חברת מכשירי תנועה - זהירות !!!
לפני כחודש וחצי נכבה לי הרכב באמצע נסיעה בכביש מהיר (קרייזלר נאון שנת 1996 יד ראשונה 80,000 ק"מ). הרכב נעצר בפתאומיות באמצע נסיעה מהירה כאשר ההגה ננעל וכל המערכת האלקטרונית נסגרה - המיקום והצורה שבה הרכב נכבה העמיד אותי ואת משפחתי בסכנת חיים ממשית ! פניתי למוסך מורשה של קרייזלר - מוסך "אוטוקליניק" והשארתי את הרכב לטיפול. לאחר שלושה ימים ! התקשרו אליי ואמרו לי שהרכב מוכן , כאשר הגעתי לקחת את הרכב - קיבלתי הלם ממחיר התיקון - 7000 ש"ח ! ועוד אמרו לי שיש לתקן את המזגן של הרכב שהפסיק לעבוד בעלות נוספת של כ 4000 ש"ח. מכיוון שמצבי הכלכלי בכי רע - סרבתי לתקן את המזגן ולאחר וויכוח על המחיר המופרז שרצו לגבות ממני- ובעקבות כך שבתלוננתי שהיו צריכים להודיע לי על המחיר של התיקון לפני שתיקנו - מכיוון שאם הייתי יודע שעלי לשלם כמה אלפי ש"ח , סביר להניח שלא הייתי מתקן את הבעייה במוסך הזה . בסופו של דבר עשו לי הנחה ושילמתי 6000 ש"ח. כעבור שעה לאחר שיצאתי מהמוסך ניכבה לי הרכב בדיוק באותה הצורה והאופן שנכבה לי הרכב לפני שהכנסתי אותו למוסך ! התלוננתי על כך בחברת מכשירי תנועה - ולאחר שיוחת ומכתבים הכנסתי שוב את הרכב למוסך - כמובן שבעל המוסך כעס נורא כל כך שהתלוננתי בחברת מכשירי תנועה - ובמוסך התייחסו אלי בצורה מזלזלת ומשפילה ! למחרת נקראתי בשנית לקחת את הרכב מהמוסך - וקיבלתי את הרכב עם עוד 80 ק"מ ! נוספים וללא דלק במיכל ! עוד באותו היום נתקעתי שוב עם הרכב בדיוק באותו האופן מהפעם הראשונה... לא אלאה אותכם במכתבי התלונה ששלחתי שעד היום לא זכיתי לתגובה עליהם - והכנסתי שוב את הרכב - בפעם השלישית למוסך "אוטוקליניק" . לאחר יומיים שוב נתקעתי עם הרכב ..... לאחר פניות למנכ"ל מכשירי תנועה - מר נטע צבי - שלחו לי בפקס מיכתב (ממנהל אגף השירות מר שלמה נצר) ובו אני מצטט חלק מהמכתב : "אם היחסים שנוצרו בינך לבין מוסך אוטוקליניק מונעים ממך להכניס את הרכב שוב למוסך זה , הנך מוזמן לבחור כל מוסך אחר ממוסכי הרשת המורשים על ידינו ולהכניס לשם את הרכב לצורך בדיקה"... הכנסתי את הרכב בפעם ברביעית ! למוסך המרכזי ברחוב יגאל אלון בת"א - וכבר לאחר כחצי שעה ! התקשרו אליי ואמרו לי שצריכים להחילף חיישן של גל ארכובה בעלות של כ 1000 ש"ח ללא מע"מ וללא עבודה ! כששאלתי האם זה יפתור את הבעייה - הם אמרו לי שהם לא יודעים ושזה לא בטוח שזו הבעייה - אבל בכדי שהם אדעו עליי לשלם את החלק ואז לבדוק ע"י נסיעה ברכב האם הבעייה נפתרה. מכיוון שמצבי הכלכלי בכי רע - ומכיוון שתחושתי היתה שהם לא מסוגלים לפתור את הבעייה - וגם שאלתי את מנהל אגף השירות - "מדוע הייתי צריך לשלם מכיסי את 6000 ש"ח למוסל אוטו קליניק כאשר בפועל זה לא פתר את הבעייה. מר שלמה נצר ענה לי בציניות ואמר לי שאם אני לא מוציא את הרכב עוד היום מהמוסך הם יחייבו אותי ב50 ש"ח לכל יום חנייה ! כמובן שהם לא החליפו לי את החלק - וגם נאלצתי לשלם 183 ש"ח עבור בדיקת הרכב ! מר שלמה נצר לא היה מוכן לוותר על ה183 ש"ח - למרות שהוא הזמין אותי לבקר במוסך - ולמרות שאני לא אשם שלאחר 3 פעמים שכבר שילמתי עבור ביקורים במוסך - הם לא פתרו את הבעייה ברכב. אני כבר חודשיים ללא רכב - ואני נוסע במוניות - ניגרמה לי עגמת נפש אדירה - שלא לדבר על סכנת החיים שליוותה אותי בכל פעם שנסעתי על הרכב ! אני יודע על תוכנית כלבוטק ששם תוארה בדיוק הבעייה של הרכב - ובו יש פגם בייצור של הרכב - אך למרות שהחברה התחייבה לטפל בבעיה היא עונה לי בזלזול - ואמרו לי שהם לא חייבים לי כלום - ואשם כלבוטק הבטיחו תיקון - אז שהם ישלמו ! אני מיואש ואין לי רכב - מה לעשות ?
לפני כחודש וחצי נכבה לי הרכב באמצע נסיעה בכביש מהיר (קרייזלר נאון שנת 1996 יד ראשונה 80,000 ק"מ). הרכב נעצר בפתאומיות באמצע נסיעה מהירה כאשר ההגה ננעל וכל המערכת האלקטרונית נסגרה - המיקום והצורה שבה הרכב נכבה העמיד אותי ואת משפחתי בסכנת חיים ממשית ! פניתי למוסך מורשה של קרייזלר - מוסך "אוטוקליניק" והשארתי את הרכב לטיפול. לאחר שלושה ימים ! התקשרו אליי ואמרו לי שהרכב מוכן , כאשר הגעתי לקחת את הרכב - קיבלתי הלם ממחיר התיקון - 7000 ש"ח ! ועוד אמרו לי שיש לתקן את המזגן של הרכב שהפסיק לעבוד בעלות נוספת של כ 4000 ש"ח. מכיוון שמצבי הכלכלי בכי רע - סרבתי לתקן את המזגן ולאחר וויכוח על המחיר המופרז שרצו לגבות ממני- ובעקבות כך שבתלוננתי שהיו צריכים להודיע לי על המחיר של התיקון לפני שתיקנו - מכיוון שאם הייתי יודע שעלי לשלם כמה אלפי ש"ח , סביר להניח שלא הייתי מתקן את הבעייה במוסך הזה . בסופו של דבר עשו לי הנחה ושילמתי 6000 ש"ח. כעבור שעה לאחר שיצאתי מהמוסך ניכבה לי הרכב בדיוק באותה הצורה והאופן שנכבה לי הרכב לפני שהכנסתי אותו למוסך ! התלוננתי על כך בחברת מכשירי תנועה - ולאחר שיוחת ומכתבים הכנסתי שוב את הרכב למוסך - כמובן שבעל המוסך כעס נורא כל כך שהתלוננתי בחברת מכשירי תנועה - ובמוסך התייחסו אלי בצורה מזלזלת ומשפילה ! למחרת נקראתי בשנית לקחת את הרכב מהמוסך - וקיבלתי את הרכב עם עוד 80 ק"מ ! נוספים וללא דלק במיכל ! עוד באותו היום נתקעתי שוב עם הרכב בדיוק באותו האופן מהפעם הראשונה... לא אלאה אותכם במכתבי התלונה ששלחתי שעד היום לא זכיתי לתגובה עליהם - והכנסתי שוב את הרכב - בפעם השלישית למוסך "אוטוקליניק" . לאחר יומיים שוב נתקעתי עם הרכב ..... לאחר פניות למנכ"ל מכשירי תנועה - מר נטע צבי - שלחו לי בפקס מיכתב (ממנהל אגף השירות מר שלמה נצר) ובו אני מצטט חלק מהמכתב : "אם היחסים שנוצרו בינך לבין מוסך אוטוקליניק מונעים ממך להכניס את הרכב שוב למוסך זה , הנך מוזמן לבחור כל מוסך אחר ממוסכי הרשת המורשים על ידינו ולהכניס לשם את הרכב לצורך בדיקה"... הכנסתי את הרכב בפעם ברביעית ! למוסך המרכזי ברחוב יגאל אלון בת"א - וכבר לאחר כחצי שעה ! התקשרו אליי ואמרו לי שצריכים להחילף חיישן של גל ארכובה בעלות של כ 1000 ש"ח ללא מע"מ וללא עבודה ! כששאלתי האם זה יפתור את הבעייה - הם אמרו לי שהם לא יודעים ושזה לא בטוח שזו הבעייה - אבל בכדי שהם אדעו עליי לשלם את החלק ואז לבדוק ע"י נסיעה ברכב האם הבעייה נפתרה. מכיוון שמצבי הכלכלי בכי רע - ומכיוון שתחושתי היתה שהם לא מסוגלים לפתור את הבעייה - וגם שאלתי את מנהל אגף השירות - "מדוע הייתי צריך לשלם מכיסי את 6000 ש"ח למוסל אוטו קליניק כאשר בפועל זה לא פתר את הבעייה. מר שלמה נצר ענה לי בציניות ואמר לי שאם אני לא מוציא את הרכב עוד היום מהמוסך הם יחייבו אותי ב50 ש"ח לכל יום חנייה ! כמובן שהם לא החליפו לי את החלק - וגם נאלצתי לשלם 183 ש"ח עבור בדיקת הרכב ! מר שלמה נצר לא היה מוכן לוותר על ה183 ש"ח - למרות שהוא הזמין אותי לבקר במוסך - ולמרות שאני לא אשם שלאחר 3 פעמים שכבר שילמתי עבור ביקורים במוסך - הם לא פתרו את הבעייה ברכב. אני כבר חודשיים ללא רכב - ואני נוסע במוניות - ניגרמה לי עגמת נפש אדירה - שלא לדבר על סכנת החיים שליוותה אותי בכל פעם שנסעתי על הרכב ! אני יודע על תוכנית כלבוטק ששם תוארה בדיוק הבעייה של הרכב - ובו יש פגם בייצור של הרכב - אך למרות שהחברה התחייבה לטפל בבעיה היא עונה לי בזלזול - ואמרו לי שהם לא חייבים לי כלום - ואשם כלבוטק הבטיחו תיקון - אז שהם ישלמו ! אני מיואש ואין לי רכב - מה לעשות ?