חברת הסוללר "פלאפון" שיטת המצליח ?!
ערב טוב לכם
ב- 13\9\25 אשתי ניגשה לחברת הסוללר "פלאפון" על מנת לתקן נזק במכשיר "גלקסי3" .
נציגיה "החביבים" הציעו לה עיסקה מפתה על מנת לשדרג את החבילה שלנו ונלווה לכך נזכה בהוזלת החבילה .
מצב המנוי לפני עיסקה -
X2 מכשירי גלקסי 3
X2 אקספריה Z
+ ביטוחים
תשלום חודשי הכוללת חבילה גלישה + שיחות + סמס + ביטוחים = 1400 שח
ההצעה החדשה שהציעו נציגיה "החביבים והחייכנים" של חברת הסוללר "פלאפון"
2 מכשירי גלאקסי 4 +חבילת גלישה, דיבור ואסמס חופשי ב-220 ש"ח למכשיר
3 מכשירי אקספריה E +חבילת ילדים ב-85 ש"ח למכשיר
תשלום כולל ביטוחים + שיחות + מכשירים ישנים 1200 ש"ח
בתאריך ה- 13\9\27 ניגשנו לשוב לנציגיה "החביבים" של "פלאפון" וביקשנו לשנות את העיסקה באופן הבא-
להשאיר לרשותנו את שני הגלאקסי 3 + 1"גלקסי 4" + 1 אייפון + 1 אקספריה Z ישן
הנציגה מהפגישה הקודמת לא הייתה נוכחת , ולכן טיפל בבקשתינו האחראי משמרת .
הוא הסכים להחזרת שלושת מכשירי האקספריה E החדשים שקיבלנו . ונבצע החלפה של גלקסי 4 באייפון .
נקבע מצידו מועד להחלפת המכשירים ליום ראשון 13\9\29 .
יום ראשון 13\9\29 "נציגי פלאפון החביבים " במשחקי מילים "לא ראיתי , לא שמעתי , לא דיברתי" .
היו מוכנים להחליף מכשיר גלקסי 4 באייפון , לבטל עסקה על מכשיר אקספריה E אחד בלבד מתוך שלושה מכשירים.
(שני מכשירים נפתחו ע"י נציגת השירות הוכנסו בהם כרטיסי סים של הילדים ובוצעו כמה שיחות.)
הנציג טען כי הוא הבטיח לבטל עסקה אחת בלבד ו"להחליף" את שני העסקאות האחרות...
כמו כן הוא טען כי החזרת מכשירים מתבצעת רק תוך 48 שעות. כשאישתי ציינה בפניו כי היינו ביום שישי עם המכשירים על מנת להחזירם וכי הוא בעצמו אמר לנו לבוא ביום ראשון, הוא הכחיש מכל וכל והחל שוב במשחקי מילים של "ביטול עסקה והחלפת עסקה". הוא הפנה אותה למנהלת הסניף והיא הפנתה אותה אליו בחזרה, כשבמשך כשעה וחצי הם פשוט עשו ממנה "פינג פונג"
ולא היו מוכנים לוותר.
שאלות משפטיות לחוקיות העיסקה -
היות ושני מכשירי האקספריה E היו בשימוש והמכשיר השלישי לא , איך זה שהם לא היו מוכנים לבטל את העיסקה גם
על 2 מכשירי הגלקסי 4 שלא היו בשימוש ?!
* יש לציין שלנציג" החביב " הייתה נכונות להחליף את מכשירי הגלקסי לאייפון אך לא לבטל את העיסקה למרות שעל פי חוק יש לנו אפשרות לבטל עיסקה מתוך 14 יום מיום העיסקה .
* כשאישתי הניחה את המכשירים על הדלפק ואמרה לו שהיא לא מעוניינת בהם ענה לה הנציג (אותו אחראי משמרת) שהוא לא מעוניין לקבל אותם ואם תלך ומישהו יקח אותו מהדלפק "זו כבר בעיה שלה"
* הנציגים לא היו מעוניינים לחתום לאישתי על מסמך שהם לא מוכנים לבטל את העיסקה למרות שהם מחוייבים על פי חוק .
* ---- יש לציין ---- שהמנוי רשום על שם העסק של אבי והוא אישית חתום על החוזה עימם (ללא יפוי כוח מצידי). לפני כחודשיים לערך הוראות הקבע על המנוי הועברה לחשבון הבנק שלי ללא העברת בעלות על המכשירים והמנוי (החשבונית מגיעה עדיין על שמו ועל שם העסק שלו) .
* מה המעמד המשפטי בסיטואציה כזו שכל העיסקה התבצעה ללא אישורו ונוכחותו שלי אבי ?!
אשמח לקבל כל ייעוץ חוויה אישית שחוויתם בסיטואציה דומה ואפילו ליווי (בתמורה כספית) מאנשי מקצוע איך להתמודד עם "שודדי הצווארון הלבן " האלה ..
בברכה
WINY
ערב טוב לכם
ב- 13\9\25 אשתי ניגשה לחברת הסוללר "פלאפון" על מנת לתקן נזק במכשיר "גלקסי3" .
נציגיה "החביבים" הציעו לה עיסקה מפתה על מנת לשדרג את החבילה שלנו ונלווה לכך נזכה בהוזלת החבילה .
מצב המנוי לפני עיסקה -
X2 מכשירי גלקסי 3
X2 אקספריה Z
+ ביטוחים
תשלום חודשי הכוללת חבילה גלישה + שיחות + סמס + ביטוחים = 1400 שח
ההצעה החדשה שהציעו נציגיה "החביבים והחייכנים" של חברת הסוללר "פלאפון"
2 מכשירי גלאקסי 4 +חבילת גלישה, דיבור ואסמס חופשי ב-220 ש"ח למכשיר
3 מכשירי אקספריה E +חבילת ילדים ב-85 ש"ח למכשיר
תשלום כולל ביטוחים + שיחות + מכשירים ישנים 1200 ש"ח
בתאריך ה- 13\9\27 ניגשנו לשוב לנציגיה "החביבים" של "פלאפון" וביקשנו לשנות את העיסקה באופן הבא-
להשאיר לרשותנו את שני הגלאקסי 3 + 1"גלקסי 4" + 1 אייפון + 1 אקספריה Z ישן
הנציגה מהפגישה הקודמת לא הייתה נוכחת , ולכן טיפל בבקשתינו האחראי משמרת .
הוא הסכים להחזרת שלושת מכשירי האקספריה E החדשים שקיבלנו . ונבצע החלפה של גלקסי 4 באייפון .
נקבע מצידו מועד להחלפת המכשירים ליום ראשון 13\9\29 .
יום ראשון 13\9\29 "נציגי פלאפון החביבים " במשחקי מילים "לא ראיתי , לא שמעתי , לא דיברתי" .
היו מוכנים להחליף מכשיר גלקסי 4 באייפון , לבטל עסקה על מכשיר אקספריה E אחד בלבד מתוך שלושה מכשירים.
(שני מכשירים נפתחו ע"י נציגת השירות הוכנסו בהם כרטיסי סים של הילדים ובוצעו כמה שיחות.)
הנציג טען כי הוא הבטיח לבטל עסקה אחת בלבד ו"להחליף" את שני העסקאות האחרות...
כמו כן הוא טען כי החזרת מכשירים מתבצעת רק תוך 48 שעות. כשאישתי ציינה בפניו כי היינו ביום שישי עם המכשירים על מנת להחזירם וכי הוא בעצמו אמר לנו לבוא ביום ראשון, הוא הכחיש מכל וכל והחל שוב במשחקי מילים של "ביטול עסקה והחלפת עסקה". הוא הפנה אותה למנהלת הסניף והיא הפנתה אותה אליו בחזרה, כשבמשך כשעה וחצי הם פשוט עשו ממנה "פינג פונג"
ולא היו מוכנים לוותר.
שאלות משפטיות לחוקיות העיסקה -
היות ושני מכשירי האקספריה E היו בשימוש והמכשיר השלישי לא , איך זה שהם לא היו מוכנים לבטל את העיסקה גם
על 2 מכשירי הגלקסי 4 שלא היו בשימוש ?!
* יש לציין שלנציג" החביב " הייתה נכונות להחליף את מכשירי הגלקסי לאייפון אך לא לבטל את העיסקה למרות שעל פי חוק יש לנו אפשרות לבטל עיסקה מתוך 14 יום מיום העיסקה .
* כשאישתי הניחה את המכשירים על הדלפק ואמרה לו שהיא לא מעוניינת בהם ענה לה הנציג (אותו אחראי משמרת) שהוא לא מעוניין לקבל אותם ואם תלך ומישהו יקח אותו מהדלפק "זו כבר בעיה שלה"
* הנציגים לא היו מעוניינים לחתום לאישתי על מסמך שהם לא מוכנים לבטל את העיסקה למרות שהם מחוייבים על פי חוק .
* ---- יש לציין ---- שהמנוי רשום על שם העסק של אבי והוא אישית חתום על החוזה עימם (ללא יפוי כוח מצידי). לפני כחודשיים לערך הוראות הקבע על המנוי הועברה לחשבון הבנק שלי ללא העברת בעלות על המכשירים והמנוי (החשבונית מגיעה עדיין על שמו ועל שם העסק שלו) .
* מה המעמד המשפטי בסיטואציה כזו שכל העיסקה התבצעה ללא אישורו ונוכחותו שלי אבי ?!
אשמח לקבל כל ייעוץ חוויה אישית שחוויתם בסיטואציה דומה ואפילו ליווי (בתמורה כספית) מאנשי מקצוע איך להתמודד עם "שודדי הצווארון הלבן " האלה ..
בברכה
WINY