חברת יוסי טורס ויוניטל

judybi

New member
חברת יוסי טורס ויוניטל

שלום לכולם, בסוף שבוע האחרון נסענו בעלי ואני לקפריסין - כן, כן, למשחק של האדומים באמצעות "הדקה ה-90" שאני מקדימה ואומרת שהשירות שלהם היה בהחלט לשביעות רצוננו. הדיל היה של חברת יוסי טורס בשיתוף עם חברת יוניטל. נציג של חברת יוסי טורס ויוניטל ,בחור בשם דודי, "דאג" להנעים לנו את זמננו - וזה התבטא כמובן בהצעות לטיולים מאורגנים ויציאה לטברנה הכוללת ארוחה בשרית ושתיה ללא הגבלה, בעלות של 35$ לאדם. מכיוון שאנחנו למודי נסיון, החלטנו לא להצטרף להצעות נציג החברה, ובחרנו להגיע לטברנה בגפינו. בבירור עם פקידת הקבלה במלון, התברר לנו שאין אנו מחוייבים להזמין מקום מראש, והכניסה אינה כרוכה בתשלום מינימום. וכך אמנם היה. יצאנו 3 זוגות לטברנה,והודענו לבעלי המקום שאנו לא שייכים לקבוצה המאורגנת ואנו מבקשים לקבל תפריט. הזמנו ארוחה בשרית וסלטים בשפע על פי טעמנו, וכמובן שתינו לכל אורך הערב (בממוצע 4-5 בירות לאדם ). כשביקשנו לשלם, הגיעה נציגת חברת יוניטל שהיא תושבת קפריסין אשר עובדת בשיתוף פעולה עם דודי הנציג הישראלי, והגישה לנו חשבון - אשר התבטא ב-.....35$ לאדם - ללא פירוט וללא התחשבות בתפריט שממנו הזמנו. כשסירבנו לשלם על פי התעריף הנ"ל,והבענו את תמיהתנו על כך שהנציגה עצמה הביאה לנו את החשבון, איימה עלינו הנציגה שהיא תתבע אותנו באמצעות חברת יוניטל, ותדרוש את התשלום בכל מקרה.אמרנו לה שאין לנו שום עניין איתה, ואנו מבקשים רק לקבל את שמה המלא. היא כמובן לא נתנה לנו, אך אמרה שתתן לנו כרטיס ביקור שלה למחרת בדרך חזרה הביתה. פנינו לבעלי המקום והסברנו לו שאנו מוכנים לשלם עד לסנט האחרון על פי המחיר שקבוע בתפריט ועל פי מה שהזמנו. בעל המקום התעצבן על אי הנוחות שאנו גרמנו לו, והודיע לנו חד משמעית שאנו מחוייבים גם בתשלום של 5$ לאדם עבור המוסיקה. למרות שבשום מקום לא היה איזכור לכך, הסכמנו לשלם גם עבור המוסיקה, והפלא ופלא, החשבון היה...12$ + 5$ (מוסיקה) לאדם שזה אומר מחצית מהסכום שאותו גבה נציג חברת יוסי טורס ויוניטל משאר האורחים הישראליים. למותר לציין שלא קיבלנו את שמה של נציגת החברה, וכשהיא ראתה אותנו למחרת, היא ניגשה אלינו עם חיוך מאוזן לאוזן (פחד?) ובהתחנפות משהו אמרה, "אני רואה שהשגתם את שלכם בכל זאת". אגב - שם הטברנה בקפריסין - לימסון - הוא "סטמנה" STAMNA. מוסר השכל - לעולם לא לקבל הצעות נציגי החברה לטיולים, בילויים וכדומה. הרווח הנקי הוא שלהם - ושלהם בלבד. ג`ודי
 

odedg

New member
התמונה משגעת ויפה, אבל מה

עשיתם בנושא? לדעתי צריך לפנות לכל מי שקשור בתיירות , ובראש וראשונה הנהלת יוסי טורס/יוניטל ולהתלונן על העניין. כדאי גם ליידע את משרד התיירות ואירגוני התיירות. מוסר ההשכל שלך נכון, לפחות מניסיון שלי בכמה אירועים.
 

rbar909

New member
נצלנים זה מה שאתם?

מישהו שם התרוצץ אירגן ערב, סגר על אירוח ואני לא יודע מה עוד.אפילו אתם אומרים שהיה ערב יפה מאוד. ואתם באתם כמו עלוקות קומבנטורים ישראלים טיפוסיים. וניצלתם את העבודה של אותו אדם או סוככנת או אני לא יודע מי. וכל זה בשביל מה. להיות יוצאי דופן לחסוך.18$ ואוווווווווווווו!!!!. אני במקמוך לא הייתי כותב את זה.
 

odedg

New member
מה פה הוגן או לא?

אני לא בטוח שזה המקום לכנות כך את הצרכנים. אי אפשר למכור שירות במחיר גבוה ולהרוויח מאי ידיעה של הצרכנים. זה עשוי להיראות נצלנות. צריך להיות סחר הוגן, וזה נכון לשני הצדדים!
 

rbar909

New member
אין שופ אי ידיעה

יש אנשים שילמו 10$ ויבלו כמו שלא בילו אף פעם. ויש אנשים שישלמו 500$ ויגדו שלא היה משהו. במקרה הזה הם תפסו טרמפ על עבודה של מישהו אחר וכן אפשר לכנות אותם כך. ממש להקיא מנצלנים שכאלה
 
למעלה