ani Hayehida
New member
חב' אינטרנט והתייחסות ללקויי שמיעה
אהלן כולם, בזמן האחרון אני מבררת בקשר להתחברות לאינטרנט מהיר, ורציתי לקבל הצעות מחיר משלוש חברות. שלחתי פקס לחב' 012 קווי זהב, הסברתי שאני לקויית שמיעה וביקשתי הצעה בפקס. התשובה: "האם יש לך מיופה כוח שידבר בשמך כי אנחנו צריכים לשוחח איתך:ץ אמרתי: "אין לי מיופה, ואני לא זקוקה לאפוטרופוס, זה לא כ"כ מסובך לענות בפקס". אח"כ הבנתי, שהם לא קראו את הפקס עד הסוף, וחשבו שאני רוצה לחבר את המודם המהיר בעצמי ואת זה מוכרחים לעשות תוך כדי שיחה איתם. אוקיי. אז בסוף הם שלחו לי הצעת מחיר - פי שתיים ממה שהציע נציג אחר שלהם, שבמקרה לא היה בעבודה. שלחתי עוד פקס לחברת "אינטרנט זהב" - אין תגובה. פניתי ל"ברק" 013 באימייל, ביקשתי הצעת מחיר וכתבתי שאני כבדת שמיעה, נא לענות במייל. התשובה: "תודה על פנייתך. נא ליצור קשר טלפוני במספר..." תגידו, גם בחברה שאתם מחוברים אליה עונים לכם תשובות כל כך מטומטמות? נראה, שכל מי שעובד שם לא יודע לקרוא, או שהוא קורא רק את שתי המלים הרא/שונות בכל מכתב!!! מאחר שיש כאן בעיה שנוגעת לכולנו - כל מי שרוצה לרכוש מינוי בחברת אינטרנט וגם זקוק מדי פעם לתמיכה טכנית שניתנת בד"כ בטלפון - ואינו יכול לדבר בטלפון - אשמח אם תשתפו אותי ב"חוויותיכם" ו/או בטראומות שלכם ובמכשולים שבהם נתקלתם בדרך להתקשרות לאינטרנט מהיר, ואיך פתרתם את הבעיה.
אהלן כולם, בזמן האחרון אני מבררת בקשר להתחברות לאינטרנט מהיר, ורציתי לקבל הצעות מחיר משלוש חברות. שלחתי פקס לחב' 012 קווי זהב, הסברתי שאני לקויית שמיעה וביקשתי הצעה בפקס. התשובה: "האם יש לך מיופה כוח שידבר בשמך כי אנחנו צריכים לשוחח איתך:ץ אמרתי: "אין לי מיופה, ואני לא זקוקה לאפוטרופוס, זה לא כ"כ מסובך לענות בפקס". אח"כ הבנתי, שהם לא קראו את הפקס עד הסוף, וחשבו שאני רוצה לחבר את המודם המהיר בעצמי ואת זה מוכרחים לעשות תוך כדי שיחה איתם. אוקיי. אז בסוף הם שלחו לי הצעת מחיר - פי שתיים ממה שהציע נציג אחר שלהם, שבמקרה לא היה בעבודה. שלחתי עוד פקס לחברת "אינטרנט זהב" - אין תגובה. פניתי ל"ברק" 013 באימייל, ביקשתי הצעת מחיר וכתבתי שאני כבדת שמיעה, נא לענות במייל. התשובה: "תודה על פנייתך. נא ליצור קשר טלפוני במספר..." תגידו, גם בחברה שאתם מחוברים אליה עונים לכם תשובות כל כך מטומטמות? נראה, שכל מי שעובד שם לא יודע לקרוא, או שהוא קורא רק את שתי המלים הרא/שונות בכל מכתב!!! מאחר שיש כאן בעיה שנוגעת לכולנו - כל מי שרוצה לרכוש מינוי בחברת אינטרנט וגם זקוק מדי פעם לתמיכה טכנית שניתנת בד"כ בטלפון - ואינו יכול לדבר בטלפון - אשמח אם תשתפו אותי ב"חוויותיכם" ו/או בטראומות שלכם ובמכשולים שבהם נתקלתם בדרך להתקשרות לאינטרנט מהיר, ואיך פתרתם את הבעיה.