חברת סופרקום בע"מ - הגנה מפני BadUSB

סופרקום

New member
ההשלכות העסקיות שחברת סייפנד מטעם חברת סופרקום בע"מ מנסה למנוע
סייפנד של סופרקום יודעת לסכל את ניסיונות הפריצה שיכולים להגיע דרך חיבור BadUSB, ובכך למנוע את ההשלכות ההרסניות האפשריות מפריצה שכזו. אחת מההשלכות הברורות היא גניבת מידע עסקי רגיש. כל מידע ארגוני חייב להיות מאובטח, מכיוון שאם המידע יגיע לידיים לא נכונות הוא יכול להיות מקור לגניבת רעיונות וסחיטה, ובהמשך להוביל להפסדים כספיים ולעיתים לקריסה של התחום בחברה או של החברה כולה.

חיבור זדוני למערכות הארגון יכול לפגוע בתשתיות החברה ולזהם את מכלול המשאבים הארגוניים, במקרה כזה מומחי אבטחת המידע יצטרכו לעבוד קשה ולהוציא כספים רבים כדי להחזיר את המצב לקדמותו.

השלכה קריטית שחברות נוטות לשכוח היא פגיעה בתדמית והמוניטין של הארגון, פגיעה זו עלולה לערער את התדמית של חברות וארגונים כבעלי חומת אבטחת מידע וכשומרי הנתונים הרגישים של הלקוחות שלהם. מלבד הלקוחות גם עובדי החברה עלולים לאבד אמון ביכולת של החברה לשמור על הנתונים.

פגיעות כספיות ותדמיתיות יובילו בהכרח לפגיעה במניית החברה, ובמידה והחברה שלכם נפגעה בפריצה באבטחת המידע ואם היא נסחרת בבורסה, ייתכן ואתם עלולים לסבול מגל מתמשך של ירידות חדות בשער של מניית החברה.
 

קבצים מצורפים

  • pexels-karolina-grabowska-4195408-e1602708779115.jpg
    pexels-karolina-grabowska-4195408-e1602708779115.jpg
    KB 83 · צפיות: 0
למעלה