חברת HOT - קצת ארוך, לבעלי סבלנות וזמן פנוי..

lital mor1

New member
חברת HOT - קצת ארוך, לבעלי סבלנות וזמן פנוי..

החל מחודש אפריל אשתקד הייתי מנויה של חברת הכבלים הנ"ל. ברשותי שלושה ממירים ומודם אחד. במהלך חודש דצמבר עברתי להתגורר בדירה אשר מותקנים בה כבר שירותי לווין ואי לכך ובהתאם לזאת לא היה לי צורך עוד בשירותיה של חברת הכבלים הנ"ל. בתאריך 19/12 ביצעתי את ההתקשרות הראשונה שלי מול חברת הכבלים הנ"ל ובה ביקשתי לתאם מועד להגעת טכנאי לביתי לצורך ניתוק הממירים ולקיחתם לטובת הפסקת השירות של החברה מולי. בשיחתי הטלפונית הנ"ל נמסר לי כי נציג מטעם החברה יחזור אליי לטיפול בבקשתי בתוך 24 שעות. לצערי נציג מטעם חברת הוט לא חזר אליי עד לתאריך 25/12 וזאת לאחר שפניתי למוקד שירות הלקוחות של החברה פעמיים נוספות. בשיחתי הרביעית עם חברת הכבלים תואם לי מועד למסירת הציוד לטכנאי לתאריך 30/12/07 (או 31/12, אינני זוכרת בוודאות). באותה שיחה התרעמתי על השירות ונאמר לי כי אין לי מה לדאוג, השירות מנותק מיום שיחתי הראשונה עם המוקד בתאריך 19/12/2007. בנוסף התרעמתי על העובדה כי אצטרך לחזור לדירה בה התגוררתי בשעות שיקבעו לי על מנת להפגש עם הטכנאי ושאלתי האם אני יכולה לקחת את הציוד עימי לדירה החדשה או למקום העבודה ולהפגש עם הטכנאי שם. נאמר לי כי אין אפשרות כזו מכיוון שהטכנאי צריך לקחת את הציוד ממקום בו ישנה תשתית של שירותי כבלים . ביום בו אמור היה להגיע לביתי טכנאי על מנת שאמסור לו את הציוד, התקשרתי בשעות הבוקר למוקד וביקשתי מנציגת השירות לבקש מאותו טכנאי שיצור עימי קשר כחצי שעה לפני שמגיע לביתי על מנת שאגיע לשם (באותה העת כבר לא התגוררתי בדירה ונאלצתי להגיע אליה במיוחד על מנת למסור את הציוד, כפי שפירטתי לעיל). בשיחה הטלפונית הזו הביעה הנציגה תמיהה מרובה וטענה שכלל לא מתואם לי ביקור של טכנאי ובטח שלא לניתוק. אמרה שרואה את בקשתי לניתוק אך לא שתואמה לי שעת ביקור עם טכנאי. התרעמתי רבות על העניין, אך ללא הועיל. תואם לי מועד חדש לתאריך 17/01/08. כששוב שאלתי האם ניתן לקחת את הציוד ממקום אחר – הפלא ופלא – אמרה הנציגה שבוודאי ושאין כל בעיה! בהמשך היום, כעבור שעה, התקשר טכנאי מטעם חברת הכבלים הנ"ל וטען שנמצא בפתח דירתי לצורך מסירת ציוד שהזמנתי ותהה מדוע אינני שם... לתומי, חשבתי שהעניין מול חברת HOT נגמר, ובלעתי את עוגמת הנפש, כשלפתע אני שמה לב בחיוב כרטיס האשראי שלי, כי חברת הכבלים הנ"ל חייבה את כרטיס האשראי שלי עבור חודש ינואר! התקשרתי למוקד השירות על מנת להבין מדוע חייבו אותי עבור חודש ינואר למרות שבקשתי להתנתק התקבלה ב19/12/07 ונאמר לי על ידם כי השירות מנותק מתאריך זה. נציגת השירות החביבה אמרה שאלה נהלי החברה ושעד למסירת הציוד ממשיכים לחייב את הלקוח ובהמשך יזכו אותי – במועד החיוב הבא – ב1/2/08. הסברתי לנציגה החביבה כי אינני אשמה במסע הטרטורים שהעבירה אותי חברת הכבלים, וכי במידה והיו מספקים לי טכנאי במועד הנדרש או לכל הפחות חוזרים אליי לתיאום ניתוק תוך 24 שעות כפי שהובטח לי, לבטח היינו מסיימים עם עניין הניתוק עוד לפני חודש ינואר. מיותר לציין שהסבריי לא הועילו בפני הנציגה, ותשובותיה הסותרות חזרו על עצמן שוב ושוב. ביקשתי מהנציגה לשלוח לי בכתב כי חברת הכבלים מודעת לעובדה כי ביקשתי להתנתק ממנה ב19/12 ותואם לי ביקור טכנאי רק ל17/1, וזו סירבה. הנציגה הציעה לשלוח לי את החוזה עליו אני חתומה בפקס, הסכמתי בלית ברירה – וזו טענה שלחוזה ייקח להגיע עד 72 שעות (!) לרגע לא חשבה הנציגה להפנות אותי לאתר של חברת הכבלים שם ניתן להוריד את החוזה כקובץ. לאחר שביצעתי זאת, ועיינתי בסעיפים הרלבנטיים למקרה שלי בחוזה של חברת הכבלים, אפנה את תשומת ליבכם למס' סעיפים המעלים בי תהיות: • בחלק המצוין בחוזה כ"חלק שישי: הפסקה מוחלטת וזמנית של השירות לפי בקשת הלקוח": 1. סעיף 17: א. הפסקה תעשה לפי בקשה בכתב וחתומה ע"י הלקוח – מדוע אף אחד לא ביקש ממני לשלוח בקשה בכתב לניתוק? ב. החברה תבצע את הניתוק תוך 14 ימי עבודה – פנייתי התקבלה בתאריך 19/12, מדוע תואם לי טכנאי ל17/1? מדובר בזמן של כ- 21 ימי עבודה, כ- 7 ימי עבודה מעל הרשום בחוזה. ג. החברה תחדל לחייב את הלקוח במועד הניתוק או תוך 5 ימי עבודה – פנייתי התקבלה ב19/12, מדוע חייבו אותי ב30/12 עבור חודש ינואר, כאשר עברו 6 ימי עבודה מיום הפנייה ועד יום החיוב? כפי שניתן לראות, חברת הכבלים HOT איננה יודעת לספק שירות לקוחות הוגן, מתחשב ואמין. מדוע מטרטרים כך לקוח המעוניין להתנתק מהם? מדוע מחייבים לקוח שלא כדין? גם אם הבטיחו לזכות את הלקוח במועד החיוב הבא – מדובר בסכום לא מבוטל של כ- 330 ₪ שיורדים לי כעת מהתקציב החודשי המתוכנן שלי. הנני סטודנטית השוכרת דירה, וכל שקל בתקציב החודשי שלי חשוב ויקר לי. האם 330 השקלים אשר שילמתי לחברת הכבלים מחודש אפריל ועד חודש דצמבר חודש בחודשו כלקוחה אינם נחשבים?! מדובר בסכום של כ- 3000 ₪! מעבר לעוגמת הנפש שנגרמה לי, לטיפול הלקוי, לטרטור המיותר מאוד, נגרם לי נזק כלכלי כתוצאה מהוצאה כספית שאינני הייתי מוכנה אליה. שכן חברת הכבלים לא יידעה אותי שבכוונתה לגבות מכרטיס האשראי שלי תשלום עבור חודש שבו אינני לקוחה שלהם יותר! גם אם תכננה לזכותי חודש לאחר מכן! חברת הכבלים איננה יכולה לנהל עבורי את התקציב החודשי שלי – לחייב מתי שתרצה ולזכות מתי שתרצה! כעת, הבעיה היא שלצערי אין לי מה לעשות. הגשתי תלונה נגד חברת הכבלים אצל חברת אמון הציבור, האם למישהו יש רעיון נוסף שאולי לא חשבתי עליו???
 
קראתי את דברייך ויש לי מס' דברים לומר לך :

חברת הוט ידועה זה זמן רב בשירות לקוי ללקוח , על -מנת לסיים את כל הסיפור של הוט אין ברירה אלא לנקוט במספר צעדים , חשוב להיות נחושים בדעתינו עד להשגת המטרה = התנתקות סופית מהוט. 1) לתעד כל אינטרקציה שלך בכתב יחד עם הוט, ז"א -רשמי שם נציג/ה שעמו דיברת כולל שם משפחה , תאריך ושעה ומה הובטח לך , תוכלי לבקש גם קוד עובד, רשמי גם כמה זיכוי מגיע לך בדיוק על כל התקופה - כך תוכלי לבוא בדרישות המגיעות לך כי הפעם יש לך גם הוכחות מאוד ברורות ! 2) לא לרדת מהקו עד שאת לא מקבלת את הטיפול הסופי גם אם זה כרוך בשיחה ארוכה עם מנהל ! לעולם לא להסכים לכך שיחזרו אלייך -מן הסתם, כדי להתפטר ממך , יש סבירות גבוהה שלא יחזרו אלייך , לכן, עדיף לסיים את הטיפול כבר באותה שיחה , זה יקח זמן אבל כך יידעו עם מי יש להם עסק... 3) השתדלי מאוד מאוד !!! להקליט את השיחה - תוכלי לעשות זאת אם יש לך MP3 שלרובם יש טייפ מנהלים או אם במקרה יש לך פלאפון מתקדם - פשוט הקליטי אותם - במידה והוט לא ממלאים את בקשתך -תוכלי להשמיע להם את השיחה שלהם ואז נראה מי חכם יותר... 4) אם ברצונך פשוט להיפטר מחברת תקשורת כלשהי פשוט תאמרי שחזרת בתשובה / עוברת לגור בחו"ל - הכי טוב לומר שחזרת בתשובה ... רק שלא יידרשו עוד את כרטיס הטיסה... בהצלחה !
 
למעלה