חברת HOT MOBILE מסרבת לנתק, ולי זה נמאס!!!!

katomy

New member
חברת HOT MOBILE מסרבת לנתק, ולי זה נמאס!!!!

שלום לכם... במהלך חודש יולי 2012 הצטרפתי לשירותי HOT MOBILE, אך לבסוף החלטתי שלא להיכנס איתם להתחייבות והודעתי להם שאני בסוף לא מעוניין כלל וכלל בשירותיהם. עברו מספר שבועות והתחלתי לקבל חיובים מהחברה על סך שני מספרי טלפון שלא רציתי בסופו של דבר שיכניסו לשירותיהם, כאשר החיובים חזרו על עצמם פעמיים בכל חודש. תוך ארבעה חודשים החוב שלי הגיע לסכום של 997 שקלים (!!), דבר שכפי הידוע לכם כלל לא בא ברגל. תגידו לעצמכם בטח שהבעיה הייתה שלא הודעתי להם שהם ממשיכים לחייב אותי ושלא קיבלתי מהם הבטחה שזה ייפסק... אך זה לא הדבר - פעמיים!!!! פעמיים הובטח לי שהחיוב ייפסק ויותר מכך, פעמיים הובטח לי שהחשבון שלי יזוכה, אבל הדבר כלל לא קרה. למען האמת אני עובד עצות...

ולו מפני ששמים על פס ענקי, אני מתלבט אם לא לנקוט נגדם בצעדים משפטיים, ולו על עוגמת הנפש והלקח שצריך ללמד אותם על השירות המזלזל הזה. האם יש כאן בכלל CASE?!?! האם משהו שאפשר וראוי לעשות דרך תביעה קטנה או בסיועו של עורך דין?

אשמח לתגובותיכם...

תודה רבה!!!!
 

katomy

New member
ללא נושא

היום דיברתי עם נציגה והקלטתי אותה טוענת שהבקשה לניתוק בסוף אוגוסט לו נענתה בשל תקלה שהייתה להם ומעבר לכך הם חייבו אותי בטעות על שני חשבונות. עקרונית הם רוצים לזכות את חשבוני באופן מהיר יחסית ( עד סוף החודש, שזה שלושה חודשים שהם מושכים את העניין). האם ניתן להגיש תביעה גם במקרה של החזר הכסף, הגם שזה באיחור רב?
 
אפשר להגיש. הם היו צריכים לנתק או תוך

שלושה ימים. החוק קובע יצוי של 10,000 ש"ח ללא הוכחת נזק במקרה שזה לא נעשה, אם יש לך הוכחה שהם קיבלו את בקשת הניתוק.

שים לב - החוק דורש בקשה בכתב, אבל חלק מפסק הדין מקבלים את הטענה (ההגיונית) שאם החברה ידעה על בקשת הניתוק, גם ללא הודעה בכתב, אזי הסעיף לגבי הפיצוי תקף.

אם אתה כותב כתב תביעה, תוסיף את המשפט הבא:

"מבדיקה של פסקי דין, עולה כי דרישת הכתב בסעיף 31א לעניין פיצויים לדוגמא הינה דרישה ראייתית ולא דרישה מהותית. מהקלטות הנמצאות בידי, עולה כי הנתבעת ידעה על בקשת הביטול כבר בסוף חודש אוגוסט".
 

katomy

New member
שאלה לגבי תוקף ההקלטות

האם אני צריך אישור נוטריון להקלטות? דיבוב שלהם או דבר בסגנון זה? הרי אני אמור להגיש ראיות מחזקות כשאני מגיש את כתב התביעה עצמו.

דבר נוסף, איפה עליי לתבוע? בעיר בו ממוקמים משרדי ההנהלה של החבר'ה? בעיר שבו נעשה ההסכם (טלפונית?) ואת מי עליי בדיוק לתבוע - הרי בית המשפט צריך לדעת למי לשלוח את כתב התביעה.

בעיקרון, האם אני יכול כלקוח לדרוש מהם לשלוח לי בכתב את עצם בקשת הניתוק כבר בחודש אוגוסט? הרי הם לא יכולים לטאטא את העובדות, זה רשום להם במערכות...
 
וואיי וואיי כמה שאלות


1. לגבי ההקלטות - הכי טוב לתמלל ולצרף את התמלול. אם תרצי המלצה למקום תמלול אמין, שלחי הודעה בפרטי.

2. אפשר לתבוע או במקום המשרדים, או איפה שהייתה העסקה. אם העסקה הייתה טלפונית, אז מאיפה שדיברת. מהבית? אז מבית המשפט הקרוב.

3. לתבוע את מי שעשית איתו את העסקה. מי שכתוב על החשבונית.

4. אתה יכול לדרוש מהם לצרף את הראיות שלהם. הם צריכים לעשות זאת בכל מקרה כדי להוכיח את טענותיהם.
 
למעלה