חברת חשמל מתעלמת מפניות

  • פותח הנושא g2c
  • פורסם בתאריך

g2c

New member
חח מחייבת אותי מזה שנים בדמי קריאת מונה כאשר אני הוא זה שנותן להם קריאת מונה טלפונית או הזנה באיזור אישי או לאחרונה בווצאפ. הם מתעלמים מפניותי, מה אפשר לעשות? אני רוצה החזר עם הצמדה וריבית על 17 שנים
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
חח מחייבת אותי מזה שנים בדמי קריאת מונה כאשר אני הוא זה שנותן להם קריאת מונה טלפונית או הזנה באיזור אישי או לאחרונה בווצאפ. הם מתעלמים מפניותי, מה אפשר לעשות? אני רוצה החזר עם הצמדה וריבית על 17 שנים
מה זה "מתעלמים" ? - האם טלפנת אליהם ? ואם כן מה השיבו לך ?
ואשר ל 17 שנים - על חלק מהתקופה יש התיישנות.
 

SicTransit

Active member
חח מחייבת אותי מזה שנים בדמי קריאת מונה כאשר אני הוא זה שנותן להם קריאת מונה טלפונית או הזנה באיזור אישי או לאחרונה בווצאפ. הם מתעלמים מפניותי, מה אפשר לעשות? אני רוצה החזר עם הצמדה וריבית על 17 שנים
אנצל את ההזדמנות כדי להחמיא לח"ח על שיפור בדיווח על תקלות. הנוהג היה שכאשר יש תקלה היא נפתחת עם זמן תיקון צפוי של 3 שעות, ואף אחד לא טרח לעדכן אותו עם התקדמות הטיפול. בנוסף, מי שהצליח איכשהו להגיע אליהם בטלפון בזמן תקלה אזורית היה שומע לפעמים הודעות בעברית עילגת, כנראה איזה טכנאי ללא שום הכשרה תיקשורתית פתח את המיקרופון והקליט.

שתי הבעיות תוקנו בהפסקת החשמל האחרונה שהיתה אצלי. ברור שעדיף היה שלא תהיינה הפסקות בכלל, אבל מאחר שהן מתעקשות לחזור, לכל הפחות מישהו הבין שהקשר עם הלקוחות חשוב במיוחד בזמן תקלה.
 

evike

Well-known member
מנהל
נסה לפנות בפייסבוק (אם אתה רשום) ומכיוון ששם כולם רואים, בד"כ, כל נותני השרות משתדלים לא להתעלם. מנסיון.
 

g2c

New member
@evike
לא מתבייש להודות שלא יודע להשתמש בפ.ב. האם להיכנס לדף שלהם וללחוץ על post בסרגל home post video phito about ושם לכתוב?
 

evike

Well-known member
מנהל
אפשרות נוספת, מצאתי לך עוד ערוצי התקשרות.
https://www.iec.co.il/home
ושם ללחוץ על יצירת קשר בחלק העליון, ואז יפתחו כל ערוצי התקשורת איתם.
 

evike

Well-known member
מנהל
https://www.facebook.com/israelelectric
כנס לקישור, ושם ליד התמונה שלך יש מין "מלבן" שכתוב בו צור פוסט. אתה לוחץ על המלבן, נפתח חלון חדש ששם תכתוב את התלונה שלך. כשתסיים לכתוב, לחץ על הפס הכחול שלמטה, פרסם. זה הכל.
אבל לפי השאלות שלך, נראה לי שכלל אין לך חשבון בפייסבוק. בלי הרשמה אין אפשרות לעשות כלום בפייסבוק.
 

g2c

New member
@evike תודה. יש לי חשבון פב. אם אכתוב בדף שלי מי יקרא? יש לי אולי חבר וחצי גג שייודעו ויעשו לייק
 

evike

Well-known member
מנהל
אל תכתוב על הדף שלך, אלא של חברת החשמל. כי שם רואה כל מי שנכנס לדף, ונותני שרות מעדיפים שלא יכתבו אצלם פוסטים.
הקישור אליהם נמצא באחת התגובות שלי מעל.
 

g2c

New member
עכשיו הבנתי. פרסמתי כאשר הצעת. אדווח כאן ת׳אאוטקאם
 

g2c

New member
כתבתי לשרות לקוחות ואחרי כחודשיים קיבלתי מסרון שהבעיה שלי עמוקה מדי ומיטב המוחות שלהם מתוועצים. זה היה לפני שנה. מאז כתבתי מייל לתלונות הציבור. כלום. בתלונות מבקר המדינה אין אפשרות לתלונה על חח (שהיא ממשלתית). הם מסודרים
 

g2c

New member
אז ככה, אכן הפוסט שלי לא נמחק ומופיע כמעט בראש רשימה ארוכה של תלונות מלקוחות, באגף ה 'community' של הדף . פרט להעשרת סטטיסטיקת התלונות לא חושב שיקרה משו.
 

evike

Well-known member
מנהל
חכה מעט, כנראה שיש תור...
אם לא יגיבו, כתוב את התלונה שלך במסנג'ר שלהם. אומנם שם רק הם רואים, אבל בד"כ שם מגיבים.
 
למעלה