חברת צ'רטר זרה-איחור בהגעת המזוודה
לא יודע את מי לתבוע בתביעות קטנות.
טסתי לברצלונה עם חברת צ'רטר ספרדית. המזוודה הגיעה אלי לברצלונה אחרי 2.5 ימים. (ברשותי אישור מנציגי החברה בשדה התעופה בברצלונה, כי המזוודה לא הגיעה בנחיתה).
לפי אמנת ורשה, כך הבנתי, מגיע לי פיצוי כולל של 20$ לק"ג כבודה, עקב האיחור הנ"ל.
פניתי לסוכנות "השטיח המעופף". טוענת כי לא אחראית. שאפנה לחברת התעופה.
פניתי ל"טל תעופה" - נציג בלעדי של אייר-אירופה בישראל (חברת התעופה בה טסתי) - טענתה, כי היא נציגה של הטיסות הסדירות בלבד.
פניתי ל- Aero Handling, נותנת שירותי הכירטוס ל"איר-אירופה" בנתב"ג. הפנו אותי למשרדי החברה בפלמה דה מיורקה בספרד.
שלחתי מייל לספרד לפני כחודש. לא עונים לי.
שאלתי: את מי תובעים בתביעות קטנות במקרה של חברת צ'רטר זרה?
בתודה
צביקה
לא יודע את מי לתבוע בתביעות קטנות.
טסתי לברצלונה עם חברת צ'רטר ספרדית. המזוודה הגיעה אלי לברצלונה אחרי 2.5 ימים. (ברשותי אישור מנציגי החברה בשדה התעופה בברצלונה, כי המזוודה לא הגיעה בנחיתה).
לפי אמנת ורשה, כך הבנתי, מגיע לי פיצוי כולל של 20$ לק"ג כבודה, עקב האיחור הנ"ל.
פניתי לסוכנות "השטיח המעופף". טוענת כי לא אחראית. שאפנה לחברת התעופה.
פניתי ל"טל תעופה" - נציג בלעדי של אייר-אירופה בישראל (חברת התעופה בה טסתי) - טענתה, כי היא נציגה של הטיסות הסדירות בלבד.
פניתי ל- Aero Handling, נותנת שירותי הכירטוס ל"איר-אירופה" בנתב"ג. הפנו אותי למשרדי החברה בפלמה דה מיורקה בספרד.
שלחתי מייל לספרד לפני כחודש. לא עונים לי.
שאלתי: את מי תובעים בתביעות קטנות במקרה של חברת צ'רטר זרה?
בתודה
צביקה