסן.
 

rak dan

New member
'שוגי' וערב נטול 'עגילי דמאר' ו'אלף נשיקות'


ש ו ג י ? שלא תהיה לכם טעות, לא לא, מדובר בפרסומת לדגני הבוקר של חברת 'תלמה'. פעם בזמנים הרבה יותר וירליים בפורום, סימן השאלה ל-שוגי היה מיותר. מרים והכינוי שלה 'שוגי' היו אחד מעמודי התווך של הכותבים כאן. ועוד ענין קטן לידיעתכם, זה שהיא שרוטה בטירוף על המוזרויות ההזויות של ההרקדה הזאת, בהתחשב שלא לכל אחת, יש בקלי קלות אופציות אחרות לבחירה.

הערב הזה בהרקדה אצל 'חבריקו' רצתה שוגי/מרים להסטלבט עלי, ושאלה אותי האם אני חושב שחבריקו קורא את מה שאני כותב עליו, ושלא חבל על הזמן שלי.

אז לידיעתך שוגי אם לא שמת לב הערב. יקירתי מה שלא עושה השכל, עושה "הבטחת הכנסה" והפרנסה לכל המשפחה. כניראה שיש מי שהבינו את הרמז. ואנחנו זכינו לראשונה אחרי חודשים רבים, לערב הרקדה נטול הריקודים 'עגילי דמאר' 'אלף נשיקות' 'תני לו פרח' ועוד כאלה לעוסים מאוסים. בסוף אמנם בקושי יורד האסימון.
 
רקדניקו ציפור לחשה לי

שחבריקו ההוא מרחובות עשה דיל עם התחנה (רכבת) הבאה ושם קבלו אתמול את
עגילי דמאר ואלף נשיקות
אתה צריך להרחיב את עמדות השמירה
לך קטר עכשיו על ההוא מיבנה
או למד את אלף נשיקות כדי שיהיה ממי להעתיק
מה קשה לך הריקוד הזה?
 
רקדן הידען

רקדניקו לידיעתך אני חלק בהנמושות שממלא מצברים אצל חבריקו כל יום חמישי
ושמח לרקוד אלף פעמים את אלף נשיקות. נכון לא כל הרקודים לטעמי אבל הרוב כן.

הסבר בבקשה מה היא מטרת הירידות שלך על חבריקו מלבד רצונך להכתיב לו את כל הרפרטואר


לגבי גדי אכן הוא גדול. רקודים רבים שלו הם יפים וכייף לרקוד איתו אבל בהרקדותיו הצפופות הרוקדים משתמשים בשיטת המרפקים ולי זה לא נעים
 

rak dan

New member
קלינטון 'לשחוק אמרתי מהולל ולשמחה מה זה עשה'


קלינטון נכבדי השמח! כדברי נ. אלתרמן הנכוחים..."ויאמר מה טוב ומה נעים כי איתי שמחת עניים".
מילא שיש מצב דפוק, שמשמיעים בעקשנות בלתי מובנת שבוע אחרי שבוע, סט קבוע של אותם ריקודים במשך חודשים רבים. וזו ממש לא הגזמה פראית שלי, אתה עצמך מאשר בדבריך את נכונות עובדה זאת. סטיות קלינטון ?? זו זכות אישית טבעית אלמנטרית מוקנית לכל ! אם הנך שמח, לירקוד את אותו ריקוד בלופ, אלף פעמים שיבושם לך. מי אני שיכול לערער על תענוגותיך ותאוותיך הריקודיות. לא שואל מה קורה עם הזוגית שלך. לעומתך אני יודע בודאות שלבת הזוג שלי לריקוד, המרקיד והתנהלותו הנלוזה כלפי רוקדיו, עלו לה על העצבים כבר מזמן, תתפלא היא ממש לא לבד בכעס שלה עליו. אלא שהוא מנותק מהוית הרוקדים אצלו, ויוצא לירקוד בחוץ במעגל החיצוני, כי ככה בא לו. תסביר לי בבקשה, מה בדיוק זה אמור להיות.

קלינטון, זה שיש לך אישית דיבור צפוף עם 'חבריקו', ווגם טעמך המגניב לרב הריקודים לא מזיז לי. בנוגע אלי אתה ממש לא בכיוון, כבר שנים שחדלתי לדבר ולומר שלום לקירות. כולה בא להעביר ערב בכייף עם בת זוג חביבה וחייכנית . כתמיד מכבד כל מרקיד וכל רפרטואר, רק שלא יחזור על עצמו. כידוע לכל חקלאי ורוקד זוטר, שלהעלות גירה מתאים לרועה ולעדר של כבשים ותיישים.

"לִשְׂחוֹק אָמַרְתִּי מְהוֹלָל וּלְשִׂמְחָה מַה זֹּה עֹשָׂה" קהלת ב'ב'
 
רקדניקו קוטריקו

בדרנים עושים בדיחות טובות ע"י חזרה על משפט מטומטם פעמים רבות
זה מתכון בדוק וכולם צוחקים מהרוטינה
לך לגדי מיודעינו ותווכח שהרפרטואר שלו כמעט אינו משתנה והוא הגדול מכולם
ואתה קוטריקו מתבכיין על 3 ריקודים ומתעלם מכל אותם רקודים מיוחדים שנרקדים
אני מבקש ממנו להשמיע רקודים מאתגרים ותמיד מקבל את שבקשתי
בדוק אותו ובדוק את גדי וספר לנו על זה
 
מסעות הפולני במחוזות לודז'-רחובות

ידידי המכובדים .
מוזר שאתם עוסקים בדבר ככ תפל ,איזה ריקודים רקדו הזדמן לי לפקוד את הרקדתו של תמיר שליו בתיקוותינו,מזמן לא כאבו לי הרגליים ככ,אם רק הרפטואר הוא בעייתי מצבכם מצויין.
לגבי המרקיד קטונתי.יש לי רק עצה קטנה קפצו מדי פעם לאוניברסיטה תלמדו מהמאסטר.
 
למעלה