חברת נת"ע התחילה בעבודות להקמת תחנת אהרונוביץ' בבני ברק.
תחנת אהרונוביץ' היא תחנה תת-קרקעית וכדי לחפור אותה מתחת לקרקע הופקעו בצומת של ז'בוטינסקי-אהרונוביץ' מדרכה ונתיבים מציר ז'בוטינסקי.
כעת יש בז'בוטינסקי בסמוך לצומת רק נתיב אחד לכל כיוון לכלי רכב ועוד נתיב אחד לתחבורה ציבורית.
בצומת גם נוסף עוד נתיב לפנייה שמאלה לרחוב אהרונוביץ' לבאים מכיוון פ"ת על חשבון הנתיב השמאלי שהיה לכיוון ישר כי הוא בוטל לאחר הצומת. כעת יש שני נתיבי פניה שמאלה בצומת לבאים מפ"ת.
השינויים לא מפריעים לתנועה במידה רבה כי גם כך הנתיב השמאלי לפני הצומת לנוסעים ישר תמיד היה חסום ע"י כל כלי הרכב שניסו להידחף לנתיב של הפניה שמאלה. כעת פשוט הם יכולים לפנות שמאלה כחוק במקום "לגנוב" את הפניה.
צירפתי מהאתר של נת"ע את מפת השינויים בצומת. האתר של נת"ע מאפשר גם הפניית שאלות בנושא הרכבת הקלה והעבודות להקמת המסלול שלה. אנשי המקצוע בחברה עונים על השאלות במהירות ובמקצועיות.
תחנת אהרונוביץ' היא תחנה תת-קרקעית וכדי לחפור אותה מתחת לקרקע הופקעו בצומת של ז'בוטינסקי-אהרונוביץ' מדרכה ונתיבים מציר ז'בוטינסקי.
כעת יש בז'בוטינסקי בסמוך לצומת רק נתיב אחד לכל כיוון לכלי רכב ועוד נתיב אחד לתחבורה ציבורית.
בצומת גם נוסף עוד נתיב לפנייה שמאלה לרחוב אהרונוביץ' לבאים מכיוון פ"ת על חשבון הנתיב השמאלי שהיה לכיוון ישר כי הוא בוטל לאחר הצומת. כעת יש שני נתיבי פניה שמאלה בצומת לבאים מפ"ת.
השינויים לא מפריעים לתנועה במידה רבה כי גם כך הנתיב השמאלי לפני הצומת לנוסעים ישר תמיד היה חסום ע"י כל כלי הרכב שניסו להידחף לנתיב של הפניה שמאלה. כעת פשוט הם יכולים לפנות שמאלה כחוק במקום "לגנוב" את הפניה.
צירפתי מהאתר של נת"ע את מפת השינויים בצומת. האתר של נת"ע מאפשר גם הפניית שאלות בנושא הרכבת הקלה והעבודות להקמת המסלול שלה. אנשי המקצוע בחברה עונים על השאלות במהירות ובמקצועיות.