חב' אינטרנט והתייחסות ללקויי שמיעה

ani Hayehida

New member
חב' אינטרנט והתייחסות ללקויי שמיעה

אהלן כולם, בזמן האחרון אני מבררת בקשר להתחברות לאינטרנט מהיר, ורציתי לקבל הצעות מחיר משלוש חברות. שלחתי פקס לחב' 012 קווי זהב, הסברתי שאני לקויית שמיעה וביקשתי הצעה בפקס. התשובה: "האם יש לך מיופה כוח שידבר בשמך כי אנחנו צריכים לשוחח איתך:ץ אמרתי: "אין לי מיופה, ואני לא זקוקה לאפוטרופוס, זה לא כ"כ מסובך לענות בפקס". אח"כ הבנתי, שהם לא קראו את הפקס עד הסוף, וחשבו שאני רוצה לחבר את המודם המהיר בעצמי ואת זה מוכרחים לעשות תוך כדי שיחה איתם. אוקיי. אז בסוף הם שלחו לי הצעת מחיר - פי שתיים ממה שהציע נציג אחר שלהם, שבמקרה לא היה בעבודה. שלחתי עוד פקס לחברת "אינטרנט זהב" - אין תגובה. פניתי ל"ברק" 013 באימייל, ביקשתי הצעת מחיר וכתבתי שאני כבדת שמיעה, נא לענות במייל. התשובה: "תודה על פנייתך. נא ליצור קשר טלפוני במספר..." תגידו, גם בחברה שאתם מחוברים אליה עונים לכם תשובות כל כך מטומטמות? נראה, שכל מי שעובד שם לא יודע לקרוא, או שהוא קורא רק את שתי המלים הרא/שונות בכל מכתב!!! מאחר שיש כאן בעיה שנוגעת לכולנו - כל מי שרוצה לרכוש מינוי בחברת אינטרנט וגם זקוק מדי פעם לתמיכה טכנית שניתנת בד"כ בטלפון - ואינו יכול לדבר בטלפון - אשמח אם תשתפו אותי ב"חוויותיכם" ו/או בטראומות שלכם ובמכשולים שבהם נתקלתם בדרך להתקשרות לאינטרנט מהיר, ואיך פתרתם את הבעיה.
 
קווי זהב אכן הכי גרועים

גם באינטרנט וגם בתקשורת לחו"ל. על הנושא השני לא אכתוב עכשיו. בנושא האינטרנט קיבלתי מהם איזשהו מכתב. נכנסתי לאתר שלהם, קיימתי שיחה און-ליין עם נציגת המכירות, אמרתי לה שאני חרש והיא מייד ביקשה ממני מספר טלפון. אמרתי לה שאני יכול למסור מס' פקס אבל היא היתה חייבת מס' טלפון, אפילו "של השכנים". אמרתי לה שהיא תפסיד לקוח בשל כך, אך זה לא שינה דבר. בסופו של דבר פניתי לספק הנוכחי שלי, הודעתי לו שאני "מתנתק" ומייד קיבלתי תעריף נמוך מהתעריף שהוצע לי בקווי זהב. מה דעתך להודיע לספק הנוכחי שלך שאת מתנתקת? תראי שהם יעשו שמיניות באויר כדי להשאיר אותך. אבל הכי גרוע זה סלקום. ביקשתי מהם לברר הצעות מחיר והם חזרו אלי בתשובה שאינם מבררים הצעות מחיר. ביקשתי מהם להעביר תשלום בכרטיס אשראי והם חזרו אלי בתשובה שאינם מעבירים תשלום בכרטיס אשראי. אם היה לי שירות ממסר נוסח ארה"ב הייתי יכול להתקשר למי שאני רוצה, להגיד לו כל מה שאני רוצה (אפילו סודות אטומיים נוסח וענונו) - והם היו מעבירים הכל.
 
גם אחרי 18 שנה עוד זוכרים...

קל וחומר דברים שהיו באינטרנט לפני שלוש-ארבע שנים.
 

ntuvc1

New member
אני הייתי פונה לבקול

ומספר להם את זה שישלחו מכתב מסודר מטעמם לכל הספקיות אינטרנט ויסבירו להם את הבעיות .
 

ר ו י ת א

New member
מה עם HOT?

אני לקוחה שלהם. עונים לי תוך שעה שעתיים. וכל התכתובת עימם היא דרך הפקסים, ובצורה יעילה ומהירה. גם הם שואלים כל פעם אם יש מישהו שידבר בשמי, אני מיד מבהירה שאין ואז הם עושים את עבודתם כמו שצריך, עונים כאמור מהר ומיד. כשהזמנתי אינטרנט מהיר, העניין נסגר תוך 3 שעות עם קביעת מועד מתי הטכנאי מגיע, והוא הגיע למוחרת היום.
 

ר ו י ת א

New member
ופעם פירמטתי את המחשב

ולא הצלחתי להתחבר מיד, לא יכלתי לקבל תמיכה טלפונית, וביקור טכנאי שלהם עולה כ90 ש"ח. הסברתי להם יפה, שאם הייתי שומעת הייתי מתקשרת לתמיכה הטלפונית ושזה לא פייר שאצטרך בגלל לקויי השמיעה לשלם 90 ש"ח עבור טכנאי... הבינו ושלחו טכנאי תוך שעה, בלי הגזמה.
 
האם את יכולה לספר יותר על HOT?

1. איזו מהירות ביקשת ואיזו מהירות יש לך בדרך כלל? 2. מהו התשלום הכולל ל-HOT בחודש? האם את עדיין מחוברת לבזק בטלפון רגיל, או שניתקת לגמרי את קו הטלפון של בזק? 3. האם המחשב צריך להיות ליד נקודת החיבור של HOT, או שהם יכולים להעביר את זה לחדר אחר? 4. מהי שכיחות התקלות (אין חיבור לאינטרנט וכדומה)?
 

ani Hayehida

New member
מה שאני יודעת...

על אינטרנט בכבלים הוא, שאפשר להתקינו בכל חדר, אלא שצריך נקודה מיוחדת, ואז מעבירים לך כבל בכל הבית - מן הנקודה העיקרית שליד הטלוויזיה. אם המחשב שלך מרוחק מאותה נקודה אז צריך הרבה חוטים, אבל עקרונית זה אפשרי. מחיר החבילה תלוי בחבילת הטלוויזיה שבה אתה מעוניין. הבעיה היא, שאם אתה רוצה להחליף אותם בחברה אחרת אז אין אלטרנטיבה פרט ל"יס", ואז זה פירוק של כל התשתית והזמנת צלחת לוויין. בחיבור טלפוני ל-ADSL אתה יכול להתמקח עם חברות אינטרנט פחות או יותר, ואתה גם מקבל מ"נזק" מודם בהשאלה, שאתה יכול להחזיר אם אתה רוצה להתנתק מהם סופית.
 

LordNor

New member
תגובה...

אני מחובר ל-012 (קווי זהב) וגם להוט. ההתכתבות עם עם 012 נעשית אונליין דרך האתר שלהם בשעות העבודה או בפקס ותמיד "זכיתי" לתגובה מהירה למרות היותי לק"ש, המגבלה שלי מוכרת אצלם. המחירים שלהם בהחלט הזולים ביותר ועם קצת מו"מ אפשר להוריד עוד קצת למטה... לגבי הוט, החברה עומדת להשיק שירות מיוחד של שיחות וידאו דרך הטלויזיה, כרגע השירות נמצא בניסוי כמה חודשים... (בתור אחד שמשתתף בניסוי, אני יכול להגיד שהשירות יכול בהחלט להיות תחליף לתחנת הממסר ולטלפון, איכות השיחות בוידאו חד ומהיר) רצוי להיאזר בסבלנות עד להשקת השירות לכל הציבור.
 
למעלה