חברת סיטיפס מסיימת את פעילותה השבוע

Bus Nerd

Active member
מה זה חברת כפיר? חשבתי שהחברה שזכתה במכרז ההפעלה היא שותפות של CAF ושפיר בשם Trans Jerusalem
 
אני יודע מה זה המילה, אני לא טיפש.
אני שואל מאיפה צצה החברה הזו. שם החברה הזוכה במכרז הוא Trans Jerusalem JNET LTD, לא "כפיר"
חס וחלילה, לא הייתה לי שום כוונה לפגוע בך, ומתנצל אם נפגעת. הנה הסבר לשם החברה
 

קבצים מצורפים

  • Screenshot_20210415-181306_Chrome.jpg
    Screenshot_20210415-181306_Chrome.jpg
    KB 542.9 · צפיות: 17

Bus Nerd

Active member
חס וחלילה, לא הייתה לי שום כוונה לפגוע בך, ומתנצל אם נפגעת. הנה הסבר לשם החברה
 

GLSRA

Active member
זה כל כך טבעי.
את סיטיפס אנחנו מכירים, לטוב ולרע.
כמה שנים בעצם הם הפעילו את המערכת בירושלים ?
 

Ccyclist

Well-known member
@GLSRA שאל כמה זמן הם הפעילו את הקו מפתיחתו לנוסעים.
כן, אבל "הדם הרע" בין החברה לירושלמים התחיל הרבה לפני הפתיחה ומדיניות הקנסות הדרקונית. ההחלטה להחליף אותם כדי לאפשר את פיתוח הרשת התבססה על הנסיון העגום מהקמת הקו האדום. סיטיפס התחייבה במכרז לפתוח את הקו תוך 3 שנים (2005) אבל לקחה 9 שנים לבנות אותו. סיטיפס היתה חברת הקמה והפעלה, לא "זכיינית" בלבד.
 

Bus Nerd

Active member
כן, אבל "הדם הרע" בין החברה לירושלמים התחיל הרבה לפני הפתיחה ומדיניות הקנסות הדרקונית. ההחלטה להחליף אותם כדי לאפשר את פיתוח הרשת התבססה על הנסיון העגום מהקמת הקו האדום. סיטיפס התחייבה במכרז לפתוח את הקו תוך 3 שנים (2005) אבל לקחה 9 שנים לבנות אותו. סיטיפס היתה חברת הקמה והפעלה, לא "זכיינית" בלבד.
וגם החברה החדשה היא חברה להקמה והפעלה, כי היא מקימה עוד כמה קווים ושלוחות.
בכל מקרה נראה לי שזה לא בהכרח משנה, כי חברה יכולה להיות מעולה בהקמה אבל גרועה בתפעול, או גרועה בהקמה אבל סבירה בתפעול. המקרה של סיטיפס היה יחסית מיוחד כי היא הייתה גרועה בשני האספקטים בגלל תנאי המכרז הלא אופטימליים והסכסוכים שהם יצרו
 

GLSRA

Active member
תודה לעונים.
מה שנשאר לנו עכשיו זה לקוות.
ובעיקר לראות קצב אחר של עבודות הקמה.
מה שמדהים זה שאין תאריכי יעד לכלום.
כאילו שכל החברות הללו עובדות בחלל ריק.
למה לא רשומים תאריכי יעד לכל אחד מהפרויקטים הללו, גם בתל אביב וגם בירושלים.
הקו האדום בתל אביב, אין תאריך פורמלי של נת"ע. הכל ספקולציות שלנו.
 

connex

Active member
תודה לעונים.
מה שנשאר לנו עכשיו זה לקוות.
ובעיקר לראות קצב אחר של עבודות הקמה.
מה שמדהים זה שאין תאריכי יעד לכלום.
כאילו שכל החברות הללו עובדות בחלל ריק.
למה לא רשומים תאריכי יעד לכל אחד מהפרויקטים הללו, גם בתל אביב וגם בירושלים.
הקו האדום בתל אביב, אין תאריך פורמלי של נת"ע. הכל ספקולציות שלנו.
מה יעזור תאריך יעד כשכולם כבר יודעים שאף פעם הפרוייקט לא יסתיים בתאריך הזה? אפשר לקרוא לזה תאריך משוער
 

yair480

Active member
משהו ששמתי לב אליו היום שנראה כמו הרעת שירות:
מרכז השירות של 'כפיר' נמצא במתחם הסינמה סיטי שאינו נגיש ע"י רכבת קלה וגם לא יהיה נגיש בשנים הקרובות.
זהו אבסורד שחברה שנותנת שירות לנוסעי הרכבת הקלה ממקמת מרכז שירות באזור שאינו נגיש לחלק גדול ממשתמשי המערכת וגם המעט תח"צ (6,31,66,14 קווי בית"ר וקו 100) שיש לאזור הינו מסורבל ולא הכי תדיר.
 

Ccyclist

Well-known member
משהו ששמתי לב אליו היום שנראה כמו הרעת שירות:
מרכז השירות של 'כפיר' נמצא במתחם הסינמה סיטי שאינו נגיש ע"י רכבת קלה וגם לא יהיה נגיש בשנים הקרובות.
זהו אבסורד שחברה שנותנת שירות לנוסעי הרכבת הקלה ממקמת מרכז שירות באזור שאינו נגיש לחלק גדול ממשתמשי המערכת וגם המעט תח"צ (6,31,66,14 קווי בית"ר וקו 100) שיש לאזור הינו מסורבל ולא הכי תדיר.

אם הכירטוס יהיה כולו על טהרת הרב-קו והאפליקציות אז לא יהיה צורך ציבורי להגיע למוקד של הרק"ל למעט השבת אבידות.

אם אינני טועה אמור להיות שלב של "קו הקמפוסים שיעבור באזור קריית הלאום לפני השלמת הקו הירוק.
 
למעלה